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Was ist Wheelhouse?

Wheelhouse ist eine Preisplattform, mit der du eine individuelle Preisstrategie für deine einzigartigen Geschäftsziele erstellen kannst. Das Ergebnis ist bis zu 40 % mehr Umsatz, weniger Zeitaufwand für die Untersuchung der Preise deiner Mitbewerber*innen und datengesteuerte Einblicke in deine Immobilien und deinen Markt. Das bedeutet, dass du dein kurzfristiges Mietgeschäft so intelligent wie ein Hotel betreiben kannst.

Mit Sitz in San Francisco, Kalifornien, unterstützt Wheelhouse Tausende von Eigentümer*innen und Manager*innen auf allen Kontinenten.

Wer verwendet Wheelhouse?

Gastgeber*innen, Eigentümer*innen und Immobilienverwalter*innen, die Ferienwohnungen modern betreiben möchten.

Wheelhouse Software - 1
Wheelhouse Software - 2
Wheelhouse Software - 3
Wheelhouse Software - 4
Wheelhouse Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Wheelhouse das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Wheelhouse

Wheelhouse

4,8 (164)
19,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
13
4,7 (164)
4,7 (164)
4,8 (164)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
349
13
3,8 (1.547)
3,8 (1.547)
3,7 (1.547)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Wheelhouse

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Kontenplan
Projektzeiterfassung
Scheckausstellung
PriceLabs
Am besten bewertete Funktionen
Datensynchronisation
Dynamische Preise
Ertragsmanagement
Beyond
Am besten bewertete Funktionen
Dynamische Preise
Für die Ferienvermietung
Preis-/Margenmanagement
RateTiger
Am besten bewertete Funktionen
Multichannel-Synchronisation
Online-Buchung
Raum-Inventar
SYMSON
Am besten bewertete Funktionen
Dynamische Preise
Preisanalytik
Preisdifferenzierung
DATA SEEKERS
Am besten bewertete Funktionen
Dynamische Preise
Preisanalytik
Wettbewerber-Preisverfolgung
Quicklizard
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Preisanpassung
Dynamische Preise
Kundenspezifische Preisgestaltungsregeln
Buynomics
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Aiosell
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Dynamische Preise
Kanal-Analytik

Bewertungen über Wheelhouse

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
10%
3
1%
2
1%
1
2%
Ján
Ján
Managing Partner in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great pricing service, if you set it correctly.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Perfect, keep up the good work!

Vorteile:

Robust features, great AI model and generally that my revenues are skyrocketing.

Nachteile:

Some functions that I would expect are missing, however in general a great product.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Automate pricing & increase your property rentals revenues by at least 20%

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: All in, it's a very good piece of big data software which will immediately translate into increased revenues & less hassle.
To me it's a must : when in the market for property management platforms, i would only look at those that would enable a connection with Wheelhouse

Vorteile:

The pricing algorithm does a great job and is very accurate: as an example, not only was it able to precisely forecast the peak in demand generated by Fashion Week in this particular street in Paris where my property is located, but also to calculate by how much i should increase nightly prices to make the most of it. I was really amazed... since that i have 100% trust in the pricing algorithm. It's also very good at getting a majority of bookings in advance at relatively high prices, but flexible enough to adjust for last minute single nights availability (unique feature vs. competition i believe).

Nachteile:

Recent improvements in the UI were welcome. Integrations with other platforms are growing. Next item to improve is to be more mobile-friendly (either thru a dedicated app, or an adaptative html design of the existing website)

Jay
Owner in USA
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Customer Support

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

The product and the personalized customer support I’ve received from Vu has been extraordinary.

Nachteile:

There are so many excellent features but ease of use is challenging.

Arvand
Founder and CEO in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Too many bugs. Pricing callibration is off. When bringing to their attention support is non existent

1,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: We have over 50 units on wheelhouse's premium/monthly plan. Every new hotel we launch, we put it on wheelhouse. And with every new hotel, we notice that nearly identical units in the same location are priced differently. We identify the issue and bring it up to their support. In the past, they've been fast to identify the bug/issue and resolve it. It's been a week+ now and they still haven't resolved the last issue brought up about amenities weighing incorrectly on one unit vs the next (same unit, same amenities). The last issue we found a week or two ago, we had to escalate through our PMS to get to their products team to resolve. So essentially, if there is a bug and an issue on their side, it's now nearly impossible to get it escalated, looked at, and resolved.

Vorteile:

It's more what you "liked" rather than "like". The pricing engine was more

Nachteile:

Too many bugs. Anytime we add new units, identical units are being mispriced due to some bug on their side that they need to fix. Support was great before, and they would fix it within a few hours. Now, everything is referred to as the "team," and after waiting several days to weeks, the issue persists—clearly the case of outsourcing support. They are now adding features specifically for one PMS (Guesty) instead of making them available to all customers (such as occupancy pacing across multi units). All in all, I'm pretty disappointed that we have to start looking at our pricing options.

Ricardo
CEO in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A must use tool in Vacation Rental Industry

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It has been a game-changer, for me-

Vorteile:

The ability to change and adjust my prices according to the market.

Nachteile:

I believe the price is still too high when you have more than one listing.