Wer verwendet Repsly?

Repsly hat Kunden in über 80 Ländern weltweit aus einer Reihe von Branchen, darunter Konsumgüter, Lebensmittel und Getränke, Einzelhandelsverkauf, Außendienst und Marketing.

Was ist Repsly?

Repsly ist die einzige Lösung zur Einzelhandelsumsetzung, die die Umsatz-, Beobachtungs- und In-Store-Daten von Marken zentralisiert und Aktivitäten auf Geschäftsebene mit ihren Auswirkungen auf den Umsatz verknüpft. Über 1.000 Teams in über 80 Ländern steuern mit Repsly die Ausführung und den Verkauf vor Ort.

Mit Funktionen wie Auftragsannahme, Kontaktverwaltung, Gebietsverwaltung, fortschrittlicher Berichterstellung, Scannen von Barcodes und vielem mehr hilft Repsly deinem Außendienst, Spitzenleistungen zu erzielen und den Umsatz im Einzelhandel zu steigern.

Repsly – Details

Repsly

http://www.repsly.com

Gegründet 2008

Videos zu Repsly
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Repsly – Preisübersicht

Repsly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Repsly – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Repsly Funktionen

  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Drag-and-Drop
  • Formularerstellung und -design
  • Kollaboration
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Versionskontrolle
  • Volltextsuche
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Siehe die vollständige Dokumentenautomatisierung Software Liste

  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • E-Mail Marketing
  • Elektronischer Handel
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Versand
  • Waren-Management

Siehe die vollständige Retail Management Software Liste

Repsly Alternativen

Mehr Alternativen zu Repsly

Repsly – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,4/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,5
Kundenservice 4,5
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,4

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Jackie G.
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.8.2016

"Excellent mobility tool"

Kommentare: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Vorteile: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Nachteile: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.8.2016
Brian M.
external representatives
Lagerung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.8.2018

"A useable tool for business on a finger tip."

Kommentare: competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Vorteile: He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow.
capturing orders is much easier no need for any pen or paper.
reporting back to managers about the competetor info is much helpful.
see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Nachteile: Its a tool that give one enough time to get going with your work.
time saving.
all your reports are submitted at one open screen.

Antwort des Softwareanbieters

von Repsly an 22.8.2018

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.8.2018
Verifizierter Rezensent
Essen & Trinken
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 18.6.2015

"It Works"

Kommentare: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Vorteile: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Nachteile: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 18.6.2015
Verifizierter Rezensent
Director of Marketing
Groߟhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.8.2018

"Our REPS Love Repsly"

Vorteile: Our reps love the ease at which they can add notes and photos to a customers account for use at a later date. They also use the feature for finding other accounts in an area every day.

Nachteile: We would like for the reps to have the same access on their laptops that they have on their phones for scheduling.

Antwort des Softwareanbieters

von Repsly an 22.8.2018

Hi there, thanks for letting us know how much your reps enjoy Repsly! We've informed our product team of your suggestion.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.8.2018
Abbey K.
Regional Merchandising Manager
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.8.2018

"Good for small business tracking"

Kommentare: Positive experience overall. Synchronizing error can be frustrating but data usually comes through.

Vorteile: I like being able to check in on my workers and be able to go abck and compare dates and store visits

Nachteile: I would like to be able to manage from the app and not just the website

Antwort des Softwareanbieters

von Repsly an 22.8.2018

Hi Abbey, thanks for the great feedback! We've informed our support team of your requests. Don't hesitate to contact support@repsly.com if you need immediate assistance with an issue.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.8.2018