Was ist FIS Mobile Banking?

Mobile-based self-service banking gives your customers access to their financial information and money movement tools.

Wer verwendet FIS Mobile Banking?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann FIS Mobile Banking bereitgestellt werden?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • FIS
  • 1997 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • FIS
  • 1997 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

FIS Mobile Banking – Videos und Bilder

Kosten ähnlicher Produkte wie FIS Mobile Banking vergleichen

FIS Mobile Banking

N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Alternativen für FIS Mobile Banking

Mobile banking tool that helps create UX designs for developing and deploying applications with components such as Google/Apple Pay.
Scalable multi-layered architecture, open technology stack delivering a comprehensive range of digital banking services across channels
Online banking solution that offers daily transaction tracking, payment transfer, notifications, and more.
Besorge dir ein OneStop-Client-Portal unter deiner Marke, um die kontinuierlichen Verbindungen, die für dein Unternehmen entscheidend sind, zu steuern und zu verwalten.
PayNet offers fully managed and ready to use - White-labeled Neo Banking and Payment software solutions
BankingON is helping credit unions & community banks transform their mobile web apps into native mobile banking experiences.
Bietet innovative Einzelhandels-, Unternehmens- und Private-Banking-Services, mit denen deine Kunden jederzeit und überall auf jedem Gerät Bankgeschäfte tätigen können. Erfahre mehr über CapitalDigital
Online and mobile banking software suite that helps regional and community financial institutions deliver engaging banking services.
Out-of-the-Box functional rich mobile and online platform for retail and business banking, financial and payment institutions.
Die nutzerfreundlichste Online-Banking-Software der Welt. In 24 Stunden online mit deinem eigenen Branding. Greife noch heute auf die kostenlose Demo zu!
Our Omni Channel Banking platform has helped banks in delivering seamless digital experiences across devices to their customers.
Omni-Channel Digital Banking-Plattform, die Finanzinstituten bei ihrer digitalen Transformation unterstützt.
A world-class banking solution for financial institutions to provide secure and affordable web and mobile channels.

Bewertungen über FIS Mobile Banking

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,0
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
33%
3
33%
Rachel P.
Virtual Member Service Representative in USA
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy peasy

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

What I like most is how easy it is for associates and members to learn the software it's very straightforward and user friendly.

Nachteile:

I honestly haven't found anything I dislike about this software, but I do think based on member feedback it could have better updates

Benjamin N.
Benjamin N.
Tech writer in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reliable and no downtime

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

Accessing my money for direct payments and withdrawal has never been easier, there are no long queues in the banking halls

Nachteile:

None. I have never experienced any problem with this software. It i evident that the creator put in alot of precious time to come up with it

Catherine M.
Associate in USA
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

FIS Mobile Banking

3 vor 3 Jahren

Vorteile:

It was easy to use and felt secure. We knew that our customers data was protected when using it. Walking customers through it was a simple process over the phone; even for those not familiar with mobile banking in general.

Nachteile:

Nothing about the software but any upgrades that were wanted took a long time (which is probably fairly common!)

Software gefunden in