Call Tracking Pro

von Call Tracking Pro

Wer verwendet Call Tracking Pro?

We're here to help businesses track their marketing efforts.

Was ist Call Tracking Pro?

Call tracking and analytics software that help you configure inbound phone calls. Web based and simple to use, we have created a way to un-tangle the mess of multiple cell phones, hours of operation issues and professional greetings, messaging and voice mail. Inbound and outbound phone calls from your phone or computer. Invoicing for lead generation companies built right in.

Call Tracking Pro – Details

Call Tracking Pro

https://calltrackingpro.io

Call Tracking Pro – Preisübersicht

Call Tracking Pro bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Call Tracking Pro ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

25,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Call Tracking Pro – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Call Tracking Pro Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnen-Attribution
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Siehe die vollständige Call Tracking Software Liste

Call Tracking Pro Alternativen

Mehr Alternativen zu Call Tracking Pro

Call Tracking Pro – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 5
Kundenservice 5
Funktionen 5
Preis-Leistungs-Verhältnis 5

Software bewerten

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Eine Bewertung schreiben
Summit G.
SEO Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.2.2018

"Their system is amazing and has made my marketing efforts tracking very simple."

Kommentare: Few of the many benefits I received from using Call Tracking Pro system is Automatic Invoicing, Call Spam Filtering, Professional Voice Over, Professional Messaging Tree, Optional Location Routing, Advanced Call Whisper etc.

Vorteile: Automatic invoicing and call whisper. It makes it very easier for marketing businesses to track phone calls and invoice their clients.

Nachteile: They currently do no integrate with QuickBooks or FreshBooks. However, it says coming soon on their website.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.2.2018
Qing Z.
Software Developer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.2.2018

"Easy to setup"

Vorteile: Call Tracking Pro is super easy to set up. First, it works well as a customer services. It can redirect phone call to a specific number and redirect phone calls to multiple phone calls at same time. Second, it helps you analyze ads

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.2.2018
Jordan B.
SEO Engineer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.2.2018

"I use call tracking for client work and this has been the best value so far."

Kommentare: Well designed interface, easy to use and provides value.

Vorteile: Easy to use, friendly interface, it works, and it's affordable. The support system has been pretty solid thus far also. My clients have been happy with using it.

Nachteile: I would like an integrated on-hold messaging option. A dashboard to upload a custom audio production that plays back to callers that have been placed on hold.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.2.2018
Verifizierter Rezensent
Web Designer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.2.2018

"Wonderful experience!"

Kommentare: Increased business and a more organized business!

Vorteile: For such a low cost it is a quality software that improved my business! The customer support is very friendly and quick to respond!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.2.2018
Verifizierter Rezensent
Marketing Associate
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.2.2018

"Excellent tracking system. Enables us to optimize each of our marketing channels."

Kommentare: We are able to attribute phone conversions to distinct marketing channels, which has enabled us to optimize all of our marketing efforts.

Vorteile: A very cost effective system for attributing phone conversions to the responsible marketing channel. Excellent customer service.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.2.2018