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Was ist MyGadgetRepair?

Werkstatt-Software, die dir Rechnungsstellung, Ticketing, Point of Sale und wiederkehrende Rechnungen bietet. Eine umfassende Werkstattplattform. Reparatur und Ticketing. Das Kernstück jeder Werkstatt ist sein Ticketsystem. Point of Sale (POS/EPOS) und robuste Bestandsverwaltung. Modul für Rechnungsstellung/wiederkehrende Rechnungen. Modul für Leads/Kostenkalkulation. Modul für Rechnungsstellung/wiederkehrende Rechnungen. Kunden und CRM. Modul für Kunden-/Ticketfeedback. Kundenloyalitätsprogramm. Und viele weitere Funktionen.

Wer verwendet MyGadgetRepair?

Business-Management-Plattform mit Tools für Rechnungsstellung, CRM, Reparatur-Ticketing, POS und Bestandsverwaltung für deinen Computer-Reparaturshop.

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MyGadgetRepair

MyGadgetRepair

4,7 (15)
20,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
Keine Integrationen gefunden
4,7 (15)
4,6 (15)
4,7 (15)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
61,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
456
48
4,0 (937)
4,2 (937)
4,0 (937)
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Kontaktmanagement
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Barcode-/Etikettenmanagement
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Repair Spots
Am besten bewertete Funktionen
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Bewertungen über MyGadgetRepair

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
7%
1
7%
jamal
jamal
CEO Mr Dweeb in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Till system i have ever used

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Apart from how great the software is the customer service is on another level itself i have never had a company so professional that when i make a email request about a issue or feature within 5 min i get a call to solve the issue the gentlemen always goes the extra mile to make me happy. The software has changed my whole companies approach to repair business it was needed many many years ago. Massive thank you to the team and what great software you have made.

Vorteile:

How transparent the software is for me as the shop owner and also to my customer it has already made a massive difference to our customers and this is just the start. I have not even looked into the loyalty and marketing feature yet.

Nachteile:

At the start i was very overwhelmed but after a few days i was up and running and it helps when the senior manager is on call and resolves my issue within minutes simply outstanding service

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for the kind words.

Jason
Director in UK
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My gadget repair support is fantastic.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: 100% great

Vorteile:

Support features are the best.Easy to use.

Nachteile:

Nothing at the moment we find it easy,to,use

Ryan
CTO in USA
Computer- & Netzwerksicherheit, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Impressive Competitor for Evolving ITSP’s - Limited Trial

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

An excellent tool to manage operations and workflow at a computer repair or manage service provider business. There are more actions and triggers for automation software than others. The user interface looks overall attractive and simple.

Nachteile:

The evaluation period Is only 14 days, and several features don’t work in the free trial. Some US companies may be burdened by GDPR rules of other countries.

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 2 Jahren

Hi Ryan, Thanks for your review, please note that you can always use the FREE for LIFE plan while setting up the system. Regards, Team MGR

Svein
Daglig Leder in Norwegen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Never been so impressed

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have been using RepairShopr CRM for few years now, but they never added the functions or features i wanted and needed for my business. So our workflow had to change to match the way RepairShopr is thinking, which of course is not working for everyone. I started looking arround for a new repairs shop CRM and booked a demo with MyGadgetRepairs. They took their time with me and answered all my questions plus giving me new ideas and advice. I told them all the changes i want before i start using MGR and in less then 2 weeks they was finnished adding everything. No doubt the best customer experience i have had! Highly reccommended.

Vorteile:

The software is very good and secure. They have amazing customer service and they are also very willing to add any functions or feature that your repairshop needs. I highly reccommend this software and the company behind it.

Nachteile:

There is no cons. I am a skeptic and i have been looking for something bad with this software. I just can't find it. Everything is so good and perfect.

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for the kind words.

Lane
Owner in USA
Computer-Hardware, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

You can't get any better than this software.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: You simply just can't get any better than these guys they listen to their customers respond to emails within minutes even if emailed in at like 1 in the morning witch you cannot find anywhere else. I highly recommend my gadget repairs for really any type of business that needs repair tracking and invoice support.

Vorteile:

My gadget repairs is the best software out there for any cell phone or computer repair business hands down. With the easy-to-use interface that is just not even scratching the surface. the point-of-sale system has to be one of the best out there out of any point-of-sale system. The repair ticketing portion of the software can't be matched by anybody it is really that good. But there is even more. I came from repairshopr which had minimal integrations. they have an integration for absolutely everything and anything you need plus more.

Nachteile:

There is none. Absolutely everything from the software experience to the support as flawless.

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for that, really appreciate that.

Malcolm
IT Manager in UK
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great experience. The team is very helpful. system ease to work. Customer support really quick

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

This product does it all. It keeps me in tune with all my customers and vendors. It has all the reports to make educated decisions on course changes for profitability.

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for the kind words.

Anver
Director in Südafrika
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Most advanced repair software on the planet!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Absolutely Fantastic! Brilliant service, brilliant product!

Vorteile:

Ideal for retail stores! World class software way ahead of its time! Customer support is instant and they go the extra mile every time. Software platform is 99% customizable for your store!

Nachteile:

None at all. This software has only good things and there is nothing I can fault.

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for that, really appreciate that.

Amit
General Manager in UK
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good Software for our business

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We work with MGR for the past 6 months and so far the software served us well, any issues we had during the set up period were resolved promptly by the support team at MGR.
it is very simple to use and give good solutions to our business

Vorteile:

It is very simple to use and cover all the areas required

Nachteile:

There is nothing i can point out, overall is give good solutions

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for the kind words.

Muhammad
Project Manager in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

MyGadgetRepairs repairs great services and support

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

They are very professionals and their support is very friendly i am happy they are providing many services under one roof

Nachteile:

I wish they extend their services to other countries As their services are unique in such a way that you will never find these much services under one roof

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 7 Jahren

Thanks you very much. really appreciate that.

Ian
Ian
Company Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Great Service Throughout

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Great service and easy to use. Couldn't fault this.

Nachteile:

Nothing to complain about or report. I like it and would recommend it to everyone.

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for the kind words.

Luca
Directeur in Schweiz
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A fuir, surtout si vous souhaitez utiliser ce logiciel dans une autre langue que l'Anglais

1,0 letztes Jahr

Vorteile:

Aucun. Publicité mensongère (ils proposent une démo et vous renvoient sur leurs vidéos youtube...). Traduction du système faites par Google translate, complètement inutilisable

Nachteile:

Je me dois de partager ma regrettable expérience avec cette société. Avant tout, si vous comptez utiliser ce logiciel dans une langue autre que l'Anglais, fuyez ! Je bénéficiais de quelques jours seulement pour remplacer mon logiciel actuel qui arrivait en fin de contrat et cela m'a coût cher.... Pour commencer, je me suis inscrit pour une démo du logiciel d'environ 45mn, comme indiqué sur leur site internet. J'ai reçu un email de confirmation me demandant mes disponibilités pour la démo, auquel j'ai répondu. S'en est suivi plusieurs échanges d'email qui me demandaient d'aller voir leurs vidéos de présentation sur Youtube.. En insistant pour obtenir la démo de 45mn mentionnée sur leur site, on m'a indiqué qu'il existait deux "addons" payants pour "l'onboarding"(200-400.-) ou des sessions de "training"(40.-/h)... J'ai donc commencé à utiliser la version d'essai du logiciel, en Anglais pour essayer de m'y familiariser mais me suis vite aperçu que certaines fonctionnalités importantes étaient bloquées (le POS par exemple). N'ayant pas beaucoup de temps pour tester le logiciel, j'ai décidé de faire confiance à cette société et ai souscris un abonnement d'une année pour plus de 600.-. J'ai ensuite acheté 2h de training payants pour que l'on puisse répondre à mes questions, étant donné que je n'avais pas eu le droit à la démo... Je me suis malheureusement vite rendu compte que ce logiciel n'allait pas convenir. La version Française est tout simplement inutilisable, il s'agit d'une vulgaire traduction Google et le 3/4 des termes n'ont juste pas de sens...(par exemple, la "date" était traduit en Français en "rendez-vous amoureux"....) On m'a répondu que je pouvais modifier les traductions dans les réglages... (je paie presque 1000.- au total et c'est à moi de traduire la totalité de leur système...?) De plus, les "templates" pour les factures, devis, etc... utilisent des "tags" pour afficher les différentes informations. En Anglais, tout est assez simple. Mais avec une traduction Française aussi mauvaise, ces templates doivent être complètement customisés car les informations incluent dans les "tags" ne peuvent pas être traduites manuellement. La configuration des templates par leur équipe est facturée 500-700.-.... Me rendant compte que cel n'allait pas fonctionner pour moi, j'ai demandé un remboursement (même partiel) de mon abonnement. Je précise que je n'ai pas utilisé le logiciel et que tout ceci s'est passé sur 1 mois. On m'a répondu que selon leurs conditions générales, ils ne pouvaient pas rembourser. Hors, leurs conditions indiquent qu'ils ne sont pas obligés de le faire, mais pas qu'ils ne peuvent pas... On m'a ensuite dit qu'ils avaient passés beaucoup de temps pour moi et qu'ils ne pouvaient pas rembourser l'abonnement... J'ai payé 2h de training et le reste concerne des échanges d'email (peut-être 20-30) principalement à cause des problèmes de template et de traduction. Pour terminer, cette entreprise a refusé le moindre remboursement. J'ai donc payé au total près de 1'000.- pour avoir fait confiance à cette entreprise, en ayant essayé durant 1 mois de configurer leur logiciel sans succès. Ils font la promotion de leur service client excellent mais si ils tenaient vraiment à la satisfaction de leurs clients, ils auraient au moins accepter de faire un geste en remboursant la moitié de l'abonnement annuel. Le fait de refuser catégoriquement ce remboursement, en connaissant la totalité du dossier, montre qu'ils veulent juste votre argent... Je déconseille donc fortement de traiter avec cette entreprise !

GIna
Supervisor Repair Center in Kanada
Telekommunikation, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Website!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Very Good Experience. Fast reply and help. Always willing to help and configure the site for our need and development.

Vorteile:

You can customise it as per your need Great tool!!! easy to use one look in one page to oversee what need to be done and prioritize

Nachteile:

nothing it's a great tool to work with! would be nice if we were able to remove some box in the dashboard

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thanks really appreciate that.

ZAHID
Manager in UK
Computer-Hardware, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Simply brilliant

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Very easy to use and covers every aspect of my business.

Nachteile:

Personally its works very well and i have no issues as such.

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for the kind words.

Glen
Director in Südafrika
Unterhaltungselektronik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

MGR ROCKS !

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Reports are great and plentiful , their help desk is top notch, especially our man.

Vorteile:

the ease of use and ability of service provider to customise to specific needs

Nachteile:

nothing as yet as we are only under 3 months in use

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for your kind words :)

Sarkar
Urgent work - for my IPad in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Awesome Services - Amazing support!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I love how they manage it everything smoothly.

Nachteile:

A close Friend of mine has recommended me!

Antwort von MyGadgetRepairs

vor 6 Jahren

Thank you very much for the kind words.

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