Wer nutzt diese Software?

Cloud-based CRM solution that helps mobile and computer repair centers manage job sheets, repair services, billing, inventory, invoices and more via visual dashboard.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 20,00 $
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • ServeCircle Solutions
  • https://www.servecircle.com
  • Gegründet 2015

Über ServeCircle

An online platform that helps you manage all of your service centers from a single, centrally hosted application.

164044

ServeCircle Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Die hilfreichsten Reviews für ServeCircle

Best Software for Service Industry

Bewertet am 24.9.2018
Tarun K.
Proprietor
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Once the registration part is completed, service engineers and technicians know what to do exactly from their mobile apps. Our engineers and technicians come to office prepared for the day reducing management cost and time. So, overall customer satisfaction is at the max with the help of ServeCircle.

Vorteile: Its easy to use and keeps all the records quite clear. Bundled with mobile phone Apps, Service engineers easily know what's need to be done and work out. Customer gets instant SMS and email alerts for registration, work completion and job delivery. The best part of ServeCircle being tremendous support from the customer care. Anytime either call or chat, you get immediate support.

Nachteile: Since every details are online, it is difficult to access data when internet connection is out.

Antwort des Softwareanbieters

von ServeCircle Solutions an 25.9.2018

Thank you for this feedback. It helps us to do better.

good fo service center

Bewertet am 17.9.2018
Ramiz M.
service center owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: solving meany problems like manual typed job seet convert into good format with problems and cost of repair . so every signal documents in proper format. its impressive for our customer.

Vorteile: 1 . no need to save any data in local drive.
2. reports are very clear and useful formats.
3. every need is fulfilled for service centers.
4. jobseet format is very good. every checklist and input information show in print.

Nachteile: 1.its cant be use without internet.
2. data can not open without internet. and also can't find customer information without internet.

Antwort des Softwareanbieters

von ServeCircle Solutions an 25.9.2018

Thank you for your review.

Lies weitere Bewertungen