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Was ist Social HorsePower?

Social HorsePower ist eine einfache Social-Media-Terminplanung für Teams. Die Softwarte kann dein Vertriebsteam bei Verkaufsaussichten unterstützen, deine Personalsuche vorantreiben und deinen Mitarbeitern eine Stimme in den sozialen Medien geben. SocialHP ist laut Hersteller einfach einzurichten und zu bedienen ist und kostet dabei kein Vermögen.

Wer verwendet Social HorsePower?

Social HorsePower ist ideal für Vertriebsteams, die versuchen, ihre Social-Media-Personalsuche zu lösen, sowie für Unternehmen, die die Lücke zwischen Mitarbeiterengagement und Empfehlungen schließen möchten.

Social HorsePower Software - 1
Social HorsePower Software - 2
Social HorsePower Software - 3
Social HorsePower Software - 4
Social HorsePower Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Social HorsePower das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Social HorsePower

Social HorsePower

4,7 (36)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
55
15
4,7 (36)
4,8 (36)
4,9 (36)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
103
231
4,3 (5.860)
4,2 (5.860)
4,4 (5.860)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Social HorsePower

HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
Bambu
Am besten bewertete Funktionen
Bibliothek für vorab genehmigte Inhalte
Content-Management
Social-Media-Integration
Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Nachterminierung
Social-Media-Integration
SocialSchedules
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Verfolgen der Teilnahme
PostBeyond
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Einmalige Anmeldung
Social-Media-Integration
DSMN8
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Mobiler Zugriff
Social-Media-Integration
Sprout Social
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten
EveryoneSocial
Am besten bewertete Funktionen
Benchmarking
Berichterstattung / Analyse
Mitarbeiteranerkennung
GaggleAMP
Am besten bewertete Funktionen
Kundensegmentierung
Lead-Engagement
Mitarbeiter-Engagement

Bewertungen über Social HorsePower

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
25%
3
3%
Thao
Thao
Customer Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Checks all the boxes, and more!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: From the very beginning, Social HP's team has gone above and beyond to meet and exceed our needs. Seriously, they've been so understanding and patient with my team, and I couldn't be more grateful for how attentive SocialHP has been, especially during our implementation. The platform itself is a breeze to use, and I can't wait to see how positively this is going to impact our brand.

Vorteile:

I love how easily I can schedule out approved content to be shared amongst my team's profiles and mine. There's also this incredible social listening capability built in where we can track news within our industries real-time and share that content along with our own.

Nachteile:

It's just unfortunate that we didn't find SocialHP sooner!

Muzafar
Global Content Marketing in UK
Informationstechnologie & -dienste, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The most adaptable and powerful employee advocacy platform

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Having evaluated, and tested alternatives like Bambu and Elevate, Social HP offered the best fit for our use-case and the client success team at Social HP was hands down the best company support team I have worked with in my career. The team is extremely responsive - making alterations and customisations based on our needs, sometimes within hours. They helped us customise utm tagging in order to automate our reporting processes in data studio and provided a level of service that was unprecedented.

Nachteile:

Additional integrations (which are coming) would improve some elements, however, the platform as-is - does everything needed and more.

Rosetta
Director in Indien
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good Employee Advocacy Software

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall it was good experience using social horsepower until we found some other tool which was offering same features in free trial.

Vorteile:

The newsletter functionality is great and the content tagging part is the best one I liked about Social Horsepower. Great fit for our use-case and client success team.

Nachteile:

The administration view is little confusing and it requires good amount of learning to understand all the features but its not impossible. Rest we were happy with it.

Wayne
Wayne
Marketing Department Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Employee Engagement Skyrocketing

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The overall experience has been outstanding. In our heavily regulated industry keeping compliance while using organic growth to further our brand is invaluable.
The customer service is amazing, ready to react to any minor issue that might arise.

Vorteile:

Being in a tightly regulated industry, it is vital that we can control what information our employees post to social media. With automatic post approvals, or reviewing each post separately, it gives our management team the tools to stay compliant, while giving our employees the chance to actively engage with the content. The locked calendar feature is the best part of this software.

Nachteile:

Nothing. We have been using this software for over 1 year, and we still have not had a single complaint.

Tasha
Brand Manager in USA
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

SocialHP helped us engage our retail channel across the state

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall SocialHP has been a great tool for our staff. Our retail team has been using the program for a couple of months now and really love it. We've also recently onboarded our admin team and will be adding our agents in soon. I'm excited to see the results we'll have once everyone has been loaded and feels comfortable using the program. The layout and ease of use is amazing, I provided a couple of screenshots and have gotten very few questions from our staff.

Vorteile:

I love that this platform can be customized for teams. We have a retail team, admin staff and agents, I love being able to create content for each channel, because each message is a bit different. I also love that it pulls in content from our social profiles, that saves me a ton of time in creating content. We've seen a huge impact in our retail channel especially. The reps love to share content and compete on the leaderboard.

Nachteile:

I'm not crazy about the way content looks once it is shared. I am also looking forward to integration with instagram.