Was ist eBASE?

eBASE bietet Bildungseinrichtungen, Kommunen und Unternehmen eine robuste und einfach zu bedienende Software-Suit für Anlagenmanagement.

Nutzer können den gesamten Lebenszyklus von Arbeitsaufträgen verfolgen, Anlagenvermietungen vereinfachen, Inspektionsprotokolle aufzeichnen und Vermögenswerte maximieren. Das Unternehmen arbeitet eng mit seinen Kunden zusammen, um sicherzustellen, dass die angebotenen Lösungen durchgehend weiterentwickelt werden, um die individuellen Bedürfnisse der Nutzer widerzuspiegeln.

Wer verwendet eBASE?

eBASE bietet Bildungseinrichtungen, Kommunen und Unternehmen eine robuste und einfach zu bedienende Software-Suite für Anlagenmanagement.

Wo kann eBASE bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • DMS Technologies
  • Ansässig in St. Catharines, Kanada
  • 1995 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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  • DMS Technologies
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eBASE – Videos und Bilder

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50.000,00 $/einmalig
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eBASE Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abschreibungsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Automatisches Ausfüllen
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Berichtsvorlagen
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Budgetmanagement
  • Dateispeicherung
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Elektronische Unterschrift
  • Filesharing
  • Formularerstellung und -design
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Geräte-Management
  • Gruppenanmeldung
  • Ideenmanagement
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kanban-Tafel
  • Kontaktmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenportal
  • Lieferanten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Nachbestellungen verwalten
  • Online-Anmeldung
  • Online-Buchung
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Projektplanung/Terminierung
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Raten-Management
  • Raumverwaltung
  • Registrierung vor Ort
  • Reservierung-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Scanfunktion
  • Störfallmanagement
  • Suchen / filtern
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Techniker-Management
  • Teilnehmer-Tracking
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vorbeugende Wartung
  • Wartungsplanung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zimmer-Planung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für eBASE

Cloudbasiertes CMMS, das Arbeitsaufträge und Gebäudemanagement optimiert. Erstelle Projekte, weise Arbeitsaufträge zu und verwalte Anlagen.
Rosmiman IWMS ist eine Einrichtungsmanagement- und Immobilienmanagementsoftware, die sich durch ihre Robustheit und hohe Zuverlässigkeit auszeichnet.
INControl is a configurable platform solution focusing on a digital document and operational process management.
Unify quality processes with QT9's comprehensive cloud-based QMS Software Suite. Schedule a demo & start a free trial.
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Eine Planungsplattform für Geräte, Labore, Besprechungsräume, Arbeitsplätze, Freizeiteinrichtungen, Fitnesseinrichtungen und mehr.
Innovatives, IoT-fähiges IWMS (Integrated Workplace Management System). Integrierte Lösungen für Gebäude-, Immobilien- und Arbeitsplatzmanagement.
Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
Digitalisiere und automatisiere deine Prozesse mit der passgenauen ERP Software (Enterprise Resource Planning) speziell für Händler und Dienstleister. Erfahre mehr über Vepos
Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Give field operators the ability to be more efficient.
A project management tool designed to help construction businesses handle time tracking, document management and more.

Bewertungen über eBASE

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
33%
3
3%
Mark K.
facility manager in Kanada
Hausmeisterservice, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Well worth the investment

5 letztes Jahr

Kommentare: We use them for daily site logs, health and safety inspections and equipment maintenance with the work order system.

Vorteile:

Ebase has been a great product to use and grow with our school Board, We have slowly added components on as required and increased our users from office staff to on site staff as well as custodial staff. Customer support has been exceptional with responses and questions and have been able to tailor to our needs. Very user friendly.

Nachteile:

The only con was getting our 500 staff trained on this program as we switched from a completely different type of program for our work order system. Ebase helped with multiple training sessions as needed and willing to set up virtual sessions to be able involve all parties.

Radu B.
Head of Facilitites in Kanada
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

User perspective and feed back as a manager of the team which use the product

4 letztes Jahr

Kommentare: Tracking manpower of custodians and maintenance team, daily functionality of the tasks scheduling. Its easy to use, easy to get around practically self explanatory.

Vorteile:

The e-base software is easy to use, specifically on a day to day basis, recurring WO functions works well to maintain facilities, asset management is really useful on creating a budget and asses equipment cycle function and replacement. Recently we integrated more and more the system for functions and events and is the only system we use to book rooms and schedule setups of events.

Nachteile:

Assigning a tag to the equipment and tracking inventory equipment, we think could be better linked to residual value of the assets value with accounting department.

Chantal V.
Administrative Assistant in Kanada
Hausmeisterservice, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Community Use of Schools

3 letztes Jahr

Vorteile:

Easy to use for myself and the public users for Community Use of Schools module.

Nachteile:

Specific reports are hard to locate. It would be great if there was an option to enter in the specific information required and generate a report.

Jason A.
Projects Officer in Kanada
Hausmeisterservice, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Work Orders/Logs

5 letztes Jahr

Vorteile:

To date I personally use the above listed modules and the Board plans on expanding. To date the software has been easy to use and customize to our specific needs. I would recommend the software for any size organization.

Nachteile:

No Complaints so far. We launched during COVID and were still successful

Jamie G.
EHS Advisor in Kanada
Bildungsmanagement, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Facilities Management Software

5 letztes Jahr

Kommentare: I have had the opportunity to use other health and safety management software over my 25+ year career in the health and safety profession and eBase is by far the most customizable and user friendly software on the market. Changes to templates can be made easily in-house, without additional service fees or or long delays. Finally, the customer services team provides direct person-to-person assistance in a timely manner and have been a pleasure to work with. I highly recommend eBase.

Vorteile:

I use eBase for our health and safety management system. The system has various module including logs, workplace inspections, work orders, document library and a forms module to create customizable forms, such as, hazard/incident reporting and investigation reports. The best part about eBase is that the modules are customizable to suit our needs, and we can make changes to the template on the go, with no need to submit a ticket and wait months for changes. The software allows us to schedule logs, inspections, etc. automatically, and has feature to remind end user of overdue items. Similarly, we customized our incident reporting system to alert the supervisor in real-time when an incident report is submitted. Each module also has a reports components that allow us to create customized reports for tracking, reporting and trends analysis, as well as the option to export to Microsoft Excel. We were easily able to integrate our HRIS system through Active Directory into eBase for employee and supervisor demographics for hazard/incident reporting.

Nachteile:

As will all software, there are some features that do not work exactly how I want them to or I would like to have. That said, the eBase development team is very open to receive suggestions for continually improving the software, and some of the changes we have requested have been implemented.