Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Slite?

Slite ist ein Tool für Teams, um ihr Wissen niederzuschreiben und zu organisieren. Schreiben für moderne Teams: einfache Bearbeitung, eine kanalbasierte Oberfläche und kollaborative Funktionen. Mit Slite werden die Informationen deines Teams organisiert und abrufbar.

Wer verwendet Slite?

Slite richtet sich an kleine und mittlere Unternehmen, die nach einer intelligenteren Lösung zum Organisieren und Teilen von Inhalten suchen.

Slite Software - 1
Slite Software - 2
Slite Software - 3
Slite Software - 4
Slite Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Slite das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Slite

Slite

4,7 (41)
6,67 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
7
4,6 (41)
4,6 (41)
4,7 (41)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
4,89 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
12
4,2 (3.490)
4,3 (3.490)
4,3 (3.490)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Slite

Confluence
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
Obsidian
Am besten bewertete Funktionen
Kommentare / Notizen
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Notion
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Roam
Am besten bewertete Funktionen
Notizen verwalten
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
livepro
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Self-Service Portal
Wissensbasis-Management
Slab
Am besten bewertete Funktionen
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Coassemble
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Engagement-Tracking
Fortschrittsverfolgung
Slack
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat

Bewertungen über Slite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
22%
1
2%
David Felipe
David Felipe
VP of Engineering in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Useful and inexpensive wiki for my company

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It's a great tool to centralize knowledge on my team, we have been using it for 3 years and comparing it with other tools like Confluence and Notion you get a lot of value for the price.

Vorteile:

The ease of use. The search feature is very good and intuitive You can create rich documents

Nachteile:

Sometimes is very heavy consuming computer resources Less integrations than competitors (for example there is not a gif integration, you can't connect other apps like a BPMN tool)

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My current daily driver after trying many other alternatives

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Really satisfying experience with Slite so far. I hope the features I'm interested in will make it into the product but as it is now, it's a very productive tool for our academic laboratory.

Vorteile:

It does what most note-taking/knowledge management tools do. It can handle real-time collaboration as well as asynchronous discussion. I really make good use of the sharing feature, particularly for sharing a document publicly via a secret link for editing. This makes a zero-barrier way for other users to contribute, especially in one-off documents. In this way, users don't need to register for Slite to be able to edit a document you share (if you want to). This frictionless sharing has been so convenient. The Slite team is an agile team and I have interacted with them on numerous occasions to provide feedback and request new features, many of which they have quickly addressed. This kind of back-and-forth between myself and the team is a huge reason why I enjoy their product.Lastly, the cost is very reasonable. They have a very generous discount for non-profits and academics.

Nachteile:

There are indeed some features that I'm hoping would eventually make it into Slite. So it's not perfect, but their dev team has been listening. I also have some performance issues with very long documents which I believe are being worked on.

Brianna
Owner in USA
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Stay away from slite.

1,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I'm so upset with this company that I simply have nothing good to say about it other than it has a great UI/UX

Nachteile:

I hate the fact that I have been billed for 8 months for a software I stopped using the first day. I deleted my account and they still bill me. There is no way to disable billing because the account does not exist and they do not respond to emails. Stay away from Slite.

Asif
Marketing Consultant in UK
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Lovable Note Taking Application

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I really like the product and feel an affection for it. It has been a great place to capture ideas and notes so easy. Don't feel any pressure to upgrade.

Vorteile:

Just so easy and intuitive and good value. Key features are not restricted from basic version and support is exceptional.

Nachteile:

Copy and paste into other applications is not easy, as it loses some formatting . But I think this is common across other similar tools . I also wanted tasks to be built in, but this is not ready yet.

Hampus
Hampus
Business Developer in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Nicest note-taking collaboration tool

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Apart from its limited 100 notes for the free version, its an incredible alternative to note-taking in e.g. google docs. And the structure of the notes could be better, but its all worth it when looking at the notes afterwards.

Vorteile:

Amazing UX and UI, making it very satisfying to write in comparison to when using regular docs.

Nachteile:

The fixed structure in folders and overall organization of the different notes could be better.