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Was ist Swell?

Swell unterstützt Unternehmen dabei, den Prozess der Erfassung von Kundenfeedback und Online-Bewertungen zu vereinfachen. Mit einem Mobile-First-Ansatz ermöglicht Swell Echtzeitinteraktion mit der Kundschaft über die Kanäle, die die meisten Personen kennen, wie z. B. Textnachricht und E-Mail.

Wer verwendet Swell?

Swell konzentriert sich darauf, Unternehmen mit physischen Standorten zu unterstützen. Viele Nutzer von Swell sind in den Branchen Gesundheitswesen, Einzelhandel, Service und Gastgewerbe tätig.

Swell Software - 1
Swell Software - 2
Swell Software - 3
Swell Software - 4
Swell Software - 5

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Swell

Swell

4,6 (344)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
95
4,6 (344)
4,5 (344)
4,6 (344)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
350,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
136
125
4,7 (655)
4,5 (655)
4,6 (655)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Swell

Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Solutionreach
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Erinnerungen
Textnachrichtenversand
Eaglesoft
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Demandforce
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Personalisierung
Social-Media-Integration
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
MAPCON
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
Podium
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Nutzerbewertungs-Anfrage
Yapi
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über Swell

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
18%
3
5%
2
1%
1
3%
Stephen A.
Stephen A.
Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Better option than Podium

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very easy to set up and very nice to have a great customer support team.

Vorteile:

Cost effective- easy to communicate with support

Nachteile:

There are glitches that happen occasionally

Savannah
Marketing Manager in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Game Changer

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall our number of reviews has increased and a step was taken off of our team's plate since the links are sent automatically. Swell has also relieved the stress that our team used to have about having to answer chats immediately or risk losing the lead.

Vorteile:

We use Swell for two purposes, one being as our website chat and the other being as a way to request reviews from customers. The website chat feature has been a huge help because potential customers do not have to stay on the website for us to respond, all communication is to their phone, but through the Swell platform on our end. This has proved to be very efficient. As for the review requests, our reviews have increased exponentially, and we credit it to how easy Swell's links make it to leave us a review. On our end, we also like that once we convert a lead in our CRM to a customer they are automatically entered into Swell's system. They are then automatically scheduled to be sent a review request at 6:00 p.m. that evening. Overall this has automated our system for reviews and made the experience easier for our customers.

Nachteile:

It would be nice for the website chats to link up to our CRM so we can see if they are already a lead and be able to add them to our CRM from Swell if they are not. This is not a dealbreaker by any means. The other thing is that the company we worked with before had a widget that we could put on our website so that our reviews automatically showed on our website. Something like this would be nice to have again, but still not a dealbreaker.

James
Founder in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review by Sailing Client

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Very good relationship with representatives.

Vorteile:

Promotes feedback and client ratings to show the quality and variety of client experiences at Shamrock Sailing Adventures.

Nachteile:

Pricing for seasonal plans. Need to explore campaigning options that may make more valuable to promoting business expansion

Evan
Owner in USA
Eventservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

It's fine

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Expensive and not amazing.

Vorteile:

I implemented Swell because I was very impressed with the sales person [SENSITIVE CONTENT] and needed a software that I could add to my website to both allow potential clients to ask questions, etc AND encourage guests to write reviews.

Nachteile:

I do not find the support to be great. In fact I initially stopped using Swell, because I did not like the person helping me and then when I was talked back into coming back, I was put with her again. She was not much nicer and then I reached out to ask question, she told me to go ask someone else because it was not in her job description anymore, so I did and I basically was told that I wasn't trained correctly...I wanted out of my expensive contract and was told no. So I am riding it out and hoping things get better and using it minimally. The app does not do half of what the website does. The back end of the website is not super intuitive. Review alert is slow.

Antwort von Swell CX

vor 2 Jahren

Hi Evan, thanks for sharing this feedback - especially about your experience with our support and app. I've shared it with our team and we will take it into account going forward to make sure we can offer the best product experience AND support experience. Thanks for being a customer.

Jennifer
Practice Administrator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Getting Reviews Has Never Been Easier!

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Excellent! From implementation to support. No complaints.

Vorteile:

Easy of use! The dashboard is super simple, their support is great, and it's super simple for our patients.

Nachteile:

Really there's nothing not to like : ) Highly recommended.