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Was ist Torii?

Torii ist die führende SaaS-Lizenzmanagement-Plattform auf dem Markt. Kunden wie Payoneer, Pipedrive und SimilarWeb vertrauen Torii, um ihre implementierten SaaS-Lösungen zu entdecken, zu optimieren und zu kontrollieren. Die Software kann alle in deinem Unternehmen verwendeten SaaS-Produkte abbilden, ihre Ausgaben verfolgen und den Benutzerzugriff auf Software verwalten. Besuche toriihq.com, um mehr zu erfahren!

Wer verwendet Torii?

IT-Abteilungen

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Torii

Torii

4,9 (26)
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
34
4,8 (26)
4,9 (26)
5,0 (26)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
350
13
3,8 (1.535)
3,8 (1.535)
3,7 (1.535)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Torii

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Kontenplan
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Scheckausstellung
Intello
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Zylo
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Setyl
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Inventarverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Rippling
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Anmeldung für Zusatzleistungen
Überweisung
EQUP
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Tradogram
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestell-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Daten
Schadensabwicklung
onetool
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Torii

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
8%
Topher
Topher
Head of IT in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy Solution for Getting a Handle on SaaS Creep

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I've used Torii for 3 years now, across two companies, because it's such a cheap and powerful tool that has continued to show progress and usefulness.

Vorteile:

The best thing about this software is the team behind it honestly. Support is super helpful and will literally add new functionality continuously based on feedback and support tickets. There's never been a major issue that wasn't solved by the team. That said, the software itself is easy to deploy. The integrations are all easy and behind the scenes so you can start getting the data you need right away without any intervention. Deploying the extensions to capture wayward services and shadow IT is key but out of the box, it's powerful on its own. The information and contract doc storage additions have been a game changer and made SaaS management much more centralized and transparent to stakeholders. Anyone dealing with a lot of services, dealing with compliance requirements, or managing spend in any number of ways can really get a lot of bang for your buck here!

Nachteile:

Little nit picks only because there's just so much good: 1. Detection of apps is a little rigid for my tastes. Example, we utilize GSuite but Torii breaks these out in individual apps. I can see the need for both so having some parent/child structure there would be great. Also, it detects our users using Adobe and Adobe creative cloud and I don't even know where that split happens so being able to organize this would be great! 2. Offboarding is just something we don't use. We leverage Okta and Bettercloud for this so I don't know how useful these workflows are, but they aren't as robust or centrally managed as existing systems, but that's fine because it's not what we use Torii for.

João
João
IT Manager in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Total visibility on our SaaS applications

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We purchased Torii to have one single place in which all of the SaaS applications used in the company can be seen. We started to use it a lot to search for software savings and tracking progress using their system was a life changer (coming from spreadsheet madness). We were very successful in this project and now we use Torii as a center for all things software management: Renewals, access request, software on and offboarding, shadow IT, expense forecast and review and many more.

Vorteile:

Easy to use, very powerful workflow tool, a place to consolidate all the current adopted technology across the company.

Nachteile:

Reporting can use some grooming and improvements.

amanda
people operations manager in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

An easy way to stay on top of your platforms

4,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

I love that we can easily manage and configure our platforms across our growing team. The system is customizable, flexible, and the automated notifications keep me on top of our seats.

Nachteile:

The amount of email notifications can be overwhelming. Although, that can still be a good thing because it forces you to get the tasks done.

Graham
Graham
IT Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Quality Product!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: All correspondence with Torii was excellent, easy Sales, implementation, and aftercare is tremendous. Highly recommend for quality product and customer service!

Vorteile:

-Ability to find all Saas based products in our environment, calculate use and define usage needed. -Onboarding workflows and it's integration with G Suite to create and decomission a user as needed from start to finish.

Nachteile:

A little clunky on the on-boarding but Torii listens to your feedback an improves the product quite often.

Mitch
Mitch
Sr. Director of IT & Site Reliability Engineering in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great service to build your Application Catalog, SAAS usage, and keep spend under control

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We were early partners with Torii and the experience was great. Some features were forthcoming at the time but were quickly implemented. As the software evolves we continues to get even more value and visibility into our environment.

Vorteile:

Great customer service, Chrome plug-in and ease of use. Great visibility into what applications are being used, easy to categorize to pull reports on specific software usage categories.

Nachteile:

Product is evolving but updates and feature requests are fast to be implemented.