Wer nutzt diese Software?

Companies that collect data on paper forms. Miracle mobile enables data capture via mobile apps and submits data directly to a back-end system for improved efficiency and analytics.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $25/Monat
  • Preisinformationen SME (100 Users) $25/user/month Enterprise (500+ Users) $40/user/month
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • MiracleTek
  • http://www.miraclemobile.com.au
  • Gegründet 2014

Über Miracle Mobile Forms

Miracle Mobile Forms is an enterprise mobility solution which replaces paper forms with sophisticated mobile forms. In addition to helping companies edge closer to achieving a paperless work environment, it streamlines data collection. Data within offices or from the field can be communicated quickly, stored safely, and analysed thoroughly for vital processes such as risk management and resource allocation.

Miracle Mobile Forms Funktionen

  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Dokument-Indexierung
  • Drag & Drop
  • Ferngesteuerter Dateizugriff
  • Kollaboration
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Regelbasierter Workflow
  • Textbearbeitung
  • Versionskontrolle
  • Volltextsuche

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Miracle Mobile Forms

Easy to use app and straightforward outcome

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.3.2018
Ryan H.
Production Engineer
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Paperless system which enables us run our management systems more efficiently and conveniently.

Vorteile: It is very straightforward to use and the technique team is very helpful. They solve the problem very promptly and easy to deal with.

Nachteile: At this stage, the outcome report/forms are very standardised. Some of the forms may need a bit enhancement to be able to suit more general use.

Very happy with the reliability of the platform.

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.2.2018
Sharjeel S.
Software Services Manager
Tiefbau, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use and customer service. Forms can be created in no time and provide a lot of functionality out of the box. Integration with Databases and Document Management Systems is a big plus.

Nachteile: No ability to action tasks. Currently platform only supports recording of actions/tasks. Would be nice to be able to assign tasks to users and have a workflow capability

Lies weitere Bewertungen