Atlantis ORS

Atlantis ORS

von Atlantis Systems

Wer verwendet Atlantis ORS?

Hotel & Travel Industry

Was ist Atlantis ORS?

Atlantis Online Reservation System (ORS) provides hoteliers with multiple direct booking solutions, including reservations management, integration to popular PMS and CM systems,
couponing and discounting solutions and hundreds of other sales & marketing features.

Atlantis ORS – Details

Atlantis Systems

https://glocorp.asia

Gegründet 2007

Atlantis ORS – Preisübersicht

Atlantis ORS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Atlantis ORS findest du unten.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Atlantis ORS Funktionen

Reservierungssoftware
Angebotsmanagement
Anmerkungen zur Reservierung
CRM
Drittpartei-Buchung
Gruppenreservierungen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung von Akitivtäten
Zimmerbuchungsverwaltung

Atlantis ORS – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.9/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5

This was the best software that I have ever used in booking, reservation, etc.

Bewertet am 25.5.2018
Verifizierter Rezensent
Graphic Artist
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Unlike other softwares, Atlantis ORS has many special features to help ease the booking services of people. It is an all in one software especially regarding on payments, they know a lot about it.

Nachteile: No problem at all about monthly subscription. They always give an update. No hassle to use. The best booking engine of all.

It was Great!

Bewertet am 25.5.2018
Prince anjo C.
Sales Account Executive
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: features are way ahead of anything you will see out there, when you take their products it will be all in one from website to content managing of your website to booking engine even Domain and hosting, best of all they know alot about payment gateways locally.

Nachteile: monthly fix subscription cost, their support is very locally concentrated. so if they have a local office in your country most likely that's the time you will be supported properly.

expert customer support

Bewertet am 11.6.2018
Ramon V.
Operations Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great customer support

Vorteile: best customer support available among competitors. Fully capable software with reasonable commission rate.

Nachteile: Ease of use. Sometimes tricky to use and has frequent bugs. Frequency of updates can be improved by having more significant updates with less frequency.

This company really innovates and updates their functions every month!

Bewertet am 15.2.2018
Nick G.
Hotel Staff
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: i did not have to find different providers who will handle my domain, hosting, email support, website content updates, booking engine, payment gateway, they have other products where hotels can sell their services also like ecommerce for hotel

Vorteile: features is way ahead of anything you will see out there, when you take their products it will be all in one from website to content managing of your website to booking engine even Domain and hosting, best of all they know alot about payment gateways locally.

Nachteile: monthly fix subscription cost, their support is very locally concentrated. so if they have a local office in your country most likely thats the time you will be supported properly
due to their volume of clients there are times where replies take 2days

great customer service

Bewertet am 30.5.2018
Carlo A.
Duty Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: benefits is alot. we can get new bookings from different places and business.

Vorteile: it is easy for us to use the new system, my front desk officers can manipulate and easy to control the room allocation. And for us to easy to see the reviews.

Nachteile: actually we do not have any issue with the system as for now. maybe in the future and i hope customer service can help us address all of our concern real time.