Wer verwendet Repsly?

Repsly hat Kunden in über 80 Ländern weltweit aus einer Reihe von Branchen, darunter Konsumgüter, Lebensmittel und Getränke, Einzelhandelsverkauf, Außendienst und Marketing.

Was ist Repsly?

Repsly ist die einzige Lösung zur Einzelhandelsumsetzung, die die Umsatz-, Beobachtungs- und In-Store-Daten von Marken zentralisiert und Aktivitäten auf Geschäftsebene mit ihren Auswirkungen auf den Umsatz verknüpft. Über 1.000 Teams in über 80 Ländern steuern mit Repsly die Ausführung und den Verkauf vor Ort.

Mit Funktionen wie Auftragsannahme, Kontaktverwaltung, Gebietsverwaltung, fortschrittlicher Berichterstellung, Scannen von Barcodes und vielem mehr hilft Repsly deinem Außendienst, Spitzenleistungen zu erzielen und den Umsatz im Einzelhandel zu steigern.

Repsly – Details

Repsly

http://www.repsly.com

Gegründet 2008

Repsly – Kostenübersicht

Repsly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Repsly Funktionen

Aufgabenmanagement Tools
Aufgabentafel
Berichterstattung / Analyse
Erstellen von Unteraufgaben
Gamification
Gantt-/Zeitstrahlansicht
Management wiederkehrender Aufgaben
Mobiler Zugriff
Tabellenansicht
To-Do-Listenansicht
Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zeitverfolgung
Auftragsabwicklung
Auftragsmanagement
Echtzeit-Auftragseintrag
Entfernte Auftragserfassung
Inventarverwaltung
Kundendatenbank
Lagerhaus-Management
Management von Lieferrückständen
Versand-Management
Abkürzungserkennung
Datenabruf
Datenduplizierung
Dateneingaben-Verifikation
Datenerfassung und Übertragung
Erkennung falsch eingegebener Variation
Erkennung phonetischer Varianten
Scanfunktion
Archivierung & Aufbewahrung
Drag-and-Drop
Formularerstellung und -design
Kollaboration
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Versionskontrolle
Volltextsuche
Zugriffskontrollen/Berechtigungen
Audit Trail
CRF-Tracking
Dateneingabe
Datenüberprüfung
Dokument-Indexierung
Dokumenten-Abbildung
Fernerfassung
Formularverwaltung
Studienmanagement
Verteilte Erfassung

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung

Repsly – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 117 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Brian M.
external representatives
Lagerung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018

"A useable tool for business on a finger tip."

Kommentare: competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Vorteile: He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow.
capturing orders is much easier no need for any pen or paper.
reporting back to managers about the competetor info is much helpful.
see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Nachteile: Its a tool that give one enough time to get going with your work.
time saving.
all your reports are submitted at one open screen.

Antwort des Softwareanbieters

von Repsly an 22.8.2018

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018
Sarah D.
Brand Manager
Einzelhandel
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.7.2016

"Great sales force app that's easy to use"

Kommentare: Our sales team is not your traditional sales team - they don't just take orders, but they are actually an operational support team for our stores and as such need to report on a variety of issues, most of which are qualitative. Repsly is flexible enough to be able to meet our needs, and most importantly the ease of use is second to none!

Vorteile: Very user friendly and intuitive, works offline (very important for remote places with no Internet access) and can give you an overview of any point in time with just a click on a button

Nachteile: While I understand the importance of data integrity, I do wish there was a "super administrator" power to delete places because unfortunately some of our reps have overtime duplicated places or added incorrect places which does dilute the overall database.
Also, because they are only forms, there is no analytics to them, so for instance you can't calculate results automatically. Having said that, however, the export function is incredibly easy so it's just a matter of having good Excel skills.

Antwort des Softwareanbieters

von Repsly an 21.7.2016

Thanks Sarah! In regards to analytics on forms, you should check out our new reporting features if you haven't already! They automatically report on all the forms you've created for your reps in the field. If you have any questions, feel free to reach out to Duncan if you have any questions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.7.2016
Verifizierter Rezensent
Essen & Trinken
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 18.6.2015

"It Works"

Kommentare: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Vorteile: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Nachteile: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 18.6.2015
Byron T.
OPS Manager
Medienproduktion, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.7.2016

"My View on Repley"

Kommentare: I have had a very positive experience using Repsly. The system has really made my life a lot easier with managing staff and sending reports to clients.

Vorteile: I like the reporting functions most as well as how easy the system is to use.

Nachteile: I don't like some of the upgrades they have done as the system doesn't flow as easily. For example when you scroll through pictures now you can only scroll to a certain point and no further. previously you could scroll down as much as you liked.

Antwort des Softwareanbieters

von Repsly an 21.7.2016

Thanks Byron, we're really glad you're finding Repsly useful for management and reporting. You should have unlimited scroll in the photo gallery, so we've let your dedicated support rep know about the issue, and they'll be in touch!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.7.2016
Jackie G.
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.8.2016

"Excellent mobility tool"

Kommentare: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Vorteile: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Nachteile: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.8.2016