Was ist FrontDesk Master?

Affordable all-in-one software for hostels. Why keep searching when you can start our free trial today? No credit card or commitment.

Wer verwendet FrontDesk Master?

We love hostels, B&Bs, guest houses and pousadas.

Wo kann FrontDesk Master bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • FrontDesk Master
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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FrontDesk Master – Videos und Bilder

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FrontDesk Master

25,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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30,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

FrontDesk Master Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Front Desk Management
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Haushaltungsmanagement
  • Kanalmanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Verkaufspunkt POS

Alternativen für FrontDesk Master

Channel manager with PMS tools and Booking engine. Manage your bookings, guests, accomodations and owners in one single place.
Tool für die Verwaltung unabhängiger Hotels. Gästeplanung, Kalender, Reservierungen, Buchhaltung und mehr.
Cloudbasierte All-in-one-Immobilienverwaltungslösung für australische Immobilien mit Verwaltungsrecht, die ein tragbares und stabiles PMS bietet.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Mithilfe dieser Anwendung können Gastgeber und Hoteliers die Raumverteilung und Buchungen problemlos abwickeln. Für alle, die Räume vertreiben und Geschichten verbreiten.
Cheerze Connect is the most comprehensive Cloud Hotel Management Software. It helps you to run your hotel operations efficiently.
Weltweit # 1 Ferienwohnung-Software für Profis! Synchronisiere & verwalte all Deine Kanäle, Eigenschaften, Reservierungen und Aufgaben von einer Plattform. Erfahre mehr über Hostaway
Für Unterkünfte, Restaurants, Sport- und Freizeitaktivitäten entwickelte Software und Tools.
Die Immobilienverwaltungssoftware bietet dir die Einfachheit einer umfassenden, durchgängigen Lösung für das Gastgewerbe.
Cloudbasierte Gastgewerbe-Plattform für Hotelmanagement und Vertrieb.
Cloudbeds ist eine All-in-one-Suite für das Gastgewerbe, die alle Tools kombiniert, die du zur Verwaltung und zum Wachstum deines Unternehmens benötigst. Erfahre mehr über Cloudbeds
Die anpassbarste Property-Management-Software auf dem Markt.
Unglaublich einfach und schnell, genauso, wie du es möchtest. Noch nie war die Verwaltung deiner Hotels so einfach, wie mit diesem vollständig cloudbasierten PMS. Erfahre mehr über Hotel Connect

Bewertungen über FrontDesk Master

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9 (10)
Benutzerfreundlichkeit
4,7 (10)
Kundenservice
5,0 (10)
Funktionen
4,7 (10)
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0 (10)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
90%
4
10%
Joab M.
Accommodation Senior Manager & Co-Founder in Irland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Full integrated PMS, user-friendly and easy to use, many functionalities, constantly updating.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Better revenue management, more efficiency on the operation, no time waste for the reception, easy to teach and to learn for new staff training, clear and easy to read reports.

Vorteile:

It allows administrator and managers to do revenue management, extract reports amazing interface and all staff are able to manage well it functions.

Nachteile:

Sometimes the system gets slow to respond some functions. Entering a new reservation, switching bed, the system gets slow and we need to re-lead the page which sometimes helps and other time it stays the same.

Frodo E.
hotel owner in Brasilien
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not sure where I´d be without it

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It just prevents me from having to hire a full team that handles reservations. FDM handles most things for me, automatically.

Vorteile:

Best feature is the all-in-one-package. PMS, POS, channel management, rate management, booking engine. Another really good point is the support team. Normally they´re already quick, but if something really blows up, I´ve always been able to get attention within 1 hour, using their "urgent" email. Ah, a few years ago they made the jump to browser app, which really worked out very nicely.

Nachteile:

Sometimes screens displayed to my staff, are not updated. Also, the easiest and most intuitive way to view prices (select the bed you want to sell, over the days you want to sell it, and hover for the price to pop up) is faulty. But I´m sure this will be quite temporary, as they´re a well organized company with a proper timeline for fixing things.

Felipe B.
Owner in Spanien
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

8/10

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: We have the full package (PMS, CM & BE) and I am more than satisfied with it; we actually changed software last year to one of the big ones, and was delighted to come back with FDM and check out it´s improvement

Vorteile:

Excellent support and even better empathy when situations like COVID-19 arise. Software is under permament development and they´re eager to improve with our input. Value for money is one of the best in market and more than enough to run 2 properties for an overall of more than 300 beds at more than 80% occ

Nachteile:

Overbookings in virtual rooms when availability is running out, and duplicity in items on POS

László P.
Onwer/Manager in Ungarn
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Game changer to our business

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We are handling all of our accommodation business in FronDesk: reservations, payments, selling channels, everything. The support is very friendly, helpful, and quick. It is really a pleasure to work with them.

Vorteile:

This software is the base of operating our accommodation. It is so flexible and well-formed that we could satisfy all the needs we got even when our needs changed.

Nachteile:

Most of the time when new needs popped up the developers were already working on the solution being ahead of our needs. We did not miss anything. It was very easy for us to switch.

Jonny B.
Owner in UK
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

As one of the very first users of FrontDeskMaster, I have no problem in saying this is the best PMS

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The software has been developed by hostel owners for hostels and other accommodation providers. The development team is constantly updating and improving the product. Customer support is second to none. Some of the newest developments being rolled out shortly are integration with card payment providers and a passport/ID reader. There is so much functionality and customisation available.