Wer verwendet IRIO?

IRIO ermöglicht Kunden jeder Größe den Zugriff auf ihr Publikum durch maßgeschneiderte mobile Marketinglösungen, die das Markenengagement verbessern und Ergebnisse in Echtzeit liefern.

Was ist IRIO?

IRIO bietet SMS-/MMS-Marketing-Lösungen zur Verbesserung von Engagement, Loyalität und Konversionsraten. Zu den Lösungen, die von der IRIO-Plattform bereitgestellt werden, gehören Textverarbeitung für Informationen, Gewinnspiele, Umfragen, Kommentarkarten, Spenden, Promotionen, Rekrutierung, Notfall- und Krisenkommunikation, Community Messaging, Mitarbeiter- und Bewohnerkommunikation und vieles mehr.

IRIO – Details

IRIO

https://irio.com

Gegründet 2006

IRIO – Kostenübersicht

IRIO bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von IRIO ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

20,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

IRIO Funktionen

SMS Marketing Software
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

IRIO – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 35 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Danielle K.
Community Manager
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2018

"It is amazing, I can send a text to all residents or just a single resident regarding any issues. "

Kommentare: Constant Communication with the resident, allows them to feel involved.

Vorteile: It has a app that's AMAZING and easy to use! Extremely convenient to get in contact with a resident after hours, i.e.: noise complaints or emergency. With IRIO I notify my residents immediately , on a recurring bases, or on scheduled date of any upcoming events, projects, policy reminders etc. I wouldn't trade It for any other text management platform on the market right now.

Nachteile: It is a little hard to upload, email address, phone number at same times from Realpage Onesite, so I don't even upload email addresses. I have not found a report that includes phone, and email on same report for residents in Realpage.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2018
Shawna P.
Assistant Manager
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2018

"Very helpful!"

Kommentare: easy way to send information and updates to all the residents at one time without worry of leaving anyone out.

Vorteile: Easy to use and great opportunity to keep everyone informed. The residents like that they are updated and informed of things going on the property.

Nachteile: So far I have not encountered anything that I do not like. I am still finding new and helpful tools that makes sending texts easier.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2018
Haillee W.
Community Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2018

"I am very pleased with almost every aspect of Irio with the exception of 2 issues"

Vorteile: The ease of use is excellent and residents really appreciate the text message portion for notifications.

Nachteile: The inability to respond via text to the text-4-info service is inconvenient, has been going on for an excessive amount of time and yet no reduction to the bill has ever been considered. There were months were I could not respond to any new leads losing potential leases.
I have also had about 6 residents over the last few years that would never receive a text when sent and no explanation could be found.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2018
Elizabeth F.
General Manager
Immobilien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2018

"Great integration with Entrata, hard to use with text for info."

Kommentare: Easy to communicate with my Residents and easy for my Staff to use.

Vorteile: Staff is able to easily send and schedule text messages to Residents about their packages, events on property and changes to Office hours.

Nachteile: Can't text back the Prospects who text in for info, some residents say that they "don't ever get our messages" and when we check they are not Opted Out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2018
Belita G.
General Manager
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2018

"Good text message platform"

Vorteile: Desktop version of IRIO is super simple and user friendly. You can send a quick message & schedule text messag. A major plus is the ability to send MMS (flyers) to our residents due to the limit of words in a text message

Nachteile: I feel the mobile version need to match the desktop version. Unable to send a emergency text blast, unable to see the residents name when they reply, you can only view their phone number. I would like to schedule a text and I would love to have the ability to send MMS as well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2018