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Was ist ZIWO?

ZIWO wurde als cloudbasiertes Kontaktcenter der neuen Generation konzipiert.

Das Tool bietet API-basierte CRM-Integration und erweiterte Funktionen für eine webbasierte, nutzerfreundliche Oberfläche, die keine Softwareinstallation erfordert und von überall aus zugänglich ist.

Einfach. Sprich mit deinen Kunden.

Wer verwendet ZIWO?

Cloudbasierte Kontaktcenter-Lösung, die Unternehmen bei der Verwaltung der Kundenkommunikation mit Call Tracking, Call Masking, Conferencing, Call Queuing, Call Transfer und mehr mit virtuellem Callcenter unterstützt.

ZIWO Software - 1
ZIWO Software - 2
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ZIWO Software - 4
ZIWO Software - 5

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ZIWO

ZIWO

4,7 (85)
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
13
4,6 (85)
4,6 (85)
4,7 (85)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
67
4,1 (6.913)
4,3 (6.913)
4,1 (6.913)
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Zoho Desk
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Am besten bewertete Funktionen
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Anrufaufzeichnung
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Zendesk Suite
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Ticket-Management
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CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
NUACOM
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Bewertungen über ZIWO

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
27%
3
2%
Ibrahim
Ibrahim
Customer Service Agent in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ziwo is making my work experience easier and funnier

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The user-friendly interface and the easy way of using it

Nachteile:

Extracting the call record and redesigning the layoutt

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 2 Jahren

Thanks so much for sharing your positive experience with us Ibrahim, we're using your feedback to make some important improvements.

Rami
Project Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Übersetzung und Lokalisierung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Many features that allowed us to Improve our team's productivity!!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We discovered many features that became really essential to our daily workflow, that includes IVR, Call Tracking, CDR, and Call Whispering. Also, the reporting part is very precise! We can follow our team's performance and improve day after day!

Vorteile:

ZIWO provides us with all the features necessary for telephone communications with clients and colleagues!

Nachteile:

I cant think of anything, its very helpful and we rely on it in our daily tasks

varsha
Admin in Vereinigte Arabische Emirate
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Bad customer Service

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: 2

Vorteile:

Everytime when something requested , it takes ages for them to solve our problem,

Nachteile:

the dailing and at times the system hangs

Roisin
Human Resources Executive in Vereinigte Arabische Emirate
Übersetzung und Lokalisierung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Call recording saved us!

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

We use call recording as an aid to dispute resolution. We can check what was agreed and use the information to resolve any issue with the clients. Its a simple and easy solution.

Nachteile:

Nothing to mention, however, an updated mobile version would be great!

Morad
Head of Operations in Jordanien
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

ZIWO review

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We are using ZIWO to make and receive calls from Saudi Arabia while we are stationed in Jordan.

Vorteile:

Having a mobile app for admins. Easy GUI. Great customer support.

Nachteile:

The reporting panel could use some improvements. It would be better to be able to send the call record as a link.

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 5 Jahren

We are glad you enjoy our features at Ziwo !! Thanks for your kind words.

Malak
Contact center agent in Saudi-Arabien
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Malak

5,0 letztes Jahr

Kommentare: My experience with Zeo was very wonderful

Vorteile:

Speed, sharpness and clarity of sound .

Nachteile:

The sound of the phone ringing is annoying to the ear.

Vinci
On Demand Grocery Associate in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ziwo is great

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

itnis very easy to use and can track calls at real time, east to back track recent conversations

Nachteile:

intl numbers usually do not function correctly

Fatima
Customer Service Rep in Vereinigte Arabische Emirate
Professionelles Training & Coaching, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

ziwo

5,0 letztes Jahr

Kommentare: it was extraordinary and easy., it good and easy to use and helpful, needs to add chat between users and email access templates.

Vorteile:

it good and easy to use and helpful, needs to add chat between users and email access templates.

Nachteile:

it good and easy to use and helpful, needs to add chat between users and email access templates.

george
Sr. Customer Service Executive in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sr. Customer Service Agent

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Good

Vorteile:

Quality of the call is good and helps to serve the clients efficiently and with Clarity

Nachteile:

The old version has option to listen to your past contacts hence, that would be the least one

Noorul
Noorul
ICT Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Ziwo is the best option for your quick call center needs

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Ziwo has great features that help you to manage all your Inbound, Manual and Automatic Outbound and Telephony needs. You can add new DID´s, get analytics, call recording and all the information you need to run the effective call center.

Nachteile:

Everything is great. Needs improvement on reporting with easy user interface and standard data required for call center.

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 2 Jahren

Thanks for the positive feedback, Noorul! We are so grateful for your kind words, and we will do our best to meet your expectations!

Vikas
Sales executive in Indien
Versicherung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

4,0 letztes Jahr

Kommentare: My over all experience was pretty good and i enjoyed calling customers with ziwo.

Vorteile:

You can connect with any customer through out the globe i really like that feature of ziwo.

Nachteile:

When we connect with customer there is a 3-5 second voice delay.

Manar
Customer Care Leader in Vereinigte Arabische Emirate
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Positive and negative points on Ziwo

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: its good platform, easy access , not complicated , needs some improvement, but over all its good and recommended.

Vorteile:

* Easy to login * voice is clear* country code added by default

Nachteile:

* When there's a call coming , the notification displaying prevent me from clicking on the call to answer* It will log me out , although i didn't logout , so i need t refresh and check connection to make sure im available

Mohammad
Delivery agent in Libanon
Möbel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazing software

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: amazing experience, if i opened my own company, ill definitely use ZIWO

Vorteile:

easy to use, can make international calls, record calls

Nachteile:

nothing so far, the software is amazing, but some keyboard features could be helpful

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 2 Jahren

We're happy you had a fantastic experience with us, Mohammad! It's wonderful that ZIWO has made such a difference for you. We're grateful for customers like you! Cheers!

Adua
Customer support specialist in Nigeria
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ZIWO is great and recommendable

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The phone call feature is clear, seamless, easy to understand and the calls are clear

Nachteile:

They need to include the smoke break and short break features

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 2 Jahren

Adua, thank you for the great review and the kind words! We have taken your suggestions into consideration about building custom statuses, including smoke breaks and short breaks. Thanks, cheers!

Diendéré
Social media manager in Burkina Faso
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ziwo

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

This software has several telephone communication features and it is easy to use and has a good interface

Nachteile:

No dramback I like this software and it helps me in my professional and personal activities

khalid
Research Analyst in Vereinigte Arabische Emirate
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Amazing solution with best support team hats off to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who always supports us even on weekends

Vorteile:

Easy Integration, easy to use, agents, find it easy to use

Nachteile:

It was a smooth Integration, didnt face any issue

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 4 Jahren

Thanks khalid for your kind words

amna
Customer Service in Vereinigte Arabische Emirate
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Review

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy options to change status, Redialing option beside a dialed number.

Nachteile:

fact that it logs you in on available as soon as you log in. Got in trouble for accidently opening it and not logging off

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 2 Jahren

Thanks for your trust, Amna! We're thankful for amazing customers like you. We have made some changes based on your amazing feedback. Thanks a lot!

Yazan
IT Business Analyst in Vereinigte Arabische Emirate
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Requires little enhancements

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Support has to be enhanced more

Vorteile:

Easy to maintain and to administrate. in general the quality is very good.

Nachteile:

some enhancements can be added to facilitate the configuration process in the system, for example, export the call results, show the media ID which would help while configuring the IVR plans ..etc.

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 5 Jahren

Thank You Yazan !

Vrushabh
Customer in Vereinigte Arabische Emirate
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to deploy and to adopt, ziwo allowed us to seamlessly allow our agents to work from home when covid hit us.. Ziwo supports integration with the most popular ticketing system which is great! They have a really responsive and professional customers support team which can cater to you need almost instantaneously.

Nachteile:

The UI is a bit clunky, but it's not a dealbreaker And ziwo plug in with freshdesk does not support recording call recording while creating ticket using the template

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 4 Jahren

Thanks Vrushabh. Appreciate it

Alaa
OM/CS manager in Saudi-Arabien
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Providing excellent CS

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to use Full of needed details Excellent analytical reports provided Excellent team monitoring KPI

Nachteile:

APP has some glitches and not working properly Transfer calls to another agent through Browser version is not available Reports dashboards need to be more clear and personalize

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 4 Jahren

Thanks Alaa

Menal
RB in Äthiopien
Verbraucherdienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Ziwo

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Using ziwo to call our clients and address their concern. Its play a big role in our activity contacting our clients. Easy, friendly . I even suggested to two friends to use the app.

Vorteile:

I like Ziwo, user friendly and so easy to use.

Nachteile:

Using ziwo to call our clients and address their concern. Its play a big role in our activity contacting our clients. Easy, friendly . I even suggested to two friends to use the app.

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 2 Jahren

Hello Menal! We would sincerely like to thank you for recommending us to your friends and for taking the time to point out suggestions to improve our platform. Cheers!

Clayton
Customer Service Agent in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good features

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Great.

Vorteile:

Easy to use. Voice is clear and crisp. Very User friendly.

Nachteile:

Sometimes it echoes and there is a time gap.

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 5 Jahren

That is great ! Thank you

Emmanuel
Customer Service Supervisor in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall Performance

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: 100% astounding!

Vorteile:

It was very helpful as I can always check and do my Manpower Analysis without working on it manually. It will just give you buttons to click and wolah! You will see daily, weekly and monthly report even yearly report as well. Awesome!

Nachteile:

You should also work on including ACW on it. But still good job for the Team.

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 5 Jahren

Thanks Emmanuel ! Appreciate your kind words

Muhammed
Rider Support in Vereinigte Arabische Emirate
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Aswat

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Nil

Vorteile:

Great software, works out perfectly for me.

Nachteile:

There is a delay of 2-4 seconds on a call.

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 4 Jahren

Great Muhammed. Happy to assist you in your work !

Sharmaine
ASM in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Accessibility!

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The ease of use and accessibility of the software is great

Nachteile:

There's a usual bug which technically ruins the operations, otherwise all good

Antwort von ASWAT Telecom & Media

vor 5 Jahren

Thanks a lot. We really appreciate it