Juniper Square

Wer verwendet Juniper Square?

Investment-Manager für die Immobilienbranche, die Fremdkapital verwalten

Was ist Juniper Square?

Juniper Square ist eine nutzerfreundliche, umfassende Investment-Management-Software, mit der das Management mehr Kapital aufbringen, den Investitionsprozess verbessern und die Zufriedenheit der Investoren steigern können. Juniper Square wurde speziell für die Immobilienbranche entwickelt und wird von Hunderten GPs eingesetzt, um mehr als 14.000 Investitionen und 730 Milliarden $ an Immobilienvermögenswerten zu verwalten.

Juniper Square – Details

Juniper Square

https://www.junipersquare.com/

Gegründet 2014

Videos zu Juniper Square
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Juniper Square – Preisübersicht

Juniper Square bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Juniper Square – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Juniper Square Funktionen

  • Anleihen / Aktien
  • Benchmarking
  • Compliance Berichterstattung
  • Daten-Import / -Export
  • Fondsverwaltung
  • Für Anlageberater
  • Für Investoren & Händler
  • Immobilien
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Leistungskennzahlen
  • Modellierung & Simulation
  • Portfolio-Neuausrichtung
  • Rechnungsführung
  • Risikomanagement
  • Warentermingeschäfte

Siehe die vollständige Anlagenverwaltung Software Liste

  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Leadmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige CRM Software für Immobilienagenturen Liste

  • Aufgabenmanagement
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Dokumentvorlagen
  • Elektronische Unterschrift
  • Filesharing
  • Kritischer-Termin-Meldungen
  • Provisionsmanagement
  • Terminplanung
  • Transaktionsüberprüfung
  • Vertragsmanagement

Siehe die vollständige Immobilientransaktion Software Liste

  • CRM
  • Cashflow-Analyse
  • Dealmanagement
  • Für Anleger
  • Für Gutachter
  • Für Liegenschaftsverwalter
  • Für Makler
  • Kritischer-Termin-Meldungen
  • Marken-Management
  • Portfoliomanagement
  • Strategische Planung

Siehe die vollständige Software für Gewerbeimmobilien Liste

Juniper Square Alternativen

Mehr Alternativen zu Juniper Square

Juniper Square – Erfahrungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 5
Funktionen 4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,8

Software bewerten

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Eine Bewertung schreiben
Kyle G.
Vice President
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.2.2019

"Juniper Square -- A Multifaceted Solution to Investor, Accounting and Investor Relations Headaches"

Kommentare: CRM & Reporting -- I have a database with hundreds of contacts that used to be organized in a spreadsheet. The CRM functionality allows me to track client interactions, tag contacts for faster classification and sorting and provide custom messaging. For example, each quarter I was having to craft and send over one hundred unique emails with distribution information that is now done with two clicks and zero errors. The document repository allows me to send financials and reports via a link versus emailing large PDF files. Our clients have commented on how much our transparency has improved over the past year since we started using Juniper Square. The platform puts all the information they need about their investments at their fingertips. Distribution calculation and processing: Once we determine the total amount to distribute, Juniper Square applies a number of different calculation options to deliver accurate and error free cash flow to our clients. This function was previously executed via a number of spreadsheets, was error prone and time consuming. We no longer have to print checks. Waterfall calculations: Waterfalls are entered into Juniper Square straight out of the partnership documents, eliminating potential distribution errors. The customer service is second to none. My rep is always highly responsive to any inquiries and the help pages offer clear, concise instructions. All in all we have had a fantastic experience with Juniper Square.

Vorteile: Ease of use is what I like most about Juniper Square. I liken the functionality to the first time one uses an Apple product...it is simply intuitive. Yes, the different functions such as CRM, performance calculation and reporting, and distribution processing are all very well done by themselves. However, the seamless integration of all those functions via an well-designed user interface sets this platform apart.

Nachteile: There is not anything I do not like about this software after using it for approximately one year.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.2.2019
Tina M.
Investor Communications Manager
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.6.2020

"Juniper Square - Highly Recommend!"

Kommentare: Overall, we've had a very positive experience with Juniper Square. Their customer service is outstanding and always available to help.

Vorteile: Juniper Square offers our team and our investors an easy way to communicate, share important news and information and produce quarterly investor statements. Our investors like being able to access their current and historical investor information on their own schedule and the Juniper Square portal is intuitive and easy to use. It is a secure way for us to communicate with investors.

Nachteile: We would like the quarterly statements to be more customizable with regards to the layout and data fields we can include on the statements.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.6.2020
Tk F.
CEO & Founder
Gewerbeimmobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.11.2020

"Best in Class Product & Support"

Kommentare: Great overall experienced: Data Room and CRM to support capital raising/markets team - great tracking and reporting - multi-functionality for outbound emails, as well as emails received from clients and prospects. 24/7 online reporting portal - easy to use and modify - streamlines marketing and ops for future capital raises. Online incorporation with DocuSign.

Vorteile: We tested Juniper's two closest competitors and actually engaged one of them initially, solely based on price. After 3 months of frustration, we left the competitor for Juniper Square and haven't looked back. Been thoroughly impressed by the product's robustness - Data Room, Investor Reporting and CRM all in one user and graphically friendly interface). Love, love our account rep, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] - knows her stuff inside and out, and always goes well-above and beyond to resolve any questions or issues in an extremely timely manner. If she doesn't know the answer, she finds it!

Nachteile: No IT team or person; they really need to address this ASAP. A smart phone App is also very much needed - a must have for any FinTech company, especially with Institutional clientele.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.11.2020
Verifizierter Rezensent
Director of Finance
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.5.2018

"the JS platform has been a great addition to our business"

Vorteile: customer success team is great; software is very easy to use and administer; the functionality for creating multiple offerings has allowed our group to keep track of prospects during fundraising and dispositions that are running concurrently.

Nachteile: customization to a unique fund structure has been challenging; could use slightly more automation in the future; no calendar feature to keep up with key milestones and dates

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.5.2018
David G.
Director of Investment Capital
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.12.2019

"Thumbs Up for Juniper Square"

Kommentare: The whole team has been extremely happy with Juniper Square. It greatly increased the efficiency in multiple aspects of our business.

Vorteile: Intuitive interface ties together well its complex and multi-purpose functionality. Very comprehensive coverage of nearly all aspects of real estate development. Extremely responsive and helpful customer support.

Nachteile: More suggestions than dislikes: would like better support for mezzanine debt; more flexibility in customizing columns showing in list views and for exports.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.12.2019