Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Aderant
  • https://www.aderant.com

Über Aderant

Aderant bietet eine Reihe von Lösungen, die Anwaltskanzleien jeder Größe auf der ganzen Welt agil machen und ist die erste Wahl für AmLaw 200.

Aderant Funktionen

  • Anwaltsvorschuss-Abrechnung
  • Dokumentenmanagement
  • Fall-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kostenverfolgung
  • Kundenaussagen
  • Verfolgen von Konten
  • Zeitverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Erinnerungen
  • Fall-definierte Zeitmesser
  • Konfliktmanagement
  • Mehrere Büros
  • Mitarbeiter-Kalender
  • Regelbasierte Terminplanung
  • Statusverfolgung
  • Tracking der Beschwerde
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail-Verwaltung
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Lohnzettel verwalten
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Aderant

Limited Customization is the Biggest Problem

Bewertet am 14.4.2017
Dawn M.
Legal Assistant / Desktop Support
Anwaltskanzlei, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have used the software since 2010 and it was Client Profiles. When Aderant took over the company there have been some upgrades but not many. Some needed features were taken away and others that are not very useful were added. Our biggest issue is that there is little to no customization on the screens you need to customize and the things that need fixed take forever to get done in a patch which is unacceptable for clients to have to "live" with problems for months to a year. Another issue is that they provide you with a reporting system but when you need help with it, they charge you an expensive fee per hour to talk to you. You cannot provide a software for someone to use and just turn them loose with no training on it at all. They are currently revamping the software to a web-based version with many more customizations. We will see where this goes. I am optimistic

Vorteile: Ease of use, customer service has definitely improved

Nachteile: Limited on customizations and software is definitely not made for mass tort.

Intuitive, thorough, innovative and reliable

Bewertet am 12.6.2017
Gwen H.
Financial Systems Support Manager
Rechtsberatung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: User friendly and the migration to Microsoft based workflow technology is a step in the right direction. Very cutting edge and progressive, because they LISTEN to their customers.

Nachteile: Lack of support in the above mentioned workflow technology. Seems that they want to market and sell it but don't completely understand it and have problems troubleshooting it. Another area of challenge is their professional services. Upgrades ' enhancements are difficult to accomplish due to lack of talented PS staff.

I love you, I love you not.

Bewertet am 5.2.2019
Julie G.
Communications Specialist
Anwaltskanzlei, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, it does what I need it to do. I'm continually asking finance for help in finding what I need, but usually, I can get a hold of the stats I'm looking for.

Vorteile: Aderant allows me to search for an see all attorney activity in one place. I can see hour and dollar figures in one place when I need it through Aderant Expert. After a bit of self-training, I was able to figure out the structure of the application pretty easily.

Nachteile: Information can get quickly buried and the Aderant Expert app is hardly user-friendly. I often have to dig through lots of info to find what I need and running reports is nearly impossible. Searching for clients and timekeepers is also a mess.

Customizable Case Management Software

Bewertet am 14.12.2018
Tracy L.
Regulatory & Compliance
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I was lead in customizing, training, and developing Adherant in my firm.

Vorteile: The ability to customize this software for different case types alone makes this one of the best products out there. For instance, a worker's compensation case has different requirements than a tort case. The ability to assign clients/experts/witnesses/other involved people to a case, and then be able to see which individual unrelated cases they may be assigned to is also excellent. Finally, the ability to create specific forms that can be merged with case information stored in the program takes hours of grunt work off your shoulders

Nachteile: The billing module is terrible and needs a lot of work.

Aderant for you!

Bewertet am 16.5.2019
Verifizierter Rezensent
Accounts Receivable Specialist
Rechtsberatung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When receiving a call from a client , I was able to address contract issues, billing, retainers, coding and an aging. That is timely therefore priceless.

Vorteile: The ease of entering billing charges, codes and notes and statements.

Nachteile: Nothing at all. Customer service sometimes was not as fast as I wanted.

Lies weitere Bewertungen