askSpoke

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von askSpoke

Wer verwendet askSpoke?

Spoke bietet jedem Team, das Mitarbeiterunterstützung bietet, einen zentralen Ort für die Verwaltung von Mitarbeiteranfragen, einschließlich IT, HR, Betrieb und Büromanagement.

Was ist askSpoke?

Keine Lust mehr, die Frage „Was ist das WLAN-Passwort?“ zu beantworten? Spoke löst mehr als 40 % der Anfragen mithilfe von KI automatisch. Je mehr du Spoke verwendest, desto intelligenter wird das maschinelle Lernen. Wenn du nicht immer wieder die gleichen FAQs beantworten musst, können du und dein Team sich auf wichtigere Aufgaben konzentrieren. Spoke bietet jedem Team, das Mitarbeiterunterstützung bietet, einen zentralen Ort für die Verwaltung von Mitarbeiteranfragen, einschließlich IT, HR, Betrieb und Büromanagement.

askSpoke – Details

askSpoke

https://www.askspoke.com

Gegründet 2017

askSpoke – Preisübersicht

askSpoke ist verfügbar ab 4,00 $/Monat. askSpoke bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für askSpoke findest du unten.

Startpreis

4,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

askSpoke Funktionen

Chatbot Software
Absichtserkennung
Code-Free Development
Empfindungsanalyse
Kontextabhängige Anleitung
Mehrsprachig
Omnichannel
On-Screen-Chats
Spracherkennung
Sprachsynthese
Virtueller Assistent
Vorkonfigurierte Bots
Wiederverwendbare Komponenten
für Entwickler
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Chatbot
Für E-Commerce
Für den Vertrieb
Mehrsprachig
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Prädiktive Analytik
Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
für das Gesundheitswesen

askSpoke – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 33 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5

A Great Solution For Startups

Bewertet am 30.1.2019
Jordan N.
Workplace and Community Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My startup needed a platform to better manage employee requests. Prior to Spoke requests came in the form of emails, text messages, verbal conversations, and even scribblings on post it notes. Not scalable. Spoke helped us centralize requests via its integration with Slack and is the right solution for a company our size.

Vorteile: What do I like about most about Spoke? It's simple and easy to use. I love it when platforms are intuitive - 'keep in simple' and they do! Learning existing a new features are a snap, and Spoke provides excellent customer success support if I need help.

Nachteile: I'd love to see more features! Spoke recently added forms for requests which is a good start.

Great missing piece for SME orgs looking to bring more structure to request management.

Bewertet am 26.6.2019
Troy P.
Senior Manager, Workplace Infrastructure
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Spoke fills a great niche in the 50-250 person space in that it allows companies to do more with less support/admin heads. At this size, you need to have a system to create and action on requests, but probably don't need the features, complexity or cost of something like Zendesk. Once you approach 250+ heads, you may need some additional workflow or ticket automations that Spoke doesn't offer. The biggest draw to Spoke for me is that from a user experience perspective, 99% of the interactions with the tool can happen in Slack, which most folks are in all the time in any case. The team at spoke is one of the best I've ever worked with at any SAAS provider in any space. They're fast, smart, engaging, and have a genuine drive to set clients up for success.

Vorteile: Spoke is a well thought out tool that offers a really useful level of function -vs- complexity for knowledge and request management. It's a much easier tool to run and administer than competing helpdesk solutions, and has a killer Slack integration front-and-center. The team all the sales and spin-up process is top notch and extremely responsive.

Nachteile: It's a fairly young product, so they're still polishing a few rough edges on the backend. I've not hit anything that even comes close to work-stopping, and they're smart and responsive with breakfix and feature roadmapping.

Amazing tool for everyday working-life with amazing customer service

Bewertet am 2.9.2019
Lucia S.
Head of People & Office Operations
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Operations team/back office is using it as their main ticketing tool and knowledge base. Frequent requests are solved with the AI answering it, the more complicated gets sorted by the team. Tracking of what is happening in the team, transparency.

Vorteile: User-friendly design, quick improvements. Connection with the channels we are most used to work with e.g. slack, so our colleagues do not need to go to any other platform. AI learning the needs of the team and adapting the answers, which helps us to avoid repeating questions and saves time and creates a focus for the team. Cannot forget the in tool analytics which help us understand where we are lacking or doing just fine.

Nachteile: In the beginning, you could feel that it is a new tool, however so many great changes happened that we are not even able to keep up (in a good way :) )

Spoke x Glossier

Bewertet am 25.6.2019
Myles R.
Senior Engineer of TechOps
Kosmetik, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The machine learning feature is still my favorite feature.

Nachteile: Currently that slack is the way to import users.

Outstanding. A very targeted software that fits a specific need perfectly.

Bewertet am 24.4.2018
Jason W.
Director of Technology
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We get a intuitive tool, fully managed by the awesome Spoke team, that allows our organization to centralize domain knowledge that would otherwise be horded and silo-ed by teams and team members. It is an excellent training and teaching tool to streamline users needs for information. Spoke gives time back to our users who would be otherwise burdened with a variety of questions during ramp up and team movements.

Vorteile: The software is an excellent approach to managing requests and knowledge. We utilize Spoke to centralize domain knowledge that would otherwise be lost during a turn over or that needs to be communicated to a variety of users. Assigning teams, building out KB articles and letting users generate content is very simple.

Nachteile: The only con of this software is the approach is so novel to many of our users that there has been a steep learning curve in documenting their domain knowledge using the tool. It is simple to use and operate but our users are use to silo-ed knowledge that using Spoke has been a big change for them.