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Was ist Fullbay?

Fullbay ist für Schwerlastgeschäfte geeignet. Die Software hilft Werkstätten, schneller Rechnungen zu erstellen, technische Profis effizienter einzusetzen, jedes Teil zu berechnen, Kundenservice mit einem Kundenportal zu verbessern und hilft dir, deine Wochenenden frei zu halten. Das Tool ist cloudbasiert und funktioniert auf jedem Gerät, das mit dem Internet verbunden ist, mit kostenlosen Upgrades und unbegrenztem Support. Mit Fullbay siehst du Echtzeitstatistiken, musst dich nicht um alle Details in der Werkstadt kümmern und kommst bei der Rechnungsstellung nicht mehr in Verzug. Fullbay speichert eine vollständige Rechnungshistorie für jede Einheit. Fullbay – für eine effizientere Werkstatt.

Wer verwendet Fullbay?

Schwerlastlastwagengeschäft, Dieselreparaturwerkstätten, Fuhrparkmanagement, Feuerwehrauto-/Krankenwagen-Reparatur, landwirtschaftliche Ausrüstung – jede Werkstatt, die spezifische Dienstleistungen für ihre Kundendatenbank bereitstellen muss, ist mit Fullbay gut beraten.

Fullbay Software - 1
Fullbay Software - 2
Fullbay Software - 3
Fullbay Software - 4

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Fullbay

Fullbay

4,7 (87)
180,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
1
4,6 (87)
4,7 (87)
4,8 (87)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.995,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
16
3
4,6 (108)
4,6 (108)
4,8 (108)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitslohntarife
VIN-Suche
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Angebote / Schätzungen
Kundendienst-Historie
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Angebote / Schätzungen
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Instandhaltungsmanagement
Terminplanung
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich

Bewertungen über Fullbay

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
21%
3
1%
2
2%
Stephen
Stephen
CFO / Co-Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The "Best" heavy duty repair shop software on the market.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The founders and their team are completely committed to providing the ''very'' best software to the heavy duty diesel truck,trailer,reefer repair shops. There isn't any other software on the market that can compete with the features and functionality of Fullbay. From the software layout, to the real time invoicing, real time stats on every job which include technician performance, the profitability on labor & parts, to the complete step by step visibility of jobs by everyone including the customer. This software is a game changer for those companies that are ready to take their business and customer experience to the next level. "The very best feature for me personally, is the ability to login anytime from just about anywhere and see own my company is performing!"

Nachteile:

If I had to say something here, it would be that i would like to see the reporting capabilities to be more robust, but this is just my opinion of course.

Susan
General Manager in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fullbay rocks

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It has been a good software to keep track of the financials and the productivity of the company so far.

Vorteile:

I like that I can keep easy records of the financials. It links with Quickbooks and our processing payment software.

Nachteile:

Uploading inventory can be a little chaotic but customer service has always been helpful when I have issues.

Antwort von Fullbay

vor 4 Jahren

Susan, Thank you for this review! We are delighted to hear that Mikes Mobile Wrenches is using the QuickBooks integration. We built the software to simplify financials in the shop. Please do continue to reach out to customer support for any challenges you may have. We appreciate your business.

Ray
Parts Manager in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Fullbay Review

2,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We have had the system for 3 months and I can't wait to get rid of it. I feel like we are the only company who is actually using the system because of all the issues we have...if it was used by more companies they would have fixed all the issues already. Keep trying Fullbay.

Vorteile:

Invoicing is easier by letting you build the invoice during the job, as long as your tech can make a decent summary of the work performed.

Nachteile:

Customer service is worthless. They will answer the phone, but can rarely assist with any issues. They send it up to management and you have to wait for a response. Receiving parts is difficult. Ordering parts through the system is a nightmare, the email look like a phising scam, and you have to call to verify they received the email. Inventory is a joke, especially if you have to add more of the same part later that you returned earlier.

Antwort von Fullbay

vor 5 Jahren

Hello Ray. Thank you for taking the time to write this review. It is good to hear that Fullbay has helped Diesel Performance with invoicing. We are sorry that you are having challenges with our customer service. We are continually making improvements and we now have training videos and many other resources to help you and your team get trained. Have a great day!

Jaime
Owner in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fullbay is great

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It’s a great system and really puts the departments in tune to work together in accomplishing great customer service

Vorteile:

Has a lot of info that is useful and keeps you in check in all departments

Nachteile:

Has a lot of steps at first but results come later

Robert
Dispatch Supervisor in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fullbay

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The ease of tracking calls and sending estimates and invoices to customers

Vorteile:

Ease of creating Service orders and invoicing tickets

Nachteile:

Sometimes finding vin# for Trailers after verifying they are right

Antwort von Fullbay

vor 4 Jahren

Robert, thank you for taking the time to write a review for Fullbay. It is great to hear that you experience ease with creating service orders and invoicing tickets. We will continue to make improvements to the app. We appreciate Magnum's Inc and your business. Thank you!