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Was ist TravelBank?

Mit TravelBank erhalten Unternehmen – wie im App Store unter „New Apps We Love“, „Best Business Apps“ und „Best of Business Travel“ zu sehen ist – sofortige Kontrolle über ihr Reisekostenmanagement und Reiseprogramm, wodurch die Ausgaben des Unternehmens im Durchschnitt um 30 % gesenkt und gleichzeitig die Zufriedenheit der Mitarbeitenden durch ein nutzerfreundliches Design, schnelle Spesenrückerstattung und ein Reisebelohnungsprogramm verbessert werden. Unternehmen können mit Leichtigkeit nutzerdefinierte Richtlinien erstellen und bereitstellen und haben Zugriff auf das interne Kundenerfolgsteam für Expertensupport.

Wer verwendet TravelBank?

Jede Organisation oder Einzelperson ohne ein verwaltetes oder standardisiertes Tool für Geschäftsreisen oder Ausgaben oder alle, die nach einer Verbesserung ihrer aktuellen Lösung suchen.

TravelBank Software - 1
TravelBank Software - 2
TravelBank Software - 3
TravelBank Software - 4
TravelBank Software - 5

Du bist nicht sicher, ob TravelBank das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

TravelBank

TravelBank

4,7 (235)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
28
4,7 (235)
4,8 (235)
4,7 (235)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
349
13
3,8 (1.531)
3,8 (1.531)
3,7 (1.531)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TravelBank

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Kontenplan
Scheckausstellung
BizAway
Am besten bewertete Funktionen
Genehmigungs-Workflow
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
Emburse Certify Expense
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
ADP Workforce Now
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
Expensify
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
Zoho Expense
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
SAP Concur
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Spesenabrechnungen
Navan
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Online-Buchung
Upload mobiler Kaufbelege

Bewertungen über TravelBank

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
22%
3
3%
2
0%
1
0%
Niara
Niara
Operations Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Quick but sometimes confusing

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Its an easy way to get reimbursed. I know that once I submit a charge, it will seamlessly be taken care of on the back end

Nachteile:

Sometimes the expense report vs individual charges gets confusing. I'll create a charge but cannot figure out how to put it in an expense report to submit it or how to submit it without using a whole report (I don't have many expenses so I am often only submitting one charge)

Antwort von US Bank

vor 6 Jahren

Thanks for the review Niara! You can submit expenses directly from the main "Expenses" screen by tapping "Submit" in the top-right on mobile, or clicking the 3-dot menu in the top-right on desktop; this will directly generate a report named "General Expenses" and submit it to your manager, and works great if you just have a few expenses each month. To assign expenses to a report, all you have to do is create a new report first from the "Reports" section of the menu. You can then create expenses directly from the new report you've just created. Also, each time you create a new expense from the main "Expenses" screen you can choose to assign it to any open Report. Hope that helps and let us know any time you have further questions or feedback!

Terry
Learning success coach in USA
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Educators who travel

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: I really enjoy most attributes of the system. It’s probably the best travel/procurement option that I’ve experienced in my 24 years.

Vorteile:

I really enjoyed the functionality for booking your flights, consistent notifications of changes to travel plans, and the support provided by our side official.

Nachteile:

The approval for Perdiem, and other cost, could be complicated within our system. There is a variance of Waze you can select which category to meet your needs. That can become confusing for someone just utilizing the system. Also, on the home screen, when selecting which category to utilize, Please make the reimbursement items horizontal rather than vertical. This way, you won’t miss scrolling down for your additional options.

Steve
Customer Success Engineer in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Why TravelBank sucks

1,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The chat feature is okay. Representatives will respond fairly quickly.

Nachteile:

When booking my flight to Bahrain, the following happened: 1. They only booked 4 of the 6 legs I requested, leaving my final destination as Kuwait City rather than Bahrain 2. They didn't add my frequent flyer number to the reservation as I had requested 3. My preferred airlines disappeared from the list the day I went to make my reservation. After waiting several hours, one of the airlines returned literally minutes before I was heading out of the office on a vacation. 4. My selected itinerary was originally in budget, but after entering my details and clicking the confirm button, the price magically jumped $200 and required my manager to approve. 5. Seat selection was not available on all legs, and the ones I selected were ignored when the system made my reservation.

Antwort von US Bank

vor 5 Jahren

Steve, we¿re so sorry about this difficult experience, as it¿s certainly not up to our standards. Your Customer Success Manager will work with you directly on making this up to you, and also rest assured that everything we¿ve learned from this situation will go towards improving the future experience for you and all of our other users. Please don¿t hesitate to reach out any time for any further feedback or questions!

April
Executive Administrative Assistant in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

April's Travelbank Review

5,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

Ease of use. ease of downloading reports & uploading receipts. Ease of implementation to start & I love that each expense is taken out of my bank individually.

Nachteile:

Would like all admins to see pending expense reports & not limit them to the managers or approvers.

Greg
Finance Coordinator in USA
E-Learning, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

ASU Prep Academy

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Overall experience has been good, minus not being able to customize the expense report workflow.

Vorteile:

Easy to use, convenient, great customer service.

Nachteile:

Not being able to adjust the expense report approval workflow to fit our specific organizational needs.