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Was ist Gainsight Digital Hub?

inSided ist eine Kunden-Community-Plattform für B2B-SaaS- und abonnementbasierte Unternehmen. Die Lösung ist eine Community-Plattform, die speziell für B2B-SaaS entwickelt wurde.

Diese Kunden-Community-Plattform hilft SaaS-Unternehmen, Marktführer zu werden, indem sie das digitale Kundenengagement in großem Maßstab fördert.

Kurz gesagt: mit inSided reduzierst du den Druck auf das Kundenerfolgsteam, baust Kundenengagement und -befürwortung auf und erhältst Produktfeedback und Ideen.

Wer verwendet Gainsight Digital Hub?

Hauptsächlich B2B-Software-Unternehmen und Telekommunikationsanbieter, aber auch Unternehmen aus dem Bereich B2C-Software, Online-Verbraucherdienste und -Hardware.

Gainsight Digital Hub Software - 1
Gainsight Digital Hub Software - 2
Gainsight Digital Hub Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Gainsight Digital Hub das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Gainsight Digital Hub

Gainsight Digital Hub

4,3 (12)
1.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
13
4,6 (12)
4,2 (12)
4,5 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
39
4,4 (2.179)
4,5 (2.179)
4,3 (2.179)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Gainsight Digital Hub

Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Verfolgen von Support-Tickets
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandsverfolgung
Produktkennzeichnung
Higher Logic Thrive
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Gruppenmanagement
Werbemanagement
Bettermode
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Content-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
CRM
Kundenmanagement
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung

Bewertungen über Gainsight Digital Hub

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
42%
4
50%
3
8%
Genesis
Genesis
Marketing Specialist in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Insided Review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Features that can have real importance to the company. Easy to use with many helpful options and tips.

Nachteile:

A bit expensive and sometimes hard to customized features for your company.

Laura
Laura
Digital project manager a.i. in Finnland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer oriented company; they act as they preach!

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Great increase of SEO traffic, relevant traffic also. More happy customers, because their questions received an answer from the experts. Also, a decrease in calls for our organisation.

Vorteile:

All InSided people tend to think along with your business goals and struggles. Community thinking is a skill they are able to teach very well. The software itself is quite easy to use. I quite like how InSided also listens to its customers to for future development of the software. That's why I say: they really do act as they preach!

Nachteile:

Of course, a software as a service solution also has some disadvantages. They strive to have the same template for all of their customers, so that new features are easy to implement. Some wishes can not be realized because of this. Or you have to accept that you can not benefit from features that they release.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltungselektronik, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great ideas, slow execution. Excellent support and culture.

3,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

InSided has a great platform for companies just starting out with forums/communities, or Community Managers that don't want to micromanage their communities. The software is simple and easy to use for end-users and admins. Some strong features that can have real business impact. Customer support is excellent. Moderation workflow is good for smaller communities.

Nachteile:

The software is simple and without any development options to make front-end or back-end changes. Most back-end changes must be applied to -all- communities in their portfolio, which means small changes that could help our community may be disregarded as they are also applied to a 3rd party community. Analytics are lacking severely, however this is being addressed. Moderation workflow is lacking some batch processing features for large communities, and can not easily be changed. Ideas for improvements are slow to be realised.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product for standard websites

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: A more professional forum than the open source version we were using, and it was alot cheaper than the competition.

Vorteile:

It is relatively simple, there are enough options and the community management works good. As long as you require mostly standard options, this is a great product for a great price.

Nachteile:

It is harder to get customized features for your organization. Some options like how the header works are a bit too much "one size fits all".

Liza
Community Builder in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Product. Easy setup. Top Team.

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

UX of the software. Every step from onboarding to setting it up was more or less simple, all questions were always answered thoroughly and quickly. Insided's own knowledge is also a huge asset with lots of helpful tips and best practices

Nachteile:

Private DMs on and off feature and maybe a little more reports to help sort through data

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erneuerbare Energien & Umwelt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great service

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

flexible, high end software which helps us to built a community around our brand, since 4 years.

Nachteile:

it is more expensive than other tools, which makes only is worth while with a solid businesscase .

Melanie
Customer Marketing in Kanada
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

inSided continues to evolve

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: inSided has been super engaging - continuously keeping us updated on what's coming down the pipeline, both via email and their own community. Their support is speedy to respond and I've enjoyed many of the webinars and helpful content shared by inSided. I feel valued and nurtured as one of their customers.

Vorteile:

I mostly focus on the Community functionality at the moment. Content management is easy to use and straight forward to learn. I was mostly self-taught when coming onboard.

Nachteile:

We're exploring how to keep users coming back to Community. Right now there are limitations on email campaigns from inSided out to Community members to pull them back. But inSided has expressed interest in supporting this functionality and I look forward to seeing how we can use it for our business.

Brian
Community manager/Webcare employee in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

inSided review

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: inSided is a great base for our community forums. The ability to feature content, link outside of the domain and use your own visuals makes it a good looking experience.

Vorteile:

It's stable and does what it has to do. Easy to use, new features are being added.

Nachteile:

It's a one size fits all solution so it can be hard to customise. Both for our own use and in regards of personalised content for our customers.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

inSided is our community forum

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

inSided is a platform for engaging and inspiring customers.Second it shows customers how to use effectively the platfrom. Last, customers can be connected to each other for new ideas.inSided is an easy platfrom to use.

Nachteile:

The timing devoted to support customers should be reconsidered in order to be improved.Second, the process of changing the names of groups should be made easy for customers.Last , the process of connecting with a customer representative should be faster.

Maxime
Moderator in Niederlande
Internet, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The inSided platform is very easy to use.

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Our customers can now find answers to questions that have already been asked online. This ensures that there is less contact with our Customer Service.

Vorteile:

Future requests are always taken seriously. They are always developing and improving to become better.

Nachteile:

It would be better if the customer can adjust even more himself. This is happening more and more though.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verteidigung & Raumfahrt, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Uno de los mejores software que conozco.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Me gusta la herramienta ya que esto de crear tu marca y hacerla crecer al punto de impulsarla de la mejor manera y llevarla al mejor punto.

Vorteile:

Me gusta mucho la herramienta ya que esta diseñada para hacer crecer de la mejor manera mi marca desde ayudarla a crearla y llevarla a la mejor popularidad.

Nachteile:

me gusta la herramienta así esta muy bien de hecho creo que es muy completa por lo tanto asi esta bien.

Oscar
COO in Schweden
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Super stable SaaS platform with specialised functionality makes a perfect match with every company with large customer bases and many customer interactions.

Nachteile:

Nothing so far.. Frictionless implementation and working on the ramp up phase currently. To early to give negative feedback or improvements ideas.