Wer nutzt diese Software?

Terminbasierte Geschäftsinhaber. Musiklehrer, Personal Trainer, Akademische Trainer, Wellness Professionals usw.

Durchschnittliche Bewertung

40 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 9,95 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Fons
  • https://fons.com/
  • Gegründet 2015

Über Fons Scheduling & Payments

Fons rationalisiert die Terminplanung und Zahlungen für terminbasierte Geschäfte. Wenn du Musiker unterrichtest, Sportler, Körper und Geist trainierst oder ein Kundengeschäft betreibst, ist Fons eine perfekte Lösung. Fons eliminiert die Rechnungsstellung, Kopfschmerzen bei der Planung und verfolgt Zahlungen. Sichere, erstklassige Technologie für dein Unternehmen, damit du dich auf das konzentrieren kannst, was du liebst.

Fons Scheduling & Payments Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Business-Coaching
  • Fortschrittsverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Lebens-Coaching
  • Mentor-/Coach-Findung
  • Programm-Management
  • Sport-Coaching
  • Terminplanung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Automatische Einstufung
  • Elektronische Zuordnungen & Teste
  • Eltern- / Studentenportal
  • Fortschrittsbericht
  • Kundenmanagement
  • Lernpläne
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Unterricht
  • Online-Zahlungen
  • Terminplanung
  • Unterrichtsaufzeichnungen
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Anwesenheitsmanagement
  • Klassen-Management
  • Online-Anmeldung
  • Praxis-Protokoll
  • Repertoire-Management
  • Studenten-Management
  • Terminplanung
  • Aufgabenbibliothek
  • Elektronischer Handel
  • Ernährungsprogramm
  • Fitness-Plan
  • Fitnessbeurteilungen
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Zahlungsabwicklung
  • Zertifizierungs-Tracking
  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für Fons Scheduling & Payments

Fons Is Life Changing

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.9.2018
Brittney T.
Vocal Coach
Musik, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Awesome.. can’t say that enough.

Vorteile: As a vocal Coach I struggled for YEARS with working out a convenient way to bill people, especially in the event of having to hold students accountable for my 24 hour notice cancellation policy without just losing the student altogether or having an awkward conversation with them. (I am very non-confrontational) Fons has COMPLETELY fixed that for me! I have never heard a complaint for my policy since using Fons and never missed receiving a payment because Fons retrieves it for me. Also never lost students over it. I honestly make $300-$400 from cancellations a month that I would not have been paid prior to using it. Fons is the middle man for me and it makes everything so easy!

Nachteile: I honestly have no real complaints. Customer service is always asking how to improve the product and they have actually taken and worked with multiple suggestions I’ve given!

Antwort des Softwareanbieters

von Fons an 28.11.2018

Hey Brittney,

While we do have a ton of great easy to use features, everyone does love the automated cancellation policy. Whoa, $300-$400 a month from cancellations, you are now able to capture, that's amazing! We've had others tell us the same thing, but until you really start adding it up it's hard to imagine it would ever be that much. Great job & glad we could help! Also, thanks for the great review!

¿ Mica ~ Customer Success Team

Time is Money - Fons is Saving me Tons of It!

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.11.2018
Allison S.
Freelance Hornist and Teacher
Darstellende Künste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It was a big switch for me, to bring all my clients aboard this system. I knew it would take some time, and there would likely be questions along the way. Let's just say it took significantly less effort than I was expecting. The chat support has been phenomenal. I don't know how they do it, but the Fons team seems to always be ready to answer my questions, no matter what time of day/night. If they didn't quite know the answer instantly, they got back to me ASAP.

Vorteile: The overall look is simple, clean, and is very user-friendly. Probably 95% of the clients I work with LOVE it, and found it very easy to change over to for payments and scheduling. The other 5% are the ones who generally dislike technology as a whole, and/or find it difficult. I've especially noted the praise I've received from employing Fons in my business (thanks for making me look good!) from those clients I know work in the tech industry themselves. They have seemed impressed.

Nachteile: I work with a large variety of clients in a number of ways, and ultimately would love to be able to do just a couple more specific things with different sets of client lists, etc. However, I know Fons is a young company; I've been assured that some of those things are coming down the pike.

Antwort des Softwareanbieters

von Fons an 28.11.2018

Hey Allison,

Thanks for the great review and glad we made you look so good, so awesome to hear:)

We are loving all of your feedback and great ideas for new feature enhancements and are working on them as quickly as possible, so keep them coming!

¿ Mica ~ Customer Success Team

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