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Transactions (TransactionDesk Edition)

Transactions (TransactionDesk Edition)

Was ist Transactions (TransactionDesk Edition)?

Immobilien-Transaktionsmanagement-Tool, das Dokumentenspeicherung, Checklisten, MLS-Integration, Formularerstellung und mehr bietet.

Wer verwendet Transactions (TransactionDesk Edition)?

Webbasiertes Transaktionsmanagement-Tool, das Immobilienmakler mit E-Signaturen, anpassbaren Vorlagen, Back-Office-Integration und mehr unterstützt.

Du bist nicht sicher, ob Transactions (TransactionDesk Edition) das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Transactions (TransactionDesk Edition)

Transactions (TransactionDesk Edition)

4,5 (19)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
5
Keine Integrationen gefunden
4,5 (19)
4,4 (19)
4,0 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
220,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
Keine Integrationen gefunden
4,8 (13)
4,8 (13)
4,8 (13)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Transactions (TransactionDesk Edition)

eForms Mobile
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Projekt-Nachverfolgung
Timesheet Management
Brokermint
Am besten bewertete Funktionen
Agent-Management
Dokumentenmanagement
Formularverwaltung
ResMan
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Miet-Nachverfolgung
Online-Zahlungen
Qualia
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Workflow-Management
Yardi Breeze
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Immobilienverwaltung
Miet-Nachverfolgung
TotalBrokerage
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Kontaktmanagement
Verfolgung von Interaktionen
RealPage IMS
Am besten bewertete Funktionen
Investment-Tracking
Kundenmanagement
Leistungskennzahlen
Juniper Square
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Investment-Tracking
Kundenportal
RealtyBackOffice
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Transactions (TransactionDesk Edition)

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
21%
3
5%
2
5%
Ed
Ed
Realtor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The easiest transaction management option available

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Transaction Desk is provided through the MLS I belong to. The integration is vital in creating, getting documents electronically signed, sharing and storage. A must-have!

Nachteile:

If the ability to have multiple shared companies/categories instead of one would be better. For example, having Utility Concierge and a mover would be better for all involved.

Douglas
Realtor in USA
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

You don't know what you have until it's gone.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Recently our local MLS attempted a move to another transaction management system. That system was an afterthought tied into a lead gen/CRM system. They transaction management portion was a bare minimum box checker. So glad we were able to convince our local Realtor org to continue the use of Transaction Desk.

Vorteile:

TransactionDesk provides a great framework for txn management WHILE allowing the flexibility needed throughout the life of a Real Estate Transaction. It is intuitive and easy to get new users up to speed quickly.

Nachteile:

It would be nice if they could add a "sign in person" feature.

CJ
Agent in USA
Immobilien, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Cosmetically nicer than other RE programs, but not as user friendly

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Used only because my brokerage required it. Changed brokers and was happy to leave Lone Wolf

Vorteile:

It looks very nice. Several functions within the systme

Nachteile:

Processes are very hard to manipulate. Not all users and admin use the system correctly due to lack of training. Not as intuitive as some other programs, like Brokermint

Gina
Realtor in USA
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I'm Sold!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I have really grown to like TransactionDesk and would highly recommend!

Vorteile:

When I first started using TransactionDesk, I was very skeptical. Now that I have gotten a little more proficient with the program, I am totally sold. It is an easy program to get to know. Once you navigate through the program, it is pretty easy to understand. Easy to use and figure out, plus there are videos to help guide you.

Nachteile:

In the beginning, I was having problems with clients not receiving their emails, or they didn't know where to click to start their signing session. I believe this was changed, and it is better now.

Chelsea
Realtor in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Saves me time therefore saves me aggravation

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Saves me time and frustration. SO FAST!!! I love that I can get a doc pumped out in a matter of minutes and get it shot over to my clients and have it back within no time at all. Easy and my clients never seem to have issues!

Vorteile:

It is impossibly easy to use even for the more technilogically challenged. I have a fair share of clients that don't necessarily embrace ALL of the digital age but when I need e-signatures, this is such a simple, straightforward way to get them. I usually can explain it and get them through anything with ease which makes for a much less stressful situation. No one wants to feel dumb - this enables user friendlieness with streamlined access to all the docs I need.

Nachteile:

It can feel a little cumbersome if you need to make an edit to a doc that is already in a signing room- for example, on a buy sell agreement in real estate, you mess up a date or an amount. You can't simply edit the actual doc within the signing room. You have to leave the room, edit it within forms, then go back to your signing and replace the doc with the freshly modified one. Not a deal breaker by any stretch and I don't even know how they would go about modifying that but that's literally the only thing that comes to mind.