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Was ist Upodi?
Upodi bietet ein skalierbares und flexibles Abonnementmanagement wie auch wiederkehrende Abrechnung. Die Lösung vereinfacht die wiederkehrende Abrechnung für dich, damit du dich auf dein Kerngeschäft konzentrieren kannst.
Die Lösung automatisiert dein Abonnementmanagement, um deinen Umsatz effizient zu sichern, zu bewahren und zu steigern. Die Plattform eliminiert die Möglichkeit menschlicher Fehler und spart dir Zeit und Ressourcen bei manuellen Verwaltungs- und Bearbeitungsaufgaben.
Upodi lässt sich nahtlos in bekannte Finanz- und Buchhaltungslösungen integrieren.
Wer verwendet Upodi?
Upodi ist in ganz Europa tätig – hauptsächlich in den nordischen Ländern, unterstützt aber nativ Währungen weltweit. Herausragend geeignet für große Mengen, mehrere Produkte und mehrere Währungen. Ideal für SaaS-Abonnements.
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Upodi
Bewertungen über Upodi
Upodi saves us a ton of work on subscription management
Kommentare: So far our experience with Upodi has gone very smoothly. We haven't been using it for long, but I'm pretty sure it will save me a ton of time and work.
Vorteile:
The support we've gotten is really great. Once you understand a bit how the platform works, it's also very intuitive to use. The UI is very clear and not cluttered at all.
Nachteile:
The integration with Aiia is a bit unstable. I'm unsure if the cause of this problem is with Upodi or Aiia.
The best Sub software in the world
Vorteile:
Upodi has the best UX/UI - As a founder i can control all parameter in terms of. Billing, Members, plans, etc. Anyone who wants easy, use and integration use Upodi it never fails!
Nachteile:
Nothing to add under cons et works! I love Upodi
Connected and people behind
Vorteile:
I found Upodi to be very connected with my existing finance system reducing my cost of integration and speeding time to market.
Nachteile:
Still some elementary features I need but ask I spoke to the team they were happy to provide solutions and capture my feedback for future road map.