Was ist Halo?

Halo System wird dein Case Management verändern. Erlebe ein kundenorientiertes System, das einfach zu bedienen ist und sich darauf konzentriert, dir Daten zu liefern, die einfach nutzbar und aussagekräftig sind.

Werde papierlos, gib Daten nur einmal ein und arbeite mit deinem Team an einer einzigen Falldatei. Halo rationalisiert deine Prozesse und spart dir Zeit und Geld.

Es gibt eine Standardlösung oder das Unternehmen arbeitet mit dir zusammen, um das System an deine Bedürfnisse anzupassen. Kontaktiere das Unternehmen und finde heraus, wie es dir helfen kann.

Wer verwendet Halo?

Gesundheits- und Sozialfürsorge – Substanzmissbrauch, Nadelaustausch, häusliche Gewalt und sexueller Missbrauch, psychische Gesundheit, antisoziales Verhalten.

Wo kann Halo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Footwork Solutions
  • 1996 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Halo – Videos und Bilder

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Halo Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Behandlungsplanung
  • Dokumentenmanagement
  • Patientenakten-Aufzeichnungen
  • Patientenmanagement

Alternativen für Halo

Mit Salesforce Health Cloud kannst du Patienten- und Mitgliederbeziehungen zu neuen Höhen führen.
Coordinated care platform that provides innovative EMR, case management, and managed care solutions for health and human services.
Mental health services tools for case management, scheduling, quality and performance management, compliance tracking, and more.
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It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes.
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Bewertungen über Halo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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20%
4
67%
3
7%
1
7%
Nomsa
Support Worker in UK
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review for Halo

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: it is a good software

Vorteile:

Once you have have been shown how to use it, it is very easy to follow. You can change your password easily using forget password without any restrictions. You can also change the password to what is easier for you to remember. You can securely access Halo away from your office.

Nachteile:

When Halo does not work or allow you to log on

Marcus
Data Analyst in UK
Staatsverwaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Halo User

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have always found the Halo system to be a reliable and cost effective.

Vorteile:

The Halo system allows workers to concentrate on what they are employed to do, by minimising the time they need to spend entering data. The system covers the majority of features we need and can be tailored to meet bespoke requirements.

Nachteile:

Like any IT system Halo can suffer from problems. When this happens they have been address quickly by the Halo team and fixes found, even when the problem is out of their control. I.E. a local network error.

Jim
Staff Nurse in UK
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Halo computer system

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Poor download speed, at times connection is lost completely

Vorteile:

Not having to phone halo helpdesk when a problem occurs, you can log on the system and report it there and then

Nachteile:

It,s repetitive, it has to have you sign for each aspect of the work we do, once signed in it should automatically put your name in place

Sam
Data Officer in UK
Einzel- & Familiendienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

My feedback

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall I think Halo is a great system and it has improved a lot over the last 10 years. The Caseload Manager is such a beneficial tool and has allowed us to keep on top of our caseloads and to-do lists. The Halo Support team have been very helpful.

Vorteile:

The different functions and facilities, for example: Caseload Manager, SMS texting, Multiple contacts via the Calendar, Client Journal, TOP Tracker. I also think there is a good range of reports available to use, which is really useful when I am asked for statistics.

Nachteile:

I would like the Client Update form to be journey level rather than episode level; that way when someone updates a client address or contact number, this will update on all episodes within the journey. I also find the system quite slow at times, but I am unsure of whether this is a Halo issue or an I.T issue.

Mohammed
Specialist Prescriber in UK
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Halo review -

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Can upload PDF and Word documents and attach them to a particular patient's record - a simple drag and drop manoeuvre

Nachteile:

Halo Calendar very slow and not fit for purpose - stick to Outlook. Also Halo email - once email is read, no way to unread it so that it remains as a reminder. In a busy clinic, this means that reading emails is delayed until the clinician has time to action them.