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Was ist Kommunicate?

Die Art und Weise, wie Kundengespräche und Support durchgeführt werden, ist ineffizient, redundant sowie zeit- und kostenintensiv: Kommunicate zielt darauf ab, dies zu korrigieren. Kommunicate ist eine hybride Software für die Kundenbetreuung. Die Software bietet eine Komplettlösung für alle Supportprobleme. Kommunicate zielt darauf ab, dein Unternehmen zu stärken, langfristige Kundenbeziehungen aufzubauen und das Wachstum zu fördern. Du kannst Kundengespräche, Website-Chat, Support-Mitarbeiter, Teamgespräche und Kundenzufriedenheitsaspekte an einem Ort verwalten.

Wer verwendet Kommunicate?

Unternehmen und Teams, die eine proaktive und effiziente Software für hochwertige Kundenbetreuung, Live-Chats, den Einsatz von Chatbots auf Websites und in Anwendungen und den Aufbau von Wissensdatenbanken benötigen.

Kommunicate Software - 1
Kommunicate Software - 2
Kommunicate Software - 3
Kommunicate Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Kommunicate das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Kommunicate

Kommunicate

4,6 (42)
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
24
4,6 (42)
4,4 (42)
4,7 (42)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
26
4,6 (447)
4,5 (447)
4,6 (447)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Kommunicate

Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Aivo
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Pure Chat
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Transkripte / Chatverlauf
Chatfuel
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Einkaufswagen
Kontakt-Datenbank
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Drift
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Kontakt-Datenbank
Online-Buchung
Quiq
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Kommunicate

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
26%
3
2%
1
2%
María del Pilar
María del Pilar
Full Stack developer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Saved my school project.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We were using Amazon Lex and Lambda to create our chatbot, but then we realized we had no idea how to link it to our frontend, this is where Kommunicate came to save us with a beautiful and highly customizable interface for our chatbot.
The option to add FAQs in such an easy way opened a variety of possibilities for what we could do with our chatbot.

Vorteile:

It is incredibly easy to use, interactive, with a beautiful UI and amazing customer service. I was using kommunicate with Amazon Lex for a school project, and to be honest, the AWS's documentation, in general, is terrible, which brought us a lot of issues that could have destroyed our project. We asked for help from the kommunicate team and they immediately contacted us to set up a zoom call and help us out. They ended up solving most of our issues, both by helping us with Amazon Lex and by using kommunicate tools.

Nachteile:

There wasn't anything I didn't like. Everything was amazing

Gabriel
AI Developer in Costa Rica
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Kommunicate

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: I have used Kommunicate to integrate a dialogflow bot with facebook and whatsapp. It took me weeks to find out a solution and most of them were very outdated and involved multiple APIs.

Vorteile:

The ease of use and the constant upgrades. It was very easy to integrate dialogflow, whatsapp and facebook to this platform. I could not find any other solution in the market with that ease of integration when it came to dialogflow. Documentation is very clear and customer support is helpful when providing documentation.

Nachteile:

Sometimes customer support does not understand requests right away, you have to provide several screenshots of the problem.

Jeremy
CEO in Singapur
Finanzdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Promises vs reality

1,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The core functionality doesn't work despite all their promises.
My experience with Applozic / Kommunicate started well and then I was progressively more and more disappointed.
Simply put - the software doesn't do what it says it will do. We had issues with the web dashboard not showing the same conversations as the mobile app version. With chat histories not showing. With assigned chats not appearing in the assigned conversations tab. With documentation not being up to date for integrations.
We started on the free and were about to progress up to paid plans, but if the core functionality doesn't work then why would we?
The whole experience is disappointing, especially after we spent a lot of development time on our side getting things right. It was then further soured with the attitude of the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. Very curt and non customer friendly, despite being the opposite at the start in his early days. And then his staff's willingness to help and customer support were very poor to match.
I wished things would have worked out, but this is not a company I would recommend.

Vorteile:

Basic agent to customer chat originally worked fine.

Nachteile:

The fact that core things didn't work. It was always a struggle.

Yasiru
Yasiru
DevOps Engineer in Sri Lanka
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Chatbot Management tool.

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall Experience is really good. There were no any simple way to integrate the chatbots created using dialogflow. But after discovering Kommunicate all the integration and session management stuff became very easy and stable. So they have solved a huge problem and made chatbot management process very easy and stable.

Vorteile:

Kommunicate provides easy ways to manage your chatbots. It provides easy chatbot integration methods to integrate your chatbot to web , android and iOS. After integrating your chatbot it helps you to manage your chatbot. User session management is nicely done by Kommunicate where we can see the history of conversations with users very clearly. Also we can get the user details from Pre Lead Collections where user is prompt to add details before starting the conversation. And also the Dialogflow integration also works flawlessly.

Nachteile:

So far I have no issue with Kommunicate. It provides all the features I needed from a chatbot management tool with ease.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best AI chat

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The software and the support team works like a charm! They deliver everything we need to run a chat powered by AI.

Vorteile:

Integration with Google Dialogflow and bot assignement.

Nachteile:

The reports are simple, but the team help creating what we need, it's not a real cons.