Wer nutzt diese Software?

Hotels, Zimmervermieter, Campingplätze, Ferienimmobilien

Durchschnittliche Bewertung

16 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 10,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • re.compile
  • http://www.re-compile.com
  • Gegründet 2008

Über Hotelist

Hotelist ist ein Cloud-PMS mit Integrationsmöglichkeiten in Channel-Manager, POS- und Newsletter-Systeme. So entsteht ein umfassendes Werkzeug für den Empfang, die Geschäftsführung und Housekeeping-Assistenten. Der Hotelier kann damit den Betrieb automatisieren, Zeit sparen, Fehler vermeiden und effizienter arbeiten.

Hotelist Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Die hilfreichsten Reviews für Hotelist

Versatile cloud solution

Bewertet am 27.3.2019
Yannis G.
Operations & Sales Executive
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use hotelist on two properties,
One is basic accommodation with no services and the second a 4* hotel with fully operational F&B department
Hotelist is bridged with our channel manager effectively removing data entry from our daily routine.
The development teams listens and performs constant tweeks and updates.
In addition to the above the PMS also offers integration with a POS app which allows us to automatically synchronize charges from the F&B departments to the guest rooms.
The only area with room for improvement is the variety of exportable reports and to be completely honest it is a very small tradeoff for a constantly evolving ,purely cloud-based PMS.

Vorteile: Fast, stable, user-friendly and quite feature-rich without feeling bloated and complicated.
We actually needed no training even on the first day of opeation since the team has compiled a very comprehensive manual.
The housekeeping app has saved us the usual phone calls in order to verify the room status with the housekeepers.
The android app can also be a life-saver on those not-so-rare occasions that someone needed availability immediately while I had no access to my laptop.

Nachteile: Would have prefered more exportable statistics / Reports,
I do know however that the team is performing constant upgrades
(I have actually seen suggestions that I made implemented in the program, never had that experience with a PMS )

Very useful for our daily hotel operations

Bewertet am 16.4.2019
Evaggelos K.
Owner/Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It has helped us greatly with very fast checkin/checkout, something that our visitors appreciate, as well as the quick rates and availability management for our rooms. Amazing support and quick updates.

Nachteile: We would like to see more integrations with 3rd party applications.

Antwort des Softwareanbieters

von re.compile an 19.4.2019

Dear Evaggelos,

Thank you for your review! We are currently working in integrating 2 new channel mangers/online booking engines, as well as electronic door lock vendors in order to level up your infrastructure power!

Best,
Hotelist Dev Team

Easy, reliable and value for money

Bewertet am 12.3.2019
Nikos P.
Hotel Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I start using Hotelist after many years of conventional programs and I found it to be easy to learn, reliable, with plenty of features and easy to use them. Is fast throught the internet and I love the idea of using it in every platform and any device.

Nachteile: There are some issues with the statistics but they are getting better with every update.

Hotelist

Bewertet am 26.3.2019
Sylvia S.
Hotel Manager
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I am really happy using Hotelist. It is easy and understandable and I believe a wonderful tool for all users!

Vorteile: The User interface is simple and the support team is wonderful

Nachteile: The view of the reservations. I believe it should be presented in a better way so you can view larger periods with one look but in the same time be able to view the dates and bookings in larger icons

Better guest services

Bewertet am 19.3.2019
Ute T.
Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Above all, it works for us, giving us the time to provide better guest services.

Vorteile: We work with Hotelist for 2 years and i admire the constant improvements. Our daily tasks have been made much easier and it is now a necessary tool for our work.

Nachteile: We had problems with viewing our property via mobile but that has been addressed and fixed in the latest releases.

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