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Was ist SmartServ?

Das Unternehmen ist der Meinung, dass jedes Dienstleistungsunternehmen das Beste verdient, wenn es darum geht, die Kundschaft zu begeistern. Die Planung und Buchung von Jobs mit SmartServ könnte nicht einfacher sein. Nutze einfach die Drag-and-Drop-Funktion und behalte den Überblick.

Serviceunternehmen steigern mit SmartServ ihren Umsatz in den ersten 6 Monaten durchschnittlich um 20 %.

Wer verwendet SmartServ?

KMUs und gemischtwirtschaftliche Unternehmen Unternehmen, die noch Stift und Papier sowie alte, nicht einfallsreiche Lösungen zum Buchen und Starten von Anrufen verwenden. Derzeit werden viele HLK-, Sanitär-, Elektro- und Heimwerkerunternehmen bedient.

SmartServ Software - 1
SmartServ Software - 2
SmartServ Software - 3
SmartServ Software - 4
SmartServ Software - 5

Du bist nicht sicher, ob SmartServ das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SmartServ

SmartServ

4,3 (74)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
130
10
4,2 (74)
4,4 (74)
4,6 (74)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
80
Keine Integrationen gefunden
3,9 (144)
4,0 (144)
4,1 (144)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SmartServ

Jonas Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Dokumentenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Smart Service
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
Zeitverfolgung
Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Terminplanung
Successware
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mobiler Zugriff
Projektmanagement
Invoice2go
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung
Rechnungshistorie
Dubsado
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Anpassbare Vorlagen
CRM
FieldEdge
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Versandmanagement
ServiceTitan
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
Terminplanung

Bewertungen über SmartServ

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
23%
3
9%
1
8%
Ryan
Owner/Operator in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent On-Boarding & Customer Service

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: SmartServ has given the best customer service that I have seen from any company. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are always ready to answer any questions that I have to get me moving on my next idea. They have been able to implement some of my ideas helping my business flow that much better.

Vorteile:

The ability to have all job information in one place has changed everything for us, no longer having to look around through 3 different programs to find everything. We have been able to custom make checklists to keep track of progress on each project. All of our safety forms & any others have been digitized for us and entered into SmartServ for us to use at any point. The integration for us was very easy, if there was any discrepancies I was able to bring them up and they were fixed or I was given a solution very quickly.

Nachteile:

There is a few small issues with how the app loads, a quick refresh solves most of these problems.

Antwort von SmartServ

vor 2 Jahren

Hey Ryan, thank you so much for writing wonderful feedback for us. We have introduced a lot of new updates as well as are working on improving the reliability of the product. You will see more improvements soon.Thanks again and have a great day.

Matthew
Owner in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Finally!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: FIRST RATE support and customer Service. I have 2 point people who are always available and are always asking me how they can help my business. This is the best customer service I’ve seen from any type company in a while. I’m happy with the software, and I’m doing a slow roll out so it’s perfect day 1. I’m delighted with the customer service however. They truly care about their customer and customer service.

Vorteile:

I’m a House Call Pro refugee. HCP is not horrible. There are a few items that are important to me they don’t have. I left because of zero meaningful support. I don’t want to spend 2 hours reading FAQs or text support. SmartServ has more features and more flexibility. I can customize it to my demand service HVAC business. It’s flexible; sorting etc

Nachteile:

None so far. I’m in the first 6 months. So far so good.

Michael
CEO in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Ripping off the consumer

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: SmartSrrv pitched product week so we decided to try it. The office staff and ALL the service techs rebelled against it. SmartServ rep said they would refund yet they only stole the funds and now will not return calls or emails. Snakes they are with accents.

Vorteile:

We thought it might be useful It had features we thought would side.

Nachteile:

Non of the workers liked it. Every single tech refused to use it

Neill
Owner/Contractor in Kanada
Bau, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

All in one functionality

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I am finding it easy to update my databases with SmartServ, adding new clients and service addresses, and adding templates and forms is not overly complicated.

Vorteile:

The software integrates all the different aspects of running my business that I need in one place. The forms are easy to populate with data and the autofill features with things like address search and flat rate items save time when creating tickets. The 24/7 customer support is also a huge benefit, as other programs that I looked at do not have that.

Nachteile:

I wish there was a way for administrators only to be able to save changes to custom items into the Flat Rate Items while creating Estimates and Invoices.

Craig
President in Kanada
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

SmartServ Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: OUTSTANDING! Right from the 1st point of contact to up and running they have been one of the most thorough and helpful companies I have ever dealt with. Highly, Highly recommend them.

Vorteile:

The software has all the specifications to deal and integrate with all aspects of business from scheduling, tracking, payroll, integration into accounting, estimating, invoicing and everything in between.

Nachteile:

No downfalls. Easy to use, easy to implement and the team was FANTASTIC in setting us up.