Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, die Ablauftermine und Fristen für Mitarbeiterschulungen und Zertifizierungen, Verträge, Kreditorenversicherung, Erlaubnisse, Garantien etc. im Auge behalten müssen.

Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 12,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SkyXoft Technologies
  • https://www.expirationreminder.net
  • Gegründet 2011

Über Expiration Reminder

Expiration Reminder verfolgt automatisch Ablauftermine und Fristen für Mitarbeiter-Zertifizierungen, Verträge, Lizenzen, Versicherungen und mehr. Schon in über 40 Ländern und für mehr als 10.000 Vertragsfristen wird unsere Software eingesetzt und wegen ihrer Benutzerfreundlichkeit geschätzt. Mit Expiration Reminder verpasst man niemals eine Frist und kann Complianceregeln jederzeit einhalten.

Expiration Reminder Funktionen

  • Ablaufmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Lizenzprüfung
  • Online-Applikationen
  • Privilegierung
  • Terminverwaltung
  • Zertifizierungs-Tracking
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Die hilfreichsten Reviews für Expiration Reminder

Great Product, Could be even better

Bewertet am 23.7.2019
Denis B.
Administration and Marketing Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use, great customization, exactly what we were looking for in having to keep track of hundreds of certifications and licenses.

Nachteile: not enough group editing features, would be nice to be able to change a few things such as emails in a group or category and not have to do it for every individual expiration

Exactly What We Needed

Bewertet am 4.9.2018
Verifizierter Rezensent
Industrial Quality Coordinator
Öl & Energie, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, this is exactly the service we were looking for and the business as a whole has been very happy with its performance. Thank you.

Vorteile: This software is amazing. It is so user friendly, everything is clickable making navigation a total dream. The price is very reasonable. I can't believe we hadn't implemented this sooner.

Nachteile: There are a few small glitches. For example, with the email reminders in the tickets, it offers to delete down to one reminder, but upon saving, it automatically generates back up to 4 with the new reminders saving as default templates again. I've improvised by changing 2 reminders to the timing that suits our needs and made the other two that don't seem to delete simply a 0 days / default email. I'm not sure yet if this will still email on 0 days or not.
I also wish that there was one more level of admin. Currently I am the main admin and then the only other admin level is team admin... but a site admin for locations would be really helpful. Our company has many tiers.

LOVE LOVE LOVE

Bewertet am 14.8.2019
Jessica R.
Licensing Specialist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Wonderful. Customer Service rep was very helpful in explaining how to use the portal and were able to transfer our information from an excel sheet to the portal in less than 24 hours.

Vorteile: I really enjoy using Expiration Reminder to keep up with my licensing expiration dates. The Expiration Reminder is very user friendly. You can customize the dates you want them to email you reminders. They have a calendar on the screen that shows you everything that expires in each certain month. It is super organized.

Nachteile: It does not automatically sync with the pharmacy board to automatically update the expiration dates.

Looked for something like that for a while, didn't expect to find it.

Bewertet am 9.10.2018
James N.
Operator
Unterhaltungselektronik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Tried doing everything manually at first, and lost a good chunk of $, as I kept forgetting to send reminders. Started using this software, and I have barely lost a customer. Very happy

Vorteile: This is the best software for what it does. Its simple, easy to use, does exactly what it says it does, and the best of all - customer support is outstanding. If you ever want to be able to remind people about expiring subscriptions - expirationreminder is what you are looking for!

Nachteile: No shopify support. However after a chat with support - they said its in the roadmap, so not really at all a con.

Effective & Simple

Bewertet am 31.10.2018
Malec J.
Regional Director
Sicherheit & Untersuchungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: CSR has been a great support. I asked him to modify the features to meet our need.The turnaround was very quick. You don't need a lot of training to learn this system. If you use the trial period, you can learn it on your own even though they have videos and training sessions ready for you.
Since I started using this software for our 1000 employees, it has been really easy for us to keep track of our licenses expiration.

Vorteile: Very easy to navigate.
Reliable
High visibility
Customized access, alerts, and email drafts..
Affordable

Nachteile: No text notifications ( they might already have it but I have not investigated this)

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