Was ist Juniper Square?

Juniper Square ist eine nutzerfreundliche, umfassende Investment-Management-Software, mit der das Management mehr Kapital aufbringen, den Investitionsprozess verbessern und die Zufriedenheit der Investoren steigern können. Juniper Square wurde speziell für die Immobilienbranche entwickelt und wird von Hunderten GPs eingesetzt, um mehr als 14.000 Investitionen und 730 Milliarden $ an Immobilienvermögenswerten zu verwalten.

Wer verwendet Juniper Square?

Investment-Manager für die Immobilienbranche, die Fremdkapital verwalten

Juniper Square – Details

Juniper Square

2014 gegründet

Juniper Square – Details

Juniper Square

2014 gegründet

Juniper Square – Videos und Bilder

Videos zu Juniper Square
Juniper Square Software - 1 - Vorschau
Juniper Square Software - 2 - Vorschau
Juniper Square Software - 3 - Vorschau
Juniper Square Software - 4 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Juniper Square vergleichen

Startpreis

Nicht verfügbar
Nicht verfügbar
2.500,00 $/Jahr
600,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein

Juniper Square – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Juniper Square

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anleihen / Aktien
  • Anpassbare Berichte
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Auftragsmanagement
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Fondsverwaltung
  • Für Anlageberater
  • Für Investoren & Händler
  • Gebühren Management
  • Immobilien
  • Investment-Tracking
  • Kontaktmanagement
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
  • Mobiler Zugriff
  • Modellierung & Simulation
  • Portfolio-Neuausrichtung
  • Portfoliomanagement
  • Risikobewertung
  • Risikomanagement
  • Self-Service Portal
  • Visuelle Analytik
  • Warentermingeschäfte
  • Workflow-Management
  • Zusammenfassende Berichte
  • Überwachung

Siehe die vollständige Anlagenverwaltung Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Erinnerungen
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Provisionsmanagement
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige CRM Software für Immobilienagenturen Liste

  • Agent-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Buchhaltung
  • CRM-Integration
  • Chancenmanagement
  • Compliance Management
  • Dealmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Unterschrift
  • Filesharing
  • Formularverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Mobile App
  • Pipeline-Management
  • Prognose
  • Provisionsmanagement
  • Statusverfolgung
  • Transaktionshistorie
  • Transaktionsmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Verwaltung von Auflistungen
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige Immobilientransaktion Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Cashflow-Analyse
  • Datenvisualisierung
  • Dealmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • For Commercial Real Estate
  • Für Gutachter
  • Für Investoren & Händler
  • Für Liegenschaftsverwalter
  • Für Makler
  • Immobilien-Datenbank
  • Kalenderverwaltung
  • Kommerzielle Immobilienverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kritischer-Termin-Meldungen
  • Kundenportal
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Portfoliomanagement
  • Prognose
  • Self-Service Portal
  • Strategische Planung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Visuelle Analytik
  • Wartungsplanung

Siehe die vollständige Software für Gewerbeimmobilien Liste

Alternativen für Juniper Square

Mehr Alternativen zu Juniper Square

Erfahrungen mit Juniper Square

Alle 59 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
54
4
5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Kyle G.
Kyle G.
Vice President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Juniper Square -- A Multifaceted Solution to Investor, Accounting and Investor Relations Headaches

5 vor 3 Jahren

Kommentare: CRM & Reporting -- I have a database with hundreds of contacts that used to be organized in a spreadsheet. The CRM functionality allows me to track client interactions, tag contacts for faster classification and sorting and provide custom messaging. For example, each quarter I was having to craft and send over one hundred unique emails with distribution information that is now done with two clicks and zero errors. The document repository allows me to send financials and reports via a link versus emailing large PDF files. Our clients have commented on how much our transparency has improved over the past year since we started using Juniper Square. The platform puts all the information they need about their investments at their fingertips. Distribution calculation and processing: Once we determine the total amount to distribute, Juniper Square applies a number of different calculation options to deliver accurate and error free cash flow to our clients. This function was previously executed via a number of spreadsheets, was error prone and time consuming. We no longer have to print checks. Waterfall calculations: Waterfalls are entered into Juniper Square straight out of the partnership documents, eliminating potential distribution errors. The customer service is second to none. My rep is always highly responsive to any inquiries and the help pages offer clear, concise instructions. All in all we have had a fantastic experience with Juniper Square.

Vorteile:

Ease of use is what I like most about Juniper Square. I liken the functionality to the first time one uses an Apple product...it is simply intuitive. Yes, the different functions such as CRM, performance calculation and reporting, and distribution processing are all very well done by themselves. However, the seamless integration of all those functions via an well-designed user interface sets this platform apart.

Nachteile:

There is not anything I do not like about this software after using it for approximately one year.

Tina M.
Investor Communications Manager in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Juniper Square - Highly Recommend!

5 letztes Jahr

Kommentare: Overall, we've had a very positive experience with Juniper Square. Their customer service is outstanding and always available to help.

Vorteile:

Juniper Square offers our team and our investors an easy way to communicate, share important news and information and produce quarterly investor statements. Our investors like being able to access their current and historical investor information on their own schedule and the Juniper Square portal is intuitive and easy to use. It is a secure way for us to communicate with investors.

Nachteile:

We would like the quarterly statements to be more customizable with regards to the layout and data fields we can include on the statements.

Verifizierter Rezensent
Director of Finance in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

the JS platform has been a great addition to our business

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

customer success team is great; software is very easy to use and administer; the functionality for creating multiple offerings has allowed our group to keep track of prospects during fundraising and dispositions that are running concurrently.

Nachteile:

customization to a unique fund structure has been challenging; could use slightly more automation in the future; no calendar feature to keep up with key milestones and dates

David G.
Director of Investment Capital in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Thumbs Up for Juniper Square

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The whole team has been extremely happy with Juniper Square. It greatly increased the efficiency in multiple aspects of our business.

Vorteile:

Intuitive interface ties together well its complex and multi-purpose functionality. Very comprehensive coverage of nearly all aspects of real estate development. Extremely responsive and helpful customer support.

Nachteile:

More suggestions than dislikes: would like better support for mezzanine debt; more flexibility in customizing columns showing in list views and for exports.

Chris E.
Chris E.
Managing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Our 1st Year with Juniper Square

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Our experience has been excellent. The Juniper staff is energetic and responsive and we have enjoyed all of our interactions with the team. We especially like that we have a dedicated support person to contact and that they regularly reach out to us - both via phone and physically coming to our office.

Vorteile:

We are a relatively small firm with just 5500 units under management and no dedicated person handling Investor Relations. Prior to moving to the Juniper Square platform, we kept all of our investor information spread out in unsecured Excel files. The best aspect of Juniper is that it provides us with the tools necessary to let our investors feel like we are more "institutional" (in the best meaning of the word). We are now able to provide regular and consistent professional correspondence with our investors, regarding asset performance, tax matters, etc. We have also been able to streamline our distribution process by moving toward making all distributions via ACH. Furthermore, we now have a much more organized and professional platform with which to present new investment opportunities to our investors. For us, the change over the past 12+ months has been revolutionary, and we could not be more pleased with the product and the team behind it.

Nachteile:

There is a lot of functionality built into the software so learning how to best utilize the software took some time. However the customer service is very responsive and supportive, so whenever we had questions we just reached out to the Juniper team and they provided us with the necessary direction. The software is not cheap, and it takes some time to both organize the data (before uploading) and getting to know the software. But once you ramp up the learning curve there is tremendous payback.