MomentFeed

Wer verwendet MomentFeed?

Multi-location brands across the restaurant, retail, hospitality, automotive, and banking industries, who want to optimize their local business rankings on proximity searches.

Was ist MomentFeed?

MomentFeed uniquely manages and automates each of the local-mobile search triggers - consistent and accurate location data management, local social media engagement, and reputation/review management - via its Unified Platform, and helps multi-location brands influence their Proximity Search Optimization (PSO) to make them more visible across all local discovery channels, ultimately leading to more customers and foot traffic, and increased revenue.

MomentFeed – Details

MomentFeed

https://momentfeed.com

Gegründet 2010

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

MomentFeed – Preisübersicht

MomentFeed bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

MomentFeed – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

MomentFeed Funktionen

  • Distribution von Vollziehungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kunstwerk-Management
  • Projektmanagement
  • Veränderungsmanagement
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Brand Management Software Liste

  • Analytik
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige CEM Software (Customer Experience Management) Liste

  • Abbildung und Zuordnung
  • Analytik
  • Automatische Standorterkennung
  • Entfernungsberechnung
  • Eventpromotionen
  • Produktsuche filtern
  • Promotionen/ Gutscheine
  • Richtungen
  • Suche
  • White-Label

Siehe die vollständige Filialen Finder Software Liste

  • E-Mail Marketing
  • Engagement-Überwachung
  • Gutscheine
  • Kanalzuordnung
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Push-Benachrichtigungen
  • Standortbasiertes Marketing
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Versenden von Textnachrichten

Siehe die vollständige Mobile Marketing Software Liste

  • Empfindungsanalyse
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Reaktions-Management
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten

Siehe die vollständige Online Reputation Management Tools Liste

  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kampagnenmanagement
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Reaktions-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Überprüfung bewerten

Siehe die vollständige Review Management Software Liste

  • A/B-Tests
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Google Analytics Integration
  • Keyword Rank Tracking
  • Keyword-Recherche Tools
  • Link-Management
  • Lokalisierung
  • Mobile Keywords
  • Wettbewerbsanalyse
  • Wirtschaftsprüfung

Siehe die vollständige SEO Tools Liste

MomentFeed Alternativen

Mehr Alternativen zu MomentFeed

MomentFeed – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,3
Kundenservice 4,6
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,4

Software bewerten

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Eine Bewertung schreiben
Lauren P.
Marketing Manager
Essen & Trinken, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.8.2020

"Taziki's MomentFeed Review"

Vorteile: The MomentFeed team is incredible to work with. They are easy to access and solve problems quickly. They are making massive strides in development this year to what was already a great product. MomentFeed has made Social Media and Reputation Manage simple for our locations and convenient for us to monitor on a corporate level. MomentFeed has been a game-changer for Taziki's!

Nachteile: I love that we have the ability to track the performance of keywords, but the platform needs to be updated for a better user experience.

Antwort des Softwareanbieters

von MomentFeed an 11.8.2020

Thanks for the review Lauren! We truly appreciate the feedback and are glad to hear that MomentFeed has been a game-changer for you and your team. We look forward to continuing to support your business. -- Kyle Koch, MomentFeed VP Client Success

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.8.2020
Lauren C.
Social Media Specialist
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.11.2020

"Pleased with product."

Kommentare: Positive experience, pleased with how training is going

Vorteile: Accurate tracking for google and Facebook reviews

Nachteile: dashboard glitches as far as store inaccuracies go

Antwort des Softwareanbieters

von MomentFeed an 11.11.2020

Thank you for the review Lauren! Glad the Facebook and Google review tracking has been useful. We'd love to better understand the dashboard glitches you are experiencing so we can pass that feedback onto our engineering team. Please feel free to reach out to your client success manager or email support@momentfeed.com.

- Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.11.2020
Natalie F.
digital marketing manager
Bankwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.6.2018

"Good Account Manager, Ok Product"

Kommentare: Some updates went live quickly.

Vorteile: The dashboards were intuitive, especially after the most recent round of updates. Customer service was responsive.

Nachteile: The updates that were supposed to be aggregated across 300+ sites sometimes worked, and sometimes did not. Out dashboard indicated that our information health was 100% but after a brief spit check of some of the live listings, that was not the case.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.6.2018
Melody A.
Local Sales and Marketing Director
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.8.2020

"Momentfeed user"

Kommentare: Overall, I have enjoyed my experience using Momentfeed. There are many added features that we have through momentfeed that we didn't previously have access to with birdeye (Insights and reporting section, paid media)

Vorteile: My favorite aspect of MomentFeed is the Paid Media Module. The Paid Media Module is where you can create Facebook Ads. What I love about the Paid Media Module is how much more detailed you can make your ad campaigns versus going directly through Facebook. Momentfeed makes it easy to optimize your campaigns objective, delivery, and call to action. I also enjoy how I can create a campaign for all 3 of my stores at once. Previously I was boosting each store's post individually, which was much less detailed and a lot more work.

Nachteile: One thing I do not like about MomentFeed is the reputation management tool. We previously used birdeye and all reviews were left in one place. On MomentFeed, I have to filter through each platform to view and respond to reviews (Yelp, Google, Facebook, etc...).

Antwort des Softwareanbieters

von MomentFeed an 11.8.2020

Hi Melody, Thanks for the thoughtful review. It is great to hear that your team is benefiting from Paid Social Media Manager. We also appreciate your feedback on the Reviews Management capabilities. Our product team is always looking for ways to improve the platform so we appreciate the feedback and will share with our internal team. Please don't hesitate to email support@momentfeed.com with any questions. - Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.8.2020
John B.
Digital Marketing Manager
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2020

"MomentFeed is an innovative digital partner that provides excellent account service."

Kommentare: MomentFeed is a fantastic partner that’s always looking to improve their platform. Their account service means you’re never more than an email or call away from a solution to any problem.

Vorteile: MomentFeed allows us to manage listings, reputation and local social for more that 255 stores with a small marketing team of 3 people. Their customer support and account service makes them a fantastic partner.

Nachteile: We need better and more flexible reporting - similar to Google Analytics. Sometimes the new features can be buggy and take time to work through. Time zone differences present communication challenges.

Antwort des Softwareanbieters

von MomentFeed an 11.11.2020

Hi John, Thank you for the feedback, we appreciate it. We absolutely strive to help our clients work smarter - so it is great to hear your "mighty team of 3" is able to seamlessly support location-based digital marketing for 255 stores. Thanks for the feedback on our analytics, this is certainly an area we continue to innovate, so we may just reach out to you for your thoughts on what's coming! Also, it is always our goal to deliver bug-free releases, the discovery of even one bug is of concern and we appreciate clients bringing these to our attention, please feel free to reach out to your client success manager with specifics and we will flag for our engineering team.

Again thanks for the review, we look forward to helping your team work more efficiently and increase local search visibility!!!

- Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2020