Wer nutzt diese Software?

Multi-location brands from verticals like - restaurant, retail, entertainment, hospitality, automotive, and banking. Challenged with coordinating brand, field, store, and mobile customer experiences.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • MomentFeed
  • https://momentfeed.com
  • Gegründet 2010

Über MomentFeed

MomentFeed's mobile customer experience management software enables multi-location brands to make their nearest location the best choice for every mobile customer. Designed to help organizations manage distributed consumer engagement at the store or field level, creating a mobile customer experience that is more authentic, relevant and engaging for local consumers.

MomentFeed Funktionen

  • Distribution von Vollziehungen
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kunstwerk-Management
  • Projektmanagement
  • Vermögensverwaltung
  • Veränderungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für MomentFeed

Good Account Manager, Ok Product

Bewertet am 12.6.2018
Natalie F.
digital marketing manager
Bankwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Some updates went live quickly.

Vorteile: The dashboards were intuitive, especially after the most recent round of updates. Customer service was responsive.

Nachteile: The updates that were supposed to be aggregated across 300+ sites sometimes worked, and sometimes did not. Out dashboard indicated that our information health was 100% but after a brief spit check of some of the live listings, that was not the case.

Lies weitere Bewertungen