Was ist Petpooja?

Petpooja is a comprehensive restaurant management platform that works both online and offline. We have developed a single point software for all your restaurant functionalities. Currently, we are operating with 35,000 + restaurants in Pan India, UAE and South Africa.

Besides this, Petpooja offers 150+ integrations, from payment gateways, loyalty programs, and food delivery integrations along with a wonderful 24*7 customer support service in your local languages!

Wer verwendet Petpooja?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Petpooja bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Petpooja
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Indien, Saudi-Arabien, Südafrika, Vereinigte Arabische Emirate

Sprachen

Arabisch, Englisch, Hindi

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Petpooja – Videos und Bilder

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Petpooja

150,00 $/Jahr
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19,99 $/Monat
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Petpooja Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Inventarverwaltung
  • Küchen- / Menü-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Rabattmanagement
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS

Alternativen für Petpooja

Automate the taking of orders, delivery orders, kitchen orders, collections, purchases, employees, stocks and reports.
Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of hard-working restaurants, bars, storefronts, online stores, and more.
Cloud-basierter Point of Sale für große Lebensmittelketten zur Verwaltung aller Funktionen.
Die Ihnen dabei hilft, Sitzplätze zu füllen, von reibungslosen Schichten zu profitieren, bessere Beziehungen zu Ihren Gästen aufzubauen und höhere Umsätze zu erzielen
Cloud-based POS system that helps restaurants manage table ordering, inventory, payments, loyalty program and more.
Enterprise software for nightclubs, restaurants, lounges, and bars. Website, Dashboard & Phone application Sales, Marketing, Operation
KitchenFuel is an all-in-one meal prep software transforms your meal prep business through automating kitchen processes to grow sales.
Eatcard helps restaurants innovate for more sales and excellent customer service.
Cash register solution that helps traders manage sales reports, inventory, multiple payments, customer communications and more.
Cloudbasierte Omnichannel-Plattform der Wahl für Einzelhandels- und Restaurantketten, die Innovation und Omnichannel-Ausführung beschleunigen möchten.
NCR Aloha ist eine End-to-End-Lösung, mit der Restaurants die Effizienz steigern, den Umsatz erhöhen und das Gästeerlebnis neu definieren können.
Toast ist ein All-in-one-POS- und Restaurantmanagementsystem, das die Effizienz verbessern und die Kosten drastisch reduzieren soll.

Bewertungen über Petpooja

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
14%
3
7%
Gautam R.
Gautam R.
Managing Director in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great set of services

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Great

Vorteile:

Great set of services bundled at a great price

Nachteile:

Very new company still on the learning curve

Deepika C.
Managing Director in Indien
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The most efficient software we have used in our restaurant

5 vor 8 Monaten

Kommentare: It has made our running a restaurant considerably easier.

Vorteile:

PetPooja is an extremely efficient and easy to use software. We were paying a hefty amount for lesser services before we got to know about PetPooja. The integration of it with our business went smoothly and without any hassle. We are using the following features currently - Online Ordering through Delivery Platforms (Zomato & Swiggy), Scan QR Code Ordering and Token Display System.

Nachteile:

Right now there are no dislikes since it has only been a month of us using this software. As we integrate more facilities offered by PetPooja in the future, we shall let the customer representative know if we find any lacunae with the software capabilities.

Anshul F.
Owner in Indien
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The application and your call support is really good.

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It was really good

Vorteile:

Specially application UI. easily accessible

Nachteile:

You can add overall expenses of restaurant like electricity, staff salary, shop rent etc.. so restaurant partner can easily findout what is the actual cost of the dish including all expenses because when the restaurant is set a fish cost before that he has to be findout all of this expenses then only he or she can set a dish price, so please try if possible to add this functionality it will really help for all restaurants partner.

Nazima S.
co Founder in Indien
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Petpooja for Cloud Kitchen

3 vor 8 Monaten

Kommentare: So far not thrilled. The only good thing we see all channels at one place

Vorteile:

Single Software for Cloud Kitchen, Dibe in, take away and delivery.

Nachteile:

The Menu management is time taking. We have to do a manual Menu update. What It does not have which is must for a high Demand Cloud Kitchen 1 - No online order tracking with Live orders stage wise 2 - order taking screen is not User friendly 3 - Marking Food ready and order details take time as we need to click multiple otions for Bill, KOT and order ITem view

Danial D.
Danial D.
Business development manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

F&B- Restaurant POS

5 vor 2 Monaten

Kommentare: In terms of restaurant data, it helped me and I can manage inventory.

Vorteile:

Very good app and cloud-based software for the restaurants especially it helps in order Invoicing, Inventory management, Stock management, Payment mods, and tracks. It personally helped my restaurant to grow in terms of online and offline sales.

Nachteile:

In terms of cost it's a little bit high but compared to other services it's fine.

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