Was ist AutoCommerce?

Verkaufe dieses Jahr mehr, ohne für Anzeigen auch nur einen Dollar auszugeben. Amazon-ähnliche Produktempfehlungen – mit nur einem Klick.
Drei Widget-Platzierungen: Widgets für die Start-, Produkt- und Warenkorbseite l Drei Empfehlungsalgorithmen: Bestseller, Kategorie-Bestseller, intelligente Produktempfehlungen (beliebte Artikel, diese Artikel könnten dich auch interessieren, Produkte für dich) l Anpassbares Design: Gestalte das Widget so, dass es sich deinem Geschäft anpasst. l Konversionsstatistiken: Zeige an, wie viel Geld du mit der Anwendung verdienst.

Wer verwendet AutoCommerce?

Shopify-Geschäfte

Wo kann AutoCommerce bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

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Erhältlich in diesen Ländern

Ungarn

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AutoCommerce – Videos und Bilder

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AutoCommerce

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75,00 $/Monat
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AutoCommerce Funktionen

  • Empfehlungen
  • Website-Personalisierung

Alternativen für AutoCommerce

Durch Social-Media-gesteuerte Personalisierung für E-Shops kannst du die Öffnungsraten von E-Mail-Kampagnen um bis zu 150 % verbessern. Voll GDPR-konform. Erfahre mehr über Socital
Benachrichtigungs-CRM-Plattform von Vizury, mit der Vermarkter Nutzer proaktiv über Kanäle wie Web-/App-Push, E-Mail- und mehr erreichen können.
CDXP: a new generation of Marketing Automation. Our tool is dedicated for managing multi‑channel customer data, sales and marketing.
Marketing Automation + AI to boost your sales by harnessing big data and hyper-personalizing the customer journey, in real time.
Leistungsstarkes Lead-Generierungs-Tool, mit dem du bis zu 20 % der Besucher, die deine Website verlassen wollen, zurückgewinnen kannst.
Push-Benachrichtigungssoftware zur erneuten Einbindung von Website-Besuchern. Enthält Funktionen wie Targeting, Automatisierung, Berichterstattung, Ereignisverfolgung und mehr.
Reflektion ermöglicht digitalen Einzelhändlern, individuelle Kaufabsichten zu erfassen und in Echtzeit darauf zu reagieren und die Konvertierungs-Raten zu erhöhen.
Powering ecommerce companies to deliver more personalized and relevant experiences, maximizing the value in every transaction.
Webbasierte E-Commerce-Personalisierungsengine, die Produktempfehlungen generiert und Remarketing-E-Mail-Kampagnen unterstützt.
Die KI von Clerk.io optimiert deine Suchergebnisse, deine Produktempfehlungen und dein Marketing automatisch anhand des Verhaltens deiner Kunden. Erfahre mehr über Clerk.io
Die Website-Personalisierungslösung von Personyze verfügt über eine Vielzahl von Tools, darunter eine Empfehlungs- und Segmentierungs-Engine. Erfahre mehr über Personyze
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A recommendation engine providing real-time personalization and recommendations, suitable for online platforms and growing businesses.

Bewertungen über AutoCommerce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
34%
3
7%
1
2%
Brandon
Brandon
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very user Friendly

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Different from the traditional model, the software (application) is already installed and configured. The user has the advantage of provisioning the server for an instance in cloud and in a couple hours they can have the application ready for use. This reduces the time spent in installation and configuration, and can reduce the issues that can get in the way of the software deployment.

Nachteile:

Buyers drove the requirement to have both the software and the associated corporate data on-premise. The prevailing concerns over enterprise control of the software and corporate data security made it impossible for buyers to consider any other licensing or delivery model. This meant that software vendors -- and buyers -- were condemned to continuous maintenance, software update and asset management activities. Software license management proved to be highly complex, and enforcement of companywide compliance was difficult.

Warren
Shopify store owner in Kanada
Konsumgüter, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I have only tried the Upsell Recommendations app. Easy to use app that does just as advertised.

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Free and easy app to use.

Vorteile:

Simple install and set up; get running in your shop right away. Provides product recommendations for the customer in a clear and crisp way that doesn't class too much with my website. May be tougher to match a complicated backdrop/font. Quick customer service response to determine the limitations of the app.

Nachteile:

Didn't incorporate my currency converter from another app, so it would only display USD prices despite my store having international customers viewing in different currencies. Upsell Recommendations would still suggest products that I hold in Oberlo but would temporarily not be displaying on my Shopify store. If the customer clicked on the product, it would bring them to a 404 error page, creating confusion for my customers.

Marcin
Head Waiter in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

No value for my business

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: None

Vorteile:

I installed it in seconds. And start working also in a minutes. I loved the idea behind but for my dropshipping business I found many times ads about same products from different vendors.

Nachteile:

Destroying overall impression of my site with very poor quality ads. Bad quality of pictures non existing description of description in different languages.

Verifizierter Rezensent
Concept Artist and Freelance Artist in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Animation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very useful!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Helps drive sales

Vorteile:

Easy to use and helps my business a lot, i feel like it shows customers products they might not have seen otherwise.

Nachteile:

I wish i could see detailed stats for most clicked products and on what page. If there is an option i cant seem to find it on my phone version

Verifizierter Rezensent
Chief Creative Officer in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good insights. Easy to use.

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Provided good insights and actionable data that was not able to get from other apps.

Vorteile:

It was easy to setup, easy to navigate, offered valuable insights and comprehensive reports. The data was organized neatly and the app was easy to navigate and user friendly.

Nachteile:

Its actually hard to say exactly what I didn't like about the AutoCommerce Shopify app but I feel that there possibly could've been a little bit more data offered in the reports, or flexabilty to customize the reports. Also it would be good if we can customize the branding colors.

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