Wer nutzt diese Software?

Sie zielt auf E-Commerce-Unternehmen in der Wachstumsphase auf der ganzen Welt ab.

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 99,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • zenloop
  • http://www.zenloop.com/en
  • Gegründet 2016

Über zenloop

zenloop verwaltet den gesamten Feedback-Zyklus und ermöglicht es E-Commerce-Marken, Kundenfeedback basierend auf dem Net Promoter System (NPS) zu nutzen. Erfasse, analysiere und beantworte Kundenfeedback jederzeit und überall und an jedem Kundenkontaktpunkt. Dank automatisierter Warnungen und Zusammenfassungen von Stakeholdern, KI-Textanalysen und Multikanal-Umfragen kannst du sofort auf (un)zufriedene Kunden reagieren, was zu starken Kundenbeziehungen und einer Verringerung der Abwanderung führt. Kostenlos anmelden und loslegen!

zenloop Funktionen

  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für zenloop

Perfect tool to measure NPS and get important customer insights

Bewertet am 19.6.2019
Jennifer S.
Online Marketing Manager - CRM
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: - easy to use and intuitive interface
- the possibility to use different types of surveys
- shopware plugin to automate the sending of our NPS surveys after an order
- integration to freshdesk to ensure a quick reaction of customer feedback
- gain helpful feedback from different touchpoints to improve UX, the delivery process, products, packaging and customer support
- easy way to share customer feedback with relevant departments by forwarding the incoming feedback in real-time by using smart labels
- live-feed for generating high transparency of customer feedback in the company
- very helfpul customer support
- regular feature updates via email and live webinars

Nachteile: More than satisfied with zenloop. No major cons. The only thing I would wish for would be to be more flexible in editing the survey when using the email survey send by zenloop.

The most valuable NPS platform out there right now

Bewertet am 6.9.2018
Alexander W.
Marketing Manager
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As we have a lot of transactions during the day and a lot of feedback to collect, we needed an NPS solution that could help us on all ends. With zenloop we received quality customer support. The team really helped us from the beginning to the finish. The platform is exceptionally easy to use and almost no additional friction during the integration. It should be a no-brainer for any e-commerce with a customer focus to start with the zenloop platform

Vorteile: Exceptional UX and ease-of-use, all integrations we required and very little additional workload for our developers. Everything with an amazing price for the package and quality customer support. Amazing experience!

Nachteile: I had a great experience overall. In the beginning, we were really looking for an integration with zendesk, but a few days later the zenloop team had it available. Amazing turn-around.

Perfect UX, value & insights generator

Bewertet am 13.6.2019
Daniel L.
CMO
Kosmetik, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software enables us to understand the needs of our customers and let us cover detractors

Nachteile: maybe there should be an option for internationalization. So you do not have to translate the snippets by your own

Great tool to measure the NPS

Bewertet am 5.6.2018
Lynn H.
Manager CRM & Communications
Sportartikel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Helps us to optimize our processes.

Vorteile: Great and intuative to use tool for measering the NPS.
Good customer support if you have questions or sugesstions for missing features.

Nachteile: More detailed analytics page is missing at the moment but I know that a new analytics page will be launched in the very future.

Easy setup, quick results, visually appealing analytics, gained important insights - love it!

Bewertet am 12.7.2018
Verifizierter Rezensent
Co-Founder
Computer-Software
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Gave me good insights into customer thoughts. Zenloop helped my business to understand customers better and attack invisible problems.

Vorteile: - fair pricing (totally worth the money IMHO)
- integrations like zendesk, slack etc. are very handy
- the team responds very quickly when an issue occurs
- the tool or better the whole process is very self-explanatory and easy to work with

Nachteile: Nothing really bothers me so far, I will continue enjoying to use this platform as long as the team keeps the quality up. Minor bugs sometimes appear but are usually solved within a very short time.

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