Wer nutzt diese Software?

Our WFM Solutions are user-friendly, enterprise-class systems made for the contact center industry. Our tools can help you and your center produce optimized schedules within minutes.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $10/Monat
  • Preisinformationen You are charged for agents that are scheduled in the system
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Loxysoft
  • http://www.loxysoft.us
  • Gegründet 1989

Über ProScheduler

We are a global provider of workforce management solutions designed to help businesses leverage their workforce investments through effective workforce scheduling that aims to give our client's staff work/life balance while maintaining business profitability. ProScheduler, WFM's easy to use interface, low upfront cost and quick integration allows customers get started and see results within weeks.

ProScheduler Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Arbeitsprognose
  • Auftragnehmer-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Terminplanung
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit & Teilnahme
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Die hilfreichsten Reviews für ProScheduler

Valuable

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.9.2018
Peggie F.
Workforce Analytics Manager
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Scheduling for 8 Contact Centers can be a nightmare. This program has allowed us to configure our staffing needs while maneuvering through a variety of individual availability's and numerous requests.

Vorteile: The database is comprehensive and accurate, and the application is very user-friendly.

Nachteile: There is not currently an option to create customized reports.

ProScheduler WFM

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.9.2018
Wanda O.
211 Network Administrator/Programmer
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I never have to wait for customer service - the response time is same day!

Vorteile: Very easy to use - adaptable. We have a unique setup with season work with pro-scheduler I can still projected staff coverage accurately.

Nachteile: Wish there was a drag and drop feature for scheduling

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