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Was ist Mobilexpense MXP?

Mit Mobilexpense MXP hast du eine All-in-One-Lösung für das Ausgabenmanagement von Reisen großer multinationaler Unternehmen … und noch viel mehr. Mit der einzigartigen und flexiblen SaaS-Lösung von Mobilexpense MXP werden Geschäftsreisen für Mitarbeiter, Personal- und Finanzabteilungen einfacher. Die Lösung unterstützt die vollständige Einhaltung gesetzlicher Vorschriften, sowohl auf lokaler als auch auf globaler Ebene, mit MwSt.-, Kilometer- und Vergütungssätzen. Die smarte, nahtlose Lösung ist auf deine Anforderungen ausgerichtet und unterstützt einen papierlosen Reiseprozess.

Wer verwendet Mobilexpense MXP?

Mittelgroße bis große Unternehmen (Fortune 500) mit Schwerpunkt auf internationalen Reisen.

Mobilexpense MXP Software - 1
Mobilexpense MXP Software - 2

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Mobilexpense MXP

Mobilexpense MXP

4,4 (9)
3,50 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
20
4,4 (9)
4,6 (9)
4,7 (9)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
93
Keine Integrationen gefunden
4,8 (54)
4,8 (54)
4,9 (54)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Mobilexpense MXP

BizAway
Am besten bewertete Funktionen
Genehmigungs-Workflow
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
Yokoy
Am besten bewertete Funktionen
Kostenverfolgung
Mobiler Zugriff
Upload mobiler Kaufbelege
Circula
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Mobiler Zugriff
SAP Concur
Am besten bewertete Funktionen
Erstattungs-Management
Kostenverfolgung
Spesenabrechnungen
Zoho Expense
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
Expensify
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
webexpenses
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Spesenabrechnungen
Expensya
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
Navan
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Online-Buchung
Upload mobiler Kaufbelege

Bewertungen über Mobilexpense MXP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
56%
Stephan
Global Process Management in Österreich
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great, good educated people during rollout and support

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Standadized travel management and financial approval system.

Vorteile:

The main advantage of this software is the easy usage. Additionally as it can be accessed from anywhere (also ourside our company network) this helps the users to submit expenses in time. Flexibility in customizing and local requirements helped us to achieve our goals and we were able to rollout MXP nearly globally.

Nachteile:

What is missing is the overview of where the automatic workflows are sent. Especially in case cost center owner or Supervisors are changing after the submission it is hard and timeconsuming to search where the approval is stuck. Here an overview in the history (Workflow / Approval sent to) would be an andvantage and would safe time in researching.

Hansa
Operations Team Manager in Mauritius
Personalwesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Super Top Service

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We work in partnership with MobileXPense and have been for years now.

Vorteile:

MobileXpense has been our supplier for a very long time, and we attribute our partnership tothe great customer service offered by the friendly and high experienced team, the very user friendly web/mob app and the continually enhanced features and functionalities, that never let us down...

Nachteile:

More globally enhanced reporting features will be something i'd highly recommend. More regular updates to the Web version.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Project Manager for MobileXpense implementation

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

On line approval workflow No more paperwork Easy of use Customer support Cheaper than competitors for the basic version

Nachteile:

Additional options have additional costs (SpendController / SpendCatcher). There should be a global offer "all inclusive" at a competitive price.

Meike
GCM in USA
Logistik & Lieferkette, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good, ambitious team!

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Supports all required features of an reimbursement system, to be implemented in a modular way between booking / payment / master data and out.payment

Vorteile:

Easy to use, simple to implement, easy to customize; Can support all relevant / standard interfaces

Nachteile:

Reporting, especial creating own reports is tricky ; create reports for more than entity or global is challenging.

Jude
Project Manager in Singapur
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The implementation of the pilot project was excellent with quick support and turnaround times

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Simple implementation, and easy control on expense approval flow

Vorteile:

Our process was simplified at the start of the pilot and therefore experienced a relatively easy implementation. The project manager made sure we covered our basics - where missed. The application is easily accessible on many platforms. The admin screens are easy too; simple enough for our Non-IT country admins to support and use. After project implementation, the operational support has been up to the mark. We're yet to face an issue they were not able to resolve.

Nachteile:

The mobile app was not aesthetically pleasing to many of our users. It served the purpose but could do with a facelift with a professional "user experience" consultant. Also would be great if the manual log-in screen could recognise when a user is trying to use his company email (SSO) and connect them there seamlessly. Right now we have to clearly demarcate Single-Sign-On link from the Manual log-in.