Guest Communication Tool

Guest Communication Tool

von GUESTJOY

Was ist Guest Communication Tool?

GuestJoy brings a data-driven approach to hotel sales. It enables hotels to engage with guests even before they arrive at the hotel. This results increased revenue, improved guest satisfaction, and more reviews. The company has offices in London, Tallinn, Prague, and Gdansk and is currently serving independent and hotel brands in 15 different countries, including Tallink Hotels, SemaraH, Mogotel, Relais & Chateaux, AccorHotels, Czech Inn Hotels and Sokos Hotel

Guest Communication Tool – Details

GUESTJOY

https://guestjoy.com

Guest Communication Tool – Kostenübersicht

Guest Communication Tool bietet keine kostenlose Testversion.

Gratis Testen

Nein

Guest Communication Tool Funktionen

Hotelsoftware

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Guest Communication Tool – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Verifizierter Rezensent
VP Revenue Management
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.8.2018

"Keeps us connected!"

Vorteile: This is an awesome product to get our message out there! We have been able to increase our average customer spending and communicate effective marketing messages.

Nachteile: Nothing really! just keep listening and updating.

Antwort des Softwareanbieters

von GUESTJOY an 27.8.2018

Thank you for sharing your feedback with us and we are delighted to hear that you enjoy using our product!

Warm regards,
GuestJoy team

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.8.2018
Verifizierter Rezensent
Senior Terminal Supervisor
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2018

"Great Guest Communication Service "

Kommentare: Guest communication software

Vorteile: GuestJoy is a great guest communication service for hotels and property managers. The email setup is looking good with a great integration with TripAdvisor.

Nachteile: The service offered by GuestJoy may be expensive for property owners with a limited number of properties.

Antwort des Softwareanbieters

von GUESTJOY an 10.4.2018

Thank you very much for a great product review!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2018