Wer verwendet Swell?

Swell konzentriert sich darauf, Unternehmen mit physischen Standorten zu unterstützen. Viele Nutzer von Swell sind in den Branchen Gesundheitswesen, Einzelhandel, Service und Gastgewerbe tätig.

Was ist Swell?

Swell unterstützt Unternehmen dabei, den Prozess der Erfassung von Kundenfeedback und Online-Bewertungen zu vereinfachen. Mit einem Mobile-First-Ansatz ermöglicht Swell Echtzeitinteraktion mit der Kundschaft über die Kanäle, die die meisten Personen kennen, wie z. B. Textnachricht und E-Mail.

Swell – Details

Swell CX

https://www.swellcx.com

Gegründet 2016

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Swell – Preisübersicht

Swell bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Swell – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Swell Funktionen

  • Analytik
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige CEM Software (Customer Experience Management) Liste

  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Siehe die vollständige Kundenzufriedenheit Software Liste

  • Empfindungsanalyse
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Reaktions-Management
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten

Siehe die vollständige Online Reputation Management Tools Liste

  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kampagnenmanagement
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Reaktions-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Überprüfung bewerten

Siehe die vollständige Review Management Software Liste

Swell Alternativen

Mehr Alternativen zu Swell

Swell – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,9
Kundenservice 4,8
Funktionen 4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,8

Software bewerten

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Mallory M.
Director of Editorial & Content Marketing | Product Manager
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.4.2018

"Swell CX is all about enabling businesses to engage w/ customers in an easier, more meaningful way."

Kommentare: Swell CX gives you the tools to better manage your customer experience and more meaningfully interact with your consumers. That's a powerful benefit, and one that will help you achieve greater success in your business.

Vorteile: Swell CX does a lot of cool things, but it's most valuable feature is perhaps its ability to create two-fold awareness for its users. What I mean by that, is that Swell CX helps businesses understand their customers, while also helping them gain exposure to new customers. The software does this in two major ways: first, by gathering ALL of your business' customer reviews, and displaying them all in one place; and second, by offering your business a means to interact w/ customers in a fully customizable way.
This means you can engage w/ your customers exactly how YOU want to, and that your business' Google reviews, Yelp reviews, Facebook reviews, even those provided exclusively to Swell, are organized, analyzed, and displayed in one simple dashboard.
This gives business owners incredible insight into customer experience, and a better way to interact w/ their consumer.
Here are some cool things Swell CX offers:
- easy to use, intuitive software
- useful review & reviewer metrics
- access to all public reviews and all private Swell reviews
- integration w/ powerful review sites like Google & Facebook
- a dashboard that displays all of your business' reviews
- customizable email & sms campaigns
- campaign metrics
- ability to manage multiple locations
Ultimately, Swell CX helps you better understand your customers which helps you better understand your business. With Swell, you have more control over customer engagement and perception. Plus, it's easy!

Nachteile: There are a lot of tools built into this software, and I want for them ALL to be used! My only fear is that businesses won't utilize the software to its full potential.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.4.2018
Jack S.
Dentist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.8.2019

"We love SwellCX"

Kommentare: We are able to quickly gain reviews from patients of our dental practice. These reviews can easily be responded to through the platform. We have grown with new patients seeing the number of reviews we have as well. It is a very cyclic process that is growing moving forward.

Vorteile: This software seemlessly integrated with our system to send review requests daily. Since the implementation we have gotten about 25-30 reviews per month. This was compared to the 5 per month we were getting in the previous timeframe with a different platform.

Nachteile: We have had no issues with the program. Any customization was addressed quickly from support and resolved our concerns. The only thing that could make it better would be saving some money. However, it is already well worth the price that we pay.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.8.2019
Amanda M.
treatment
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.8.2019

"easy to use"

Vorteile: easy to use, automatically sends out review requests

Nachteile: seems to not be pulling any reviews after the first month

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.8.2019
Heather M.
Office Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.8.2020

"GLAD WE CHANGED!"

Kommentare: So far it has gone very well!

Vorteile: We had it set-up so Swell would start the day our other company ended. The transition was seamless! We've already received 7 Google reviews in just a few days! I am very hopeful that we will continue to get new reviews and our business relationship with Swell continues well!

Nachteile: I haven't quite mastered the website and it seems very overwhelming but that is partly my fault as I haven't taken time to really work with it since we are so busy.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.8.2020
Jake G.
EVP Client Strategy
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.5.2020

"Best Tool on Market to boost patient engagement"

Kommentare: their customer support and training support is terrific. It was easy to setup and even easier to use.

Vorteile: The webchat tool is designed as a lead generation tool first, which helps patients, website visitors, and staff engage via text instead of tethering them to the computer.
I also love the automated system to invite patients to leave reviews straight to Google without too many clicks. consistently seeing 25% more reviews come through Swell than any other tool being used in the dental industry.

Nachteile: The fact that we can't do automated appointment confirmations or reminders via SMS or online booking. They already integrate with most practice management softwares so I can't imagine this would be difficult to do.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.5.2020