Wer nutzt diese Software?

We serve the hoteliers, the OTA's and travel agents.

Durchschnittliche Bewertung

35 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • AxisRooms
  • http://www.axisrooms.com/
  • Gegründet 2011

Über AxisRooms Channel Manager

The hotel management software that through one single click, allows you to refresh inventory and pricing in real time basis

AxisRooms Channel Manager Funktionen

  • Auftragsmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Bonus-Management
  • Chancenmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanal-Analytik
  • Leadmanagement
  • Partnermanagement
  • Produkt-Management
  • Wiederverkaufs-Management

Die hilfreichsten Reviews für AxisRooms Channel Manager

Great UI and outspoken Customer Service.

Bewertet am 12.3.2018
Karan J.
Partner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Having used their software for more than 2 years now I can proudly vouch for their services Their UI is great and easy to manage with several options that other competition does not provide. The team is proactive in answering all queries and go out of the way to help make better use of the platform.

Nachteile: It can improve by adding more functions and options to help facilitate a better management of the property Better complaince for regional use would be much appreciated.

Suresh Sugathan

Bewertet am 30.10.2018
Suresh S.
Manager Online Business
Gastgewerbe, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall it has been a great experience working with Axisrooms and the team. We look forward towards more
products from the team which would help us improve our business and connectivity.

Vorteile: User interface is easy to understand and navigate. Constant up gradation and fine tuning has made this software competent with any international software. The team has been quick in responding to any issues.

Nachteile: Not much apart from few technical issues.

Superb

Bewertet am 22.2.2019
Manish S.
Assistant Manager
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This is one of the best channel manager which i have ever used being in a hospitality sector from past 1.5 year.
It is simple to operate with multiple functionalities,It does not take more than 5 minute to onboard a new property via axisroos channel manager.
You can various functionalities like daily report,booking data,rate plan restriction,no show,revenue maximixation and a lot more.
Customer support is excellent,anywhere you stuck just give them a call,they are ready to help at any time.
One of the best i feature that i liked is there is no sync issue which i saw while using other channel manager.

Nachteile: Nothing is there to not like about this software.

this channel manager is so ease to use especially for room and rate ..

Bewertet am 7.3.2018
Yogesh P.
General Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: we get more booking by the anther OTA

Vorteile: sum time 15 to 20 second update the rate and room .i like your Connectivity Status this is a super most popular work station .

Nachteile: i like to this channel manager Booking History , ARC Day wise booking history i like is mostly use this function in axis Room ...
-iu

Axisrooms

Bewertet am 30.10.2018
Jayasankar P.
Director-Operations
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Customer Support
Immediate redressal of concerns
Ease of use
Convenient mobile app
Specific report generation

Nachteile: Annual charges could be more reasonable.
Change in user platform need to be informed and required interactions to be done for the user to get ease with new interface.

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