Wer nutzt diese Software?

Private Parking Operators, Private Parking Management Companies, Parking Lot Owners, Event Venues, Arenas, Stadiums, Municipalities

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.6 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6 / 5
  • Kundenservice 4.8 / 5
  • Funktionen 4.2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.4 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Ballparc
  • https://www.ballparc.com/
  • Gegründet 2012

Über Ballparc

Cloud based mobile solutions for Event parking (POS/Revenue Control) and Enforcement (mobile ticketing & tracking). Managers gain a birds eye view on their operations via the online Management Portal. Login from anywhere and view real-time data, make adjustments on the fly, and boost your bottom line. Powerful end-of-shift reports ensure employee productivity and accountability. Easy-to-use, quick to implement, and scalable to operations of any size.

Ballparc Funktionen

  • Abschlepp-Management
  • Belegmanagement
  • Benutzerdefinierte Benachrichtigungen für Fahrzeughalter
  • Beschwerden-Management
  • Elektronisches Reifenkreidung
  • Ertragsmanagement
  • Genehmigungsmanagement
  • Kartenverkauf
  • Mobile Parkplatzmarkierung
  • Nichteinhaltungen nachverfolgen
  • Quellenangaben-Tracking
  • Reservierung-Management
  • Schadens-Tracking
  • Treueprogramm
  • Veranstaltungsmanagement
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen

Die hilfreichsten Reviews für Ballparc

The team at Ballparc has been incredibly helpful to me and my operation team.

Bewertet am 3.1.2018
Owen S.
General Manager
Unternehmensberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ballparc is always extremely receptive to feedback on functionality or other requests that we may have.

Nachteile: I have very few complaints about the software itself. The only change that I would make would a small change to the user interface of the website, making some of the buttons and processes a little bit more intuitive.

Great Software! Thoughtful, instinctive and adaptable.

Bewertet am 4.1.2018
Benjamin S.
General Manager
Unternehmensberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The functionality of the software as a data gathering device for parking, both in events and enforcement, as well as the instinctive and responsive web portal and customer interface ensure this products continued viability in this evolving market place for many years to come.

Nachteile: They currently only offer this software through an Apple device, I am not the biggest Apple fan, so the only improvement I can really offer is that they add Android functionality.

Worked well overall. We had a very hard time in the rain and some lot attendant issues.

Bewertet am 3.1.2018
Chris C.
Sr. Solutions Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like the look and easy setup. The fact that the software works seamlessly with the Parkmobile system great.

Nachteile: iPads are cumbersome while also taking cash and scanning paper permits. Very tough to scan in rain, even light rain. There needs to be a screen lock to prevent attendants from accidentally navigating away from the scanning screen. There also needs to be a continual scan option to avoid having to select continue and barcode each time.

Very easy and intuitive to use.

Bewertet am 5.1.2018
Verifizierter Rezensent
Senior Manager
Hausmeisterservice
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Very simple for a cashier to operate. Very self explanatory as a supervisor setting the event up.

Nachteile: Very difficult for us to change and tweak things as it is so simple. While the operation is straight forward, trying to tweak it in a one off setting becomes difficult.

ballparc

Bewertet am 22.3.2019
Jorge M.
MANAGER
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: VERY GOOD!!!!

Vorteile: ballparc has been great. I have used it for parking in the city.

Nachteile: No cons. I have used ballparc more than 5 times and it worked wonders on finding parking!!!!

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