Was ist CustomerSuccessBox?

CustomerSuccessBox is an AI-powered Customer Success Platform that helps B2B SaaS companies to reduce churn and grow their recurring revenue. The AI monitors and analyses all historic customer actions- product adoption and engagement behavior and CSM action to recommend actions that drives retention and upsell.

It was built out of a clear vision to enable every CSM to manage and grow a multi-million dollar portfolio with hundreds of customer accounts in a
predictable and data-driven fashion.

Wer verwendet CustomerSuccessBox?

B2B SaaS companies with 'Inside' Customer Success teams. Inside success teams need a success platform enabling them to manage hundreds of customers.

Wo kann CustomerSuccessBox bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • CustomerSuccessBox
  • 2016 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Frankreich, Indien, Kanada und 4 weitere

Sprachen

Englisch

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19,00 $/Monat
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CustomerSuccessBox Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kundenbindung
  • Nutzungsverfolgung/-analyse

Alternativen für CustomerSuccessBox

Eine Kundenerfolgsplattform für Start-ups, die schneller skalieren möchten. Erfahre mehr über Skalin
Upzelo hilft Abonnementunternehmen dabei, die Kundenabwanderung zu reduzieren und die Kundenbindung mithilfe von Echtzeitdaten, maßgeschneiderten Angeboten und Feedback zu erhöhen. Erfahre mehr über Upzelo
Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens. Mache Agenten produktiver, Manager wirkungsstärker und gib Kunden mehr Entscheidungsbefugnis. Erfahre mehr über Zoho Desk
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten. Erfahre mehr über Agile CRM
Sorge dafür, dass dein Team organisiert ist, entwickle proaktive Kundenlösungen und erhalte Einblicke zur Zufriedenheit deiner Kunden mit dem HubSpot-Service-Hub. Erfahre mehr über HubSpot Service Hub
Die CS-Plattform von Strikedeck ermöglicht Echtzeit-Kundensegmentierung und -priorisierung, Playbooks und Tools zur Kundenerfolgsplanung.
Customer success management platform that enables businesses to reduce churn and increase revenue from the existing customer base.
Großartiger Kundenservice beginnt mit einer besseren Helpdesk-Software. Gewinne mehr Kunden durch exzellenten Kundenservice mit LiveAgent. Erfahre mehr über LiveAgent
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
Die Kundenerfolgsplattform ChurnZero hilft Unternehmen, Abwanderung durch Datenintegration, Zufriedenheitswerte, Automatisierung, NPS und vieles mehr zu bekämpfen.
Verbessere deinen Kundenerfolg und deine Kundenbetreuung und betreue deine Kunden während ihres gesamten Lebenszyklus auf einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über Froged
The solution for delivery the desired results to customers, based on the relationship. An exclusive plataform to Customer Success.
Front ist eine Kundenkommunikationsplattform, mit der Teams über ihren Posteingang mit mehr Transparenz und Effizienz zusammenarbeiten können. Erfahre mehr über Front

Bewertungen über CustomerSuccessBox

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
29%
3
7%
Karthik
Karthik
Account Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Helps me get hold of my portfolio

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: We're trying to retail our customers and increase the adoption of the product.

Vorteile:

The software tells me the health of my account. This has made me very proactive in my job. I'm even able to collaborate with my customer success managers very well on each of the account.

Nachteile:

User interface can be improved but the insights that i get are really valuable.

Pushpendra
Pushpendra
Data Analyst in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Logistik & Lieferkette, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Torchbearer for CSM

4,0 vor 12 Monaten

Vorteile:

The journey feature is really useful for us, we had solved a number of manual tasks with this feature like using a custom template to send an automated mail to our client regarding new account manager assignment and their respective detail and auto-enrollment of accounts to the respective playbook. The playbook feature is also really helpful for our onboarding process.

Nachteile:

Many times, there is a delay in health aggregation, especially product and relationship health. Initially, it happened at midnight but now it mostly happened at noon(12 pm). And due to this, in our morning meeting call, we do not have the latest health data, so we need to present two days ago data to our team.

Verifizierter Rezensent
Customer Success Manager in Vietnam
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

CSB - easy to use

3,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

The friendly interface with just enough necessary features for customer management

Nachteile:

It's hard to search keyword of notes/ communication flow/ emails.

Sachin
Sachin
Senior Business Analyst in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great CRM tool to keep you organized with your customers

4,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Overall, it's a great tool to manage all Client portfolios and Account related information in a single platform. It has eased our various complex processes of tracking Client related activities.
This has helped us tremendously in tracking Health metrics for our Clients and take proactive actions.
The Support which we are getting from the CSB Team be it on side of bug resolution or product enhancement, always exceptional.

Vorteile:

Customer Success Box has now become the single source of truth for our Customer Success Team. It allows our team to get a complete picture of an account and how best to serve their needs. As an Admin, I find the Dashboard feature incredibly useful in providing a holistic view of different Account portfolios. The ability to customize it according to business requirements has been instrumental in decision-making. Setting up automated alerts for important milestones is a magnificent feature of CSB which gives the ability to be proactive and show our customers some extra love. The ease of integrating CSB with our product and 3rd party tools helped us automate several workflows and provide valuable business insights. Sheldon [ai] is a very good data-driven AI feature recently introduced within the platform. Although we haven’t started using it much, it seems to be a game-changer for us in the long run to make decisions based on recommendations provided by Sheldon [ai].

Nachteile:

Nothing specific to highlight on the downside of the product as I am using this product for more than one and a half-year. There were instances when we faced technical issues but every time the efforts from their support team are commendable. The only thing I would suggest is that it will be good to have more metrics in the relationship segment of Account like Product Adoption metrics. It will add more value on the Account level.

Verifizierter Rezensent
Senior Customer Success Executive in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Its Good to keep a track on your day to day activities and Tasks

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Using CSB for quite a while now, its good to keep a track of your day to day productivity, pop up's of Reminders on tasks, renewals, follow up. Also it finely calculates and shows the customer usage percentage so accordingly you can prepare an action plan on your follow ups and business stragtegies.

Vorteile:

I liked the tasks notification feature , you no longer need to remember the next day follow ups with your customer. I also really like the feature where you get to know how much meetings and calls happened on that particular day or week, It will help to calculate the productivity. Email Sync is also a very good and useful feature.

Nachteile:

i experienced slowness while using the software , but it happens only sometimes. Also sometime posting of Log takes few seconds. You can't really work on multiple windows due to the slowness. There might be chances this happens bcz of the internet connectivity, but over all its Good and user friendly.

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