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Was ist YouScan?

YouScan ist ein Analysetool für soziale Medien, das auf Bilderkennungstechnologie basiert. Sie bietet sofortigen Zugriff auf Online-Unterhaltungen von Kunden, sodass Unternehmen und Agenturen sie nachverfolgen, analysieren und soziale Daten sinnvoll nutzen können. Stimmungsanalyse, Trenderkennung und intelligente Warnmeldungen in Verbindung mit einem intuitiven und leistungsstarken Dashboard ermöglichen es den Nutzern, auch die komplexesten Aufgaben nahtlos zu erfüllen.
YouScan wird effizient von großen Marken wie L'Oréal, Nestlé, Coca-Cola und McDonald's eingesetzt.

Wer verwendet YouScan?

Große Marken und Agenturen

Wo kann YouScan bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • YouScan
  • Ansässig in Kyiv, Ukraine
  • 2009 gegründet

Support für YouScan

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Australien, Bahrain, Bolivien, Brasilien und 28 weitere

Sprachen

Englisch, Russisch

YouScan Kosten

Startpreis:

299,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

YouScan bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von YouScan ist ab 299,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • YouScan
  • Ansässig in Kyiv, Ukraine
  • 2009 gegründet

Support für YouScan

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Australien, Bahrain, Bolivien, Brasilien und 28 weitere

Sprachen

Englisch, Russisch

YouScan – Videos und Bilder

YouScan Software - 1
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Videos zu YouScan
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YouScan Funktionen

  • Anpassbare Berichte
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Datenvisualisierung
  • Engagement-Tracking
  • Filtern nach Keyword
  • Kampagnenanalysen
  • Kundenbindung
  • Leistungskennzahlen
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Nachverfolgung der Marken
  • Negatives Feedback Management
  • Publikumsanalysen
  • Reputationsmanagement
  • Sentiment-Analyse
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Trend-Analysen
  • Visuelle Analytik
  • Wettbewerberüberwachung
  • Wettbewerbsanalyse
  • Zielgruppen-Targeting

Alternativen für YouScan

Mention ist eine Monitoring-Lösung für soziale Medien, die entwickelt wurde, um Stichwort-basierte Benachrichtigungen über deine Marke, Wettbewerber und mehr zu liefern.
Verstehe deinen Markt mit fortschrittlichen Verbraucherinformationen. Die erstklassigen Social Media Management-Tools ermöglichen dir die Interaktion mit deiner Kundschaft. Erfahre mehr über Brandwatch
Entwickelt zum Erstellen, Ändern und Freigeben von Tabellen in Echtzeit. Vorgefertigte Vorlagen, Chats und Kommentare stehen zur Verfügung.
Meltwater hilft dir bei der Verwaltung aller Aspekte des Marketings deiner Marke, von der Strategie und Ideenbildung bis hin zur Einführung, Überwachung und Berichterstattung.
Mit diesem Social-Media-Analysetool kannst du die Leistung von Keywords, Erwähnungen, die Reichweite von sozialen Medien und Stimmungsanalysen verfolgen.
Führende Tabellenkalkulations- und Datenanalyse-Software. In der Regel mit Microsoft Office gebündelt.
Plattform zur Analyse, Verfolgung und Planung der Markenkommunikation. Social Listening und Medienerwähnungen sowie Schlüsselmetriken in einem Überwachungstool.
Cloudbasierte Lösung für die Wettbewerbsanalyse, mit der Unternehmen über Änderungen an Inhalten benachrichtigt werden.

Bewertungen über YouScan

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
Alexander
Alexander
CEO in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Helps us make data-driven decisions

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

YouScan is a tool that simplifies the brand audit by providing crucial information about its strengths and weaknesses, consumer profiles and comments, top sources, influencers, etc. And we are a digital marketing agency that helps our clients grow sales and engage their audiences. With YouScan data and our professional expertise, we are able to give to our clients even more value.We appreciate the quantity of information YouScan collects as well as the versatility of its use, filtering, presentation, and reporting. Any viewpoint required can be obtained, and we can then present it to our client.We also enjoy asking Insights Copilot our questions because its intelligent and precise conclusions help us identify insights with minimal effords.

Nachteile:

The tool meets our needs exactly. Although we don't have any major concerns, YouScan is constantly being improved, so we always share our suggestions with our manager and support staff.

Antwort von YouScan

letztes Jahr

Thank you, Alexander. We are delighted to hear that YouScan has been instrumental in achieving your goals and providing even more value to your clients.

Viktoriia
PR manager in Ukraine
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Highly recommend Yuscan to anyone who wants to stay ahead of the curve in managing brand reputation

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

I work at medical laboratory environment, we were need of a solution to streamline and expedite our customer feedback tracking process. Manually sifting through feedback was not just time-consuming, but it often led to the discovery of already escalated discussions or situations that could have been readily averted had we been able to react more promptly. Yuscan became our ally in this, illuminating even the hidden corners of forums where feedback was left. It has also allowed us to spot untagged posts on social media where our company's name was simply mentioned.Also we use Yuscan alert system, any mention of key words or phrases triggers an immediate alert, which keeps me constantly informed and primed for action. With this tool, our awareness is heightened, enabling us to respond swiftly to potential crises or opportunities.Yuscan is not only invaluable for tracking customer feedback but it also offers allowing us to monitor our competitors. This has opened a window into understanding their communication topics and the channels they utilize, giving us deeper insights into our market landscape.I also liked their customer service. Their prompt, detailed, and amicable responses to my queries have shown me their profound understanding of their service, their passion for what they do, and their sincere value for their customers.

Nachteile:

It takes time and desire to learn how to work with the system. We spent a lot of time to choose the right keywords for our queries. But the customer support service is very helpful in this.

In Betracht gezogene Alternativen: LOOQME Hub

Warum YouScan gewählt wurde: The services I used before allowed monitoring only manually.

Zuvor genutzte Software: Google Alerts und Google Sheets

Alexander
Alexander
Consumer Insights Manager in Russland
Konsumgüter, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great mentions collection, still to improve with analitics

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall after we've built social listening ecosystem, where YouScan role is just data collection -- it is fine, excluding the pain of manual downloading of several thousand hundred mentions when one download is limited to 10 thousand

Vorteile:

Switching to YouScan from one of the international players helped us to gather much more posts in Russian. Also the software is better suited for local social networks.

Nachteile:

However, it is not designed for multi-branded and multi-category business, where you would like to track SOV of over 100 brands in 3 categories. The software doesn't provide such ability from the box, so it is used for data collection and analytics are done externally. Data transfer via API is available only at the most expensive plans. Stories are not captured.

Priscila
People and Ops manager in Portugal
Marktforschung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent costumer support

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Customer support is excellent, they are very quick to answer and always available to help with a solution. They are also open to suggestions on how to improve their software.I highly recommend it.

Vorteile:

t's very user-friendly and visually appealing. Their sources are very varied and their AI tag is not perfect but very accurate. There are a lot of filters that make query writing and refining much easier. One small detail that makes a difference it tells you exactly what is wrong with your query so you can easily correct it. Other software I've used only tells you there's something wrong without highlighting where.

Nachteile:

Setting a date range can be tricky, collecting historical data with high mentions can take a full day. The visual insights are great but you can't download an excel file or pdf with the URL's collected, it needs to be done manually.

In Betracht gezogene Alternativen: Meltwater

Warum YouScan gewählt wurde: Better and more varied sources

Zuvor genutzte Software: Brandwatch

Gründe für den Wechsel zu YouScan: better and more varied sources, better value for money,

Antwort von YouScan

letztes Jahr

Thanks a lot, Priscila, we truly appreciate the feedback and your business! We've recently improved the speed of historical data collection, let us know how that works for your now. The calendar widget for date range settings has also been redesigned recently, hopefully it serves you better now! :)

aleksei
aleksei
Head of Social Media in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product from great team

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I managed to change the company I work for, but not the monitoring service. We have been working for more than 5 years. I am satisfied with the product quality, the pace of development, and the customer service.

Vorteile:

The quality of data collection, the quality of support, a variety of analytics, and the ability to use the service by different teams.

Nachteile:

Working with Facebook. But this is not a problem specific to any monitoring service.