Was ist Swell?

Swell unterstützt Unternehmen dabei, den Prozess der Erfassung von Kundenfeedback und Online-Bewertungen zu vereinfachen. Mit einem Mobile-First-Ansatz ermöglicht Swell Echtzeitinteraktion mit der Kundschaft über die Kanäle, die die meisten Personen kennen, wie z. B. Textnachricht und E-Mail.

Wer verwendet Swell?

Swell konzentriert sich darauf, Unternehmen mit physischen Standorten zu unterstützen. Viele Nutzer von Swell sind in den Branchen Gesundheitswesen, Einzelhandel, Service und Gastgewerbe tätig.

Wo kann Swell bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Swell CX
  • Ansässig in Cottonwood Heights, USA
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Swell CX
  • Ansässig in Cottonwood Heights, USA
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
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Swell – Videos und Bilder

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299,00 $/Monat
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Swell Funktionen

  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chat / Messaging
  • Dashboard
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Multichannel-Kampagnen
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Reaktions-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Sentiment-Analyse
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Teilen in sozialen Medien
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Visuelle Analytik
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Swell

Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren. Erfahre mehr über Zendesk
ActiveCampaign kombiniert die Leistung von E-Mail-Marketing, Marketing-Automatisierung und Vertrieb / CRM-Automatisierung. Erfahre mehr über ActiveCampaign
Broadly ist eine Plattform zur Bewertungsgenerierung, die lokalen Unternehmen hilft, positive Online-Bewertungen zu erhalten und gleichzeitig ihre Reputation zu schützen.
B2B Digital Showroom platform that enables brands to view, select, and order new collections on a unified interface.
Engage Credit Union members on their preferred platform texting. Gain insight to send highly targeted, secure and compliant messages.
Diese All-in-one-Lösungen lassen sich in deine Praxisverwaltungssoftware integrieren und helfen dir, dein Front-Office zu optimieren und Plätze zu füllen.
SMS-Marketing-Tool, mit dem Unternehmen Kundeninteraktionsdaten sammeln und das Kundenverhalten analysieren können, um gezielte Webkampagnen durchzuführen.
Business-Listings-Management, Website-Design und SEO, digitales Marketing, Social-Media-Marketing, Bewertungen, Kundenfeedback und Online
Software, die Unternehmen bei der Verwaltung von und Reaktion auf Bewertungen, bei der Verbesserung von Bewertungen und Platzierungen sowie beim Ermitteln wichtiger Kundenerkenntnisse unterstützt.
Mit der Sitejabber Business Suite kannst du Geschäfts- und Produktbewertungen erfassen, verwalten und teilen, um dein Geschäft auszubauen und Vertrauen aufzubauen.
Hootsuite hilft Ihnen dabei, Ihre Marke aufzubauen, Beziehungen zu Kunden zu stärken und echte Geschäftsergebnisse mit sozialen Medien zu erzielen.
Trustmary verbindet Kundenfeedback, Kundenbewertungen und Website, um mehr Konversionen (Leads, Verkäufe) zu generieren. Vollständig automatisiert.
Plattform für das Kundenengagement mit Stimmungsüberwachung, Feedback-Erfassung, Closed-Loop-Verfolgung, Veröffentlichung von Nutzerbewertungen und Textanalyse.

Bewertungen über Swell

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
16%
3
4%
2
0%
1
3%
Gurvinder K.
Gurvinder K.
Best ever app for texting, sms for buisness" in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

"Best management platform for help businesses"

5 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: According to me easy to use interface and setup. The support system is also great and fast too. This is very very helpful for small businesses.

Vorteile:

This platform allows massages to clients to ask for Google product reviews for my business which is important for my work. This is easy to use and easy to learn and understand. No limitation for no of contacts. All prices are equal. I recommend it to all if you want to maximize your clients.

Nachteile:

I dont have so many problems with this. Their support is great and fast to solve my problems and concern fastly. so I am happy with this.

Savannah G.
Marketing Manager in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Game Changer

5 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Overall our number of reviews has increased and a step was taken off of our team's plate since the links are sent automatically. Swell has also relieved the stress that our team used to have about having to answer chats immediately or risk losing the lead.

Vorteile:

We use Swell for two purposes, one being as our website chat and the other being as a way to request reviews from customers. The website chat feature has been a huge help because potential customers do not have to stay on the website for us to respond, all communication is to their phone, but through the Swell platform on our end. This has proved to be very efficient. As for the review requests, our reviews have increased exponentially, and we credit it to how easy Swell's links make it to leave us a review. On our end, we also like that once we convert a lead in our CRM to a customer they are automatically entered into Swell's system. They are then automatically scheduled to be sent a review request at 6:00 p.m. that evening. Overall this has automated our system for reviews and made the experience easier for our customers.

Nachteile:

It would be nice for the website chats to link up to our CRM so we can see if they are already a lead and be able to add them to our CRM from Swell if they are not. This is not a dealbreaker by any means. The other thing is that the company we worked with before had a widget that we could put on our website so that our reviews automatically showed on our website. Something like this would be nice to have again, but still not a dealbreaker.

Steven I.
Marketing & Media Director in USA
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

After Using For Months, We Are Switching Off of Swell

1 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Negative experience overall. They stopped letting us send out reviews, and reviews that were "sent" weren't being counted accurately so I couldn't track my employees correctly. We definitely got more reviews, but for the cost we expected to be able to use the API to integrate and automate the reviews but that didn't happen because the API is the worst we've seen.

Vorteile:

The ease of sending a text message out to customers and having them review in 1 tap is great.

Nachteile:

I feel like we were lied to during the sales process. The API is absolute garbage compared to other software and the salesman said we'd be able to use it to do whatever we needed to in our in-house software based on Quickbase. That was a lie and the API is a mess to even sift through. Don't advertise use of an API when the API is worthless.

Frazier O.
Head of Marketing in USA
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The SMS Marketing Platform that fits in your budget.

5 vor 4 Monaten

Kommentare: I see a lot of companies advertising themselves as the solution for small businesses. Yet, their pricing is high and honestly pretty restrictive in what you can actually do with it. Especially for small businesses. Swell is the exception. Their price point for the web chat, reviews, and SMS campaigns are totally fair. Not to mention their customer service team has gone above and beyond for us getting our integrations worked out. I would encourage any company looking to implement a new SMS software to go with Swell.

Vorteile:

We weren't restricted to a maximum number of contacts. No matter how many contacts we have, the price is the same.

Nachteile:

Nothing notable. They're a smaller company which caused some issues between one of our APIs. (Likely because we are the first ones to need this certain API). That being said, the Swell team has been great with working with the other company to get things fixed.

Lindsay B.
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

If you are not using Swell for review management, you are missing out!

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: I have had a good experience overall with Swell.

Vorteile:

We had been using Swell for review management for about a year when our dental software incorporated review requests. We canceled Swell for a short time for the built in product. We noticed a huge drop in review response using the other review management. Lesson learned, Swell has a method to produce the best response. I also love the text to pay feature. That has been a game changer.

Nachteile:

Software updates have proven to be problematic with Swell at times but not updating in the database. Patients with canceled or moved appts would continue to be contacted. It took several days and attempts to remedy the situation.