Perspectium Integration Solutions

Perspectium Integration Solutions

von Perspectium

Wer nutzt diese Software?

Perspectium offers comprehensive systems and application integration solutions for IT Service Management, designed for enterprise IT departments and managed service provider organizations.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 4/5
  • Funktionen 4.3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Webinare
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Perspectium
  • http://www.perspectium.com
  • Gegründet 2013

Über Perspectium Integration Solutions

Perspectium delivers process integration solutions for service management, providing the comprehensive real-time and batch integration capabilities required by IT departments and service providers. Delivered as an end-to-end managed service, Perspectium enables the automation of workflows that span applications, databases, and business teams. Some of the worlds largest organizations use Perspectium to master intricate integration challenges, allowing IT to focus on moving the business forward.

Perspectium Integration Solutions Funktionen

  • IT-Asset-Management
  • Release-Management
  • Self-Service Portal
  • Service-Katalog
  • Serviceberichterstattung
  • Störfallmanagement
  • Ticket-Management
  • Vertragsmanagement
  • Wissensmanagement
  • Konfigurationsmanagement
  • Problem-Management
  • Projektmanagement
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Versions- und Bereitstellungsmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement
  • Dashboard
  • ETL – extrahieren / transferieren / laden
  • Internetdienste
  • Mehrfache Datenquellen
  • Metadata-Management

Die hilfreichsten Reviews für Perspectium Integration Solutions

Perspectium Saves Money and Time for ServiceNow Integrations

Bewertet am 5.12.2019
Jeff L.
Associate Director
Unternehmensberatung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Accenture has a Managed Service ServiceNow offering for hundreds on clients. Many of these clients require integration with their service management, monitoring, and security applications. Perspectium allows us to offer an easy to implement and seamless integration capability for multiple scenarios with a consistent API based approach.

Vorteile: Easy to setup and maintain.
Minimal impact on system performance.
Responsive vendor with friendly support and sales staff

Nachteile: Intermittent issues that requiring in depth troubleshooting. Initially uneven support for a global customer requiring 24/7 support.

Overall it is a great product if you have the use case for it.

Bewertet am 23.1.2018
Verifizierter Rezensent
Manager Professional Services
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We were able to integrate ServiceNow instances without having to create our own scripted web service integration.

Vorteile: You can essentially integrate with another ServiceNow instance with little to no scripting depending on your requirements.

Nachteile: Versions are changing fast so it is hard to keep up with the latest releases and re-implement the functionality to remove workarounds you once had in place for a specific issue.

Modern, Money Saving Integrations

Bewertet am 22.1.2018
Verifizierter Rezensent
Chief Architect for Service Management Tooling
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Particularly good for ServiceNow to ServiceNow integrations but has a number of other uses. Saves time and effort building integrations and maintaining them afterwards.
Works between all different ServiceNow versions, doesn't require an integration or middleward specialist to configure, your regular ServiceNow guy can do it all.

Nachteile: Early stage company so documents, training, internal processes and support outside of the USA still needs to mature. These shouldn't put you off using the software which is great.

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