Dolphin Imaging Plus

von Dolphin Imaging

3.5 / 5 15 Bewertungen
Dolphin Imaging Plus

Durchschnittliche Bewertung

15 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Testversion Nein

Angaben zum Hersteller

  • Dolphin Imaging
  • http://www.dolphinimaging.com/
  • Gegründet 1988
  • Chatsworth, CA

Über Dolphin Imaging Plus

Imaging software for managing patient pictures and X-rays that helps communicate treatment plans and ideas to patients.

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Dolphin Imaging Plus Funktionen

  • 2D-Imaging
  • 3D-Imaging
  • Behandlungsplanung
  • Bildanalyse
  • Datenimport/-export
  • Kalibriermanagement
  • Video-Unterstützung

Die hilfreichsten Reviews für Dolphin Imaging Plus

Very widely used in the dental/orthodintic industry.

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.9.2017
Palvinder K.
Student - Othodontic Consultant
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Although costly, the usefulness of Dolphin Imaging and Management solutions allows the program to pay for itself.

Vorteile: - Intuitive design, great interface once fully understood.
- Treatment cards serve as personalized mini databases for each patient, recording all visits, treatment types, and dental hardware used. This helps track costs, and treatment duration for each patient.
- Data can be accessed remotely from home, or from a different practice.

Nachteile: Can be difficult to implement and use without costly training. The program itself is costly, and if located in Canada, trainers are most likely flown in from the USA which can add to the cost. It is best to get all employees on board at once, as the initial day (setup, assessment, travel) costs the most.

Best customer service!

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.7.2018
Erika S.
treatment coordinator
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The support staff is always the person to call, to fix any problems, or concerns we have!

Vorteile: I always get the best customer service, especially. He is always able to fix any concerns we have, and he if he can't he will make sure to send in a request for them to fix any bugs.

Nachteile: When Orthotrac does an update, Dolphin doesnt work with them, so sometimes our systems will be off for a little bit.

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