Siptrunk

Siptrunk

von Siptrunk

Wer verwendet Siptrunk?

SIPTRUNK bietet eine Serviceplattform für Unternehmen, die eine SIP-Trunking-Praxis und eine wiederkehrende Umsatzquelle für den Verkauf von SIP-Trunking-Diensten aufbauen wollen.

Was ist Siptrunk?

Die Service-Plattform ist für Unternehmen gedacht, die eine SIP-Trunking-Praxis und eine wiederkehrende Umsatzquelle aufbauen wollen.

Die Softwareplattform für SIPTRUNK wurde entwickelt, um Reseller*innen das Leben zu erleichtern. Du kannst innerhalb weniger Minuten Lösungen für deine Kund*innen bereitstellen und kannst sicher sein, dass du eine leistungsstarke, zuverlässige Lösung anbietest, auf die du stolz sein kannst.

Siptrunk – Details

Siptrunk

https://www.siptrunk.com/

Gegründet 2007

Siptrunk – Preisübersicht

Siptrunk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Siptrunk findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Siptrunk Funktionen

VoIP-Software
Anrufaufzeichnung
Interaktive Sprachantwort
Kontaktmanagement
SIP-Trunking
Vereinheitlichte Kommunikation
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Siptrunk – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 120 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Brian M.
Director of IT Services and Client Relations
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2019

"Excellent SIP trunking provider"

Kommentare: I've been working with a variety of SIP trunks and PBX vendors for about a decade now, these guys are by far my favorite trunking provider. We currently manage about 15 systems using SIPTRUNK.com's services, and we have never experienced any trunk downtime for any of them. Good, responsive support when needed, easy to order and configure new services, and extremely reliable.

Vorteile: Very reliable, easy to administer through the website, and a good selection of DIDs in just about every area code. Can also easily get big blocks of numbers by request if desired.

Nachteile: The only negative feature I can think of is that their name can be a little confusing for customers - trying to tell people that their SIP trunks are through a company called SIPTRUNK, it's a bit of a word game at times. Zero issues with these guys aside from that

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2019
Lynn S.
Business Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2020

"Awesome Service"

Kommentare: I install phone systems for my business and I switch to Siptrunk about a year ago and I have never looked back. They are the best to work with in my 25 years of IT and phone system experience.

Vorteile: Easy to use. Voice, Fax, and SMS services are easy to setup and use. Porting numbers to them are easy and voice quality as an internet based provider is fantastic!

Nachteile: The eFax service is tied to an email address so if I have multiple users wanting to use the one fax number...it can be a challenge. They also have great tech support, but their policy is to take electronically submitted support tickets first them take calls...You can be on hold for a long time if their is a large issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2020
George A.
Lead Technician
Computer- & Netzwerksicherheit, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019

"Simple no Resellable siptrunk service"

Kommentare: The siptrunk service works as expected and when i have had technical issues( related to customers equipment) customer support has always been excellent.

Vorteile: It is easy to Use the Siptrunk.com portal to manage separate customers all under one interface. I like that The individual customer facing portal is brand-able so my customers see my logo there.

Nachteile: at times It can be a little difficult getting all of the information sand forms together for porting a customers existing number over to Siptrunk.com but this process is the same for all carriers and really isn't a big deal once you have done it a few times. it would be nice for scheduling purposes if it were possible to be able to do all of the parer work and get approved for the porting and then have it so you could do the actual cut over by clicking a button in the portal but Im not sure that would work out with having to move the info from one service provider to another.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019
Jeffrey C.
Person
Computer- & Netzwerksicherheit, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020

"Sip trunking "

Kommentare: Great value for the customers, outstanding call clarity works with most customers needs

Vorteile: Ease of setup,flexibility, call clarity, and awsome tech support . The value for the service was by far better. Not the cheapest around but you get what you pay for

Nachteile: The only con was the old web site, it was hard to navigate but the new updated one is easy and more user friendly

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020
Klaus S.
Sole Proprietor
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Likelihood to Recommend
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019

"Great SIP trunking program, but for Canada?"

Vorteile: SIP trunking is a complex technology and Siptrunk makes it easy to get started and reaping the benefits of VoIP quickly and lasting.

Nachteile: The price point may be relevant for the U.S. but adding 20-30% exchange rate upcharge makes not viable, at least not for my business, to keep it in our portfolio.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019