Was ist Zenbooker?

With our embeddable widget, Zenbooker lets your clients see your availability and book an appointment directly from your website in less than a minute. Plus, it's completely customizable so you can tailor your online booking page to your specific business and needs. Whether you're in the office or in the field, Zenbooker makes it easy to manage your schedule, assign jobs to team members, and accept online bookings from your website.

Wer verwendet Zenbooker?

Zenbooker is designed for home service businesses like cleaners, plumbers, and HVAC who want to offer beautiful online booking and scheduling to their customers.

Wo kann Zenbooker bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Zenbooker
  • Ansässig in Silver Spring, USA
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Zenbooker
  • Ansässig in Silver Spring, USA
  • 2017 gegründet
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Sprachen

Englisch

Zenbooker – Videos und Bilder

Zenbooker Software - 1
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Zenbooker

29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
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49,00 $/Monat
Kostenlose Version
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12,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Zenbooker Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Job-Management
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Alternativen für Zenbooker

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Bewertungen über Zenbooker

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
33%
3
11%
Mathias
Mathias
CEO in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The best scheduling software for mobile businesses

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Very user friendly, appealing design, pretty much everything is modifiable and of course that it is very inexpensive.

Nachteile:

The responses from the customer support was slow in the beginning but the response time is much faster now.

Jakob
Jakob
Founder & CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Glad I found Zenbooker!

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Zenbooker is thoughtfully designed with a great-looking UI. It's very easy to setup and use. The developer has been impressively responsive to my feedback and has implemented several features I've requested over the past few months. Pricing is flat-rate and affordable (no paying per user or paying extra for certain features).

Nachteile:

It's load times need to be improved. Sometimes its slow to the point that our end users think it's not working. Hoping for a solution to this soon.

Aaron
C.E.O. in USA
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software - just not for our business model

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: We loved the software and the customer service was very helpful. It just wasn't a good fit for our particular business model.

Vorteile:

The customer experience was amazing! Zenbooker has a great progression to its online booking software. It was easy for customers to choose from the menus.

Nachteile:

It has limited access for mobile devices. Everything must be setup via desktop. This makes "in the field" changes difficult.

Verifizierter Rezensent
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Beautiful booking software, but lacks customer support and features

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Despite having great initial features, a beautiful booking form and simple functionality for customers, they have unresponsive support, no updates on any future software changes and appears that the team went MIA on the software (there has been no news, blog posts or even responses). Overall, if you're in business and have customers, I don't recommend until they fix their lack of support and professionalism. Otherwise, you'll be taking a risk on a software that could end tomorrow.

Vorteile:

This software is great out of the box. The UI/UX is clean, easy to use and can be integrated on any website. You can customize the form to your liking, including any services your business offers and add-ons. It can lead to higher-conversions as the booking software is simple and elegant, unlike competitors. The initial features are are a must for any contract business, automatic follow-ups (to your employees and customers who book), customer CRM w/ notes, ability to add and restrict zip codes (which is great), uses Stripes as a payment processor- allowing you to accept all major credit cards and real-time pricing.

Nachteile:

The biggest issue with the software is the lack of customer support and development of more advanced feature. When asking questions to their customer support, they are unresponsive to any questions. It's as if they abandoned the software and went MIA (Missing In Action). The way Zenbooker handles customer support is unprofessional for a booking software, especially when business owners are reliant on your software to keep their business afloat. As of 02/21, I still have received a customer support reply and it has been over a week. The other issue is, they don't have any API integrations; so you cannot use any of your popular payrolls without headache or CRM for advanced management. There is no team management (as of yet) and has been no news on any new software to come. You're basically left with their software out-of-the-box features and that's it. The date of writing this review (02/2021), the last software update was 8-months ago.

Mike
Owner in USA
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Zenbooker helped managing my small business inexpensively

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Very satisfied

Vorteile:

Everything. Zenbooker has everything you need to efficiently manage your teams, and clients communication.

Nachteile:

Sometimes it can run a bit slow (website hosting speed is slow)