Synigo Pulse

Synigo Pulse

von Synigo Pulse

Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, Bildungswesen, Einzelhandel und Gesundheitswesen.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.2/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2/5

Produktinformationen

  • Startpreis 1,40 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Synigo Pulse
  • https://www.synigopulse.com
  • Gegründet 2016

Über Synigo Pulse

Synigo Pulse bietet Mitarbeitern ein zentrales Portal, auf dem sie alles finden, was sie für eine effektive Arbeit benötigen: Aufgaben, Agenda, Benachrichtigungen, Anwendungen, Unternehmensnachrichten und Gruppen. Mit dieser benutzerfreundlichen Lösung für Office 365 wissen Benutzer ihren Arbeitsbereich zu schätzen. Innerhalb eines Tages ist die Lösung einsatzbereit.

Synigo Pulse Funktionen

  • Aktivitäten/News Feed
  • Blogs
  • Content-Management
  • Diskussionen / Foren
  • Kalenderverwaltung
  • Richtlinien Managemen-
  • Suche
  • Wiki
  • Wissensbasis-Management

Die hilfreichsten Reviews für Synigo Pulse

Very intuitive and nice look and feel

Bewertet am 28.4.2018
Gertjan S.
Manager F&I
Regierungsbeziehungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: User adoption of office 365

Vorteile: Possibility to set it up as wished, user can also change his own information. Great in giving the most needed information in office 365

Nachteile: Sometimes loading of the content is slow. A new release had helped solve this problem. Sometimes the information does not display correctly.

Synigo Pulse unites all the seperate functionality Office 365 has to offer

Bewertet am 12.3.2018
Verifizierter Rezensent
Informatieanalist
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Office 365 no longer seems a box of separate apps, but Synigo Pulse helps to 'glue' all the pieces together into one integrated piece of functionality.

Vorteile: Synigo Pulse seamlessly integrates into Office 365 and leverages its functionality. The design and functionality blends perfectly into the Office 365 ecosystem. If your organization commits to Office 365, then Synigo Pulse will help to unleash its full potential. In short: what I like most is that it truly integrates very well into Office 365.

Nachteile: There's nothing I truly dislike about Pulse. It just works. If I have to name something, it's probably the social aspect of the News-module (being able to comment on news-articles). This is a Yammer-connected service, but somehow you can 'feel' that Yammer is not a native Microsoft-product. The Yammer-connector sometimes fails, preventing users from getting social on News-articles. But Synigo is already addressing this issue.

Ideal starting point for employees in our organization. Easy, social, personal settings

Bewertet am 8.3.2018
Doreen B.
Beleidsmedewerker Marketing & Communicatie
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: More interaction: employees share their knowledge or reply on questions. Information is up to date and easy to find.

Vorteile: The product was ready to use in 1 day. Easy, social, organisation/personal settings, based on Office 365, starting point. SAAS, so we are always up to date. The support helpdesk: fast and cooperative

Nachteile: To react on newstopics they use Yammer and this works not good. It is not possible to tag a person in the timeline.

Great support, very easy to use

Bewertet am 13.4.2018
Rik D.
Office 365 Consultant
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The use of the proven technology Umbraco instead of creating and maintaining a custom CMS is a good choice.

Nachteile: It is an extra layer on top of Office 365. So there is always a delay before new functionality is available for end users.

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