SmartServ

SmartServ

von SmartServ

Wer verwendet SmartServ?

KMUs und gemischtwirtschaftliche Unternehmen Unternehmen, die noch Stift und Papier sowie alte, nicht einfallsreiche Lösungen zum Buchen und Starten von Anrufen verwenden. Derzeit werden viele HLK-, Sanitär-, Elektro- und Heimwerkerunternehmen bedient.

Was ist SmartServ?

Das Unternehmen ist der Meinung, dass jedes Dienstleistungsunternehmen das Beste verdient, wenn es darum geht, die Kundschaft zu begeistern. Die Planung und Buchung von Jobs mit SmartServ könnte nicht einfacher sein. Nutze einfach die Drag-and-Drop-Funktion und behalte den Überblick.

Serviceunternehmen steigern mit SmartServ ihren Umsatz in den ersten 6 Monaten durchschnittlich um 20 %.

SmartServ – Details

SmartServ

http://www.smartserv.io

Gegründet 2017

SmartServ – Kostenübersicht

SmartServ bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

SmartServ Funktionen

Auftragsmanagement Software
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragserstellung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Vorbeugende Wartung
Wiederkehrende Termine
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Vertragsmanagement

SmartServ – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 41 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Chad S.
Service Manager
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019

"HVAC & Plumbing Service Department "

Kommentare: as stated above it allows us to be paper free, have techs enabled to access customer info without needing time wasting calls to office and our collections are up near 95%-100%

Vorteile: easy to use, easy for our techs to use while out on service calls - to look at past history, and great for billing and collections.

Nachteile: no major issues that we don't like - it took a couple of months for everyone to get used to how it works, but we expected a learning curve.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019
Matthew Y.
Owner
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.5.2020

"Finally!"

Kommentare: FIRST RATE support and customer Service. I have 2 point people who are always available and are always asking me how they can help my business. This is the best customer service I’ve seen from any type company in a while. I’m happy with the software, and I’m doing a slow roll out so it’s perfect day 1. I’m delighted with the customer service however. They truly care about their customer and customer service.

Vorteile: I’m a House Call Pro refugee. HCP is not horrible. There are a few items that are important to me they don’t have. I left because of zero meaningful support. I don’t want to spend 2 hours reading FAQs or text support. SmartServ has more features and more flexibility. I can customize it to my demand service HVAC business. It’s flexible; sorting etc

Nachteile: None so far. I’m in the first 6 months. So far so good.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.5.2020
Sheryl P.
Service Coordinator
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2018

"I am unhappy with the way that when you click on something the wheel just spins and spins. "

Vorteile: I like the schedular and how you can see the individual appts per tech. Scheduling or creating a ticket is easy.

Nachteile: Everything works pretty good, except when you save something and you want to go back in a ticket, it makes you type the ticket # again . Also the times when the wheel just spins and spins is always when I have a customer on the line and I have to call them back when system is up again. This happens everyday and is very annoying. When I set my group in the schedular, it changes when I do different tasks, I would like it to stay where I set it in the morning and stay that way unless I manually change it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2018
Karen C.
Office Manager
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020

"Great System!! "

Kommentare: Everyone I have worked with is very nice, very helpful, and wants to make sure we are 100% happy with the product. They go out of their way to fix any issues that may come up. They were with us every step of the way to get the system set up and make sure we were comfortable with it. Great team!!!

Vorteile: Everything is easy to get in and out of. Its self explanatory. If there is something you need help with, the support team is available right away to help. The schedule is very easy to use and quick to get around in. Glad we chose this system!

Nachteile: It would be easier if there is only one screen to input a customer and their issue. Right now you enter their information and have to add a ticket to generate a call for them. It would just be easier to have it in one screeen.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020
Daniel S.
Owner
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019

"Great Software"

Kommentare: Customer management and scheduling has improved. Details are more readily available. Efficiency has improved.

Vorteile: The software is very thorough and has many features that are crucial for efficiency and productivity. We are very pleased so far and enjoy the awesome customer service that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has provided since the on boarding process.

Nachteile: There are still a few things in testing but that was to be expected.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019