Was ist Juniper Square?

Juniper Square ist eine nutzerfreundliche, umfassende Investment-Management-Software, mit der das Management mehr Kapital aufbringen, den Investitionsprozess verbessern und die Zufriedenheit der Investoren steigern können. Juniper Square wurde speziell für die Immobilienbranche entwickelt und wird von Hunderten GPs eingesetzt, um mehr als 14.000 Investitionen und 730 Milliarden $ an Immobilienvermögenswerten zu verwalten.

Wer verwendet Juniper Square?

Investment-Manager für die Immobilienbranche, die Fremdkapital verwalten

Wo kann Juniper Square bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Juniper Square
  • Ansässig in SAN FRANCISCO, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Puerto Rico, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Juniper Square
  • Ansässig in SAN FRANCISCO, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Puerto Rico, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Juniper Square – Videos und Bilder

Juniper Square Software - 1
Juniper Square Software - 2
Juniper Square Software - 3
Juniper Square Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Juniper Square
Juniper Square Software - 1
Juniper Square Software - 2
Juniper Square Software - 3
Juniper Square Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie Juniper Square vergleichen

Juniper Square

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
2.500,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
600,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Juniper Square Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Compliance-Verfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Unterschrift
  • Filesharing
  • Fondsverwaltung
  • Für Investoren & Händler
  • Investment-Tracking
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Portfoliomanagement
  • Risikomanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen für Juniper Square

Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Pipedrive ist ein einfach zu implementierendes CRM-Softwaretool, mit dem du dich auf die Aktivitäten konzentrieren kannst, die zum Abschluss von Geschäften führen. Erfahre mehr über Pipedrive
Yardi Breeze® ist eine erfrischend einfache Software, die speziell für kleine und mittlere Immobilienverwaltungsunternehmen entwickelt wurde.
CRM Add-in für Outlook, die bei der Verwaltung von Kontakten, Vertrieb, Projekten und Mail-Merges hilft. Sofort verfügbar auf iOS / Android.
Die Nummer-1-Software für Unternehmen, die eine funktionsreiche All-in-one-Lösung suchen, die sich in APIs und in jede andere Software integrieren lässt.
A complete solution to track capital, manage new investment opportunities and provide investors with a branded portal.
TopBuilder provides effective, yet easy-to-use sales and marketing tools for contractors, home builders and real estate professionals.
Black Mountain bietet eine Reihe von hochgradig konfigurierbaren Finanzsoftwarelösungen für Investment-Manager, direkte Kreditgeber, Banken usw.
Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams. Erfahre mehr über Freshsales
Effizientes CRM passt sich deinen Bedürfnissen an und nicht umgekehrt. Mit dem effizienten CRM kannst du deine Geschäftsaktivitäten ausbauen und weiterentwickeln.
Vantage Software bietet umfassende, aber intuitive Lösungen für alternative Wertpapierfirmen zur Verwaltung ihrer Geschäfte.
Salesflare ist ein intelligentes CRM für kleine und mittlere B2B-Unternehmen, die mit weniger Arbeit mehr verkaufen wollen. Erfahre mehr über Salesflare

Bewertungen über Juniper Square

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
8%
Chris E.
Chris E.
Managing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Our 1st Year with Juniper Square

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Our experience has been excellent. The Juniper staff is energetic and responsive and we have enjoyed all of our interactions with the team. We especially like that we have a dedicated support person to contact and that they regularly reach out to us - both via phone and physically coming to our office.

Vorteile:

We are a relatively small firm with just 5500 units under management and no dedicated person handling Investor Relations. Prior to moving to the Juniper Square platform, we kept all of our investor information spread out in unsecured Excel files. The best aspect of Juniper is that it provides us with the tools necessary to let our investors feel like we are more "institutional" (in the best meaning of the word). We are now able to provide regular and consistent professional correspondence with our investors, regarding asset performance, tax matters, etc. We have also been able to streamline our distribution process by moving toward making all distributions via ACH. Furthermore, we now have a much more organized and professional platform with which to present new investment opportunities to our investors. For us, the change over the past 12+ months has been revolutionary, and we could not be more pleased with the product and the team behind it.

Nachteile:

There is a lot of functionality built into the software so learning how to best utilize the software took some time. However the customer service is very responsive and supportive, so whenever we had questions we just reached out to the Juniper team and they provided us with the necessary direction. The software is not cheap, and it takes some time to both organize the data (before uploading) and getting to know the software. But once you ramp up the learning curve there is tremendous payback.

Tina M.
Investor Communications Manager in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Juniper Square - Highly Recommend!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, we've had a very positive experience with Juniper Square. Their customer service is outstanding and always available to help.

Vorteile:

Juniper Square offers our team and our investors an easy way to communicate, share important news and information and produce quarterly investor statements. Our investors like being able to access their current and historical investor information on their own schedule and the Juniper Square portal is intuitive and easy to use. It is a secure way for us to communicate with investors.

Nachteile:

We would like the quarterly statements to be more customizable with regards to the layout and data fields we can include on the statements.

Verifizierter Rezensent
Director of Finance in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

the JS platform has been a great addition to our business

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

customer success team is great; software is very easy to use and administer; the functionality for creating multiple offerings has allowed our group to keep track of prospects during fundraising and dispositions that are running concurrently.

Nachteile:

customization to a unique fund structure has been challenging; could use slightly more automation in the future; no calendar feature to keep up with key milestones and dates

David G.
Director of Investment Capital in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Thumbs Up for Juniper Square

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The whole team has been extremely happy with Juniper Square. It greatly increased the efficiency in multiple aspects of our business.

Vorteile:

Intuitive interface ties together well its complex and multi-purpose functionality. Very comprehensive coverage of nearly all aspects of real estate development. Extremely responsive and helpful customer support.

Nachteile:

More suggestions than dislikes: would like better support for mezzanine debt; more flexibility in customizing columns showing in list views and for exports.

Joe S.
Joe S.
Vice President, Investments in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Juniper Square enables us to manage 500+ investors and 1,500+ investor positions across 30 deals

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

Over the past 8 years, the Atlas portfolio and investor network has grown to a robust network of 500+ individual high-net-worth investors. Prior to launching Juniper Square over a year ago, we managed investors through a combination of bulk emails, Dropbox, and password protected documents. Not only was it burdensome, it was a poor and unprofessional experience for our investors. We began looking for an investors management solution in 2014. Over the next 24-months, we tested every investor management software. Nothing met our criteria. Either the software was not built for the real estate industry and/or didn't have the depth and ease of use we needed. However, in early 2017 a friend of ours introduced us to Juniper Square, a purpose-built real estate investment management software. Several demo's and calls with references later, and we were hooked! We signed up in late February and launched 3-4 weeks later. Juniper has been a game-changer for us, as it's allowed us to scale our investor base and continue to acquire deals without building out a large operations or investment management team. The features we like best are the slick investor summaries, ability to tie multiple contacts to an account, the efficient document upload process, secure document storage, and robust investor dashboard. We're constantly receiving feedback from our ultra-high-net-worth investors saying this is the best, and simplest, investment management tool they've ever used.

Nachteile:

The software is great and has few deficiencies. In fact, what's been most impressive is the pace with which the team rolls out new features. One of the advantages of having a large and highly focused client base is that Juniper is able to get large amounts of feedback and determine which new features to build. As an example, we thought the investor subscription and document signing process was a bit clunky. We provided the Juniper team with feedback and over the past 6-months, they've rolled out several features to make the process simpler and more streamline for investors. Although the software is not perfect, it's incredibly impressive today and continues to improve on nearly a weekly basis.