Wer verwendet Ballparc?

Private Parking Operators, Private Parking Management Companies, Parking Lot Owners, Event Venues, Arenas, Stadiums, Municipalities

Was ist Ballparc?

Cloud based mobile solutions for Event parking (POS/Revenue Control) and Enforcement (mobile ticketing & tracking). Managers gain a birds eye view on their operations via the online Management Portal. Login from anywhere and view real-time data, make adjustments on the fly, and boost your bottom line. Powerful end-of-shift reports ensure employee productivity and accountability. Easy-to-use, quick to implement, and scalable to operations of any size.

Ballparc – Details

Ballparc

https://www.ballparc.com/

Gegründet 2012

Ballparc – Preisübersicht

Ballparc bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Ballparc findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Ballparc Funktionen

Parkplatz Software
Abschlepp-Management
Belegmanagement
Benutzerdefinierte Benachrichtigungen für Fahrzeughalter
Beschwerden-Management
Elektronisches Reifenkreidung
Ertragsmanagement
Genehmigungsmanagement
Kartenverkauf
Mobile Parkplatzmarkierung
Nichteinhaltungen nachverfolgen
Quellenangaben-Tracking
Reservierung-Management
Schadens-Tracking
Treueprogramm
Veranstaltungsmanagement
Zahlungsabwicklung
Zugriffskontrollen

Ballparc – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4/5
Owen S.
General Manager
Unternehmensberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2018

"The team at Ballparc has been incredibly helpful to me and my operation team."

Vorteile: Ballparc is always extremely receptive to feedback on functionality or other requests that we may have.

Nachteile: I have very few complaints about the software itself. The only change that I would make would a small change to the user interface of the website, making some of the buttons and processes a little bit more intuitive.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2018
Benjamin S.
General Manager
Unternehmensberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.1.2018

"Great Software! Thoughtful, instinctive and adaptable. "

Vorteile: The functionality of the software as a data gathering device for parking, both in events and enforcement, as well as the instinctive and responsive web portal and customer interface ensure this products continued viability in this evolving market place for many years to come.

Nachteile: They currently only offer this software through an Apple device, I am not the biggest Apple fan, so the only improvement I can really offer is that they add Android functionality.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.1.2018
Chris C.
Sr. Solutions Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2018

"Worked well overall. We had a very hard time in the rain and some lot attendant issues."

Vorteile: I like the look and easy setup. The fact that the software works seamlessly with the Parkmobile system great.

Nachteile: iPads are cumbersome while also taking cash and scanning paper permits. Very tough to scan in rain, even light rain. There needs to be a screen lock to prevent attendants from accidentally navigating away from the scanning screen. There also needs to be a continual scan option to avoid having to select continue and barcode each time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2018
Verifizierter Rezensent
Senior Manager
Hausmeisterservice
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.1.2018

"Very easy and intuitive to use."

Vorteile: Very simple for a cashier to operate. Very self explanatory as a supervisor setting the event up.

Nachteile: Very difficult for us to change and tweak things as it is so simple. While the operation is straight forward, trying to tweak it in a one off setting becomes difficult.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.1.2018
Jorge M.
MANAGER
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.3.2019

"ballparc"

Kommentare: VERY GOOD!!!!

Vorteile: ballparc has been great. I have used it for parking in the city.

Nachteile: No cons. I have used ballparc more than 5 times and it worked wonders on finding parking!!!!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.3.2019