Wer nutzt diese Software?

Vertriebsteams, die die Möglichkeiten einer aussagekräftigen E-Mail-Kommunikation als Wachstumskanal nutzen möchten.

Durchschnittliche Bewertung

18 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 49,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • HCG Partners
  • https://quickmail.io
  • Gegründet 2014

Über QuickMail.io

Allein in diesem Jahr werden Unternehmen 62 Billionen Werbe-E-Mails erhalten. Bei so vielen anderen Vertriebsmitarbeitern, die um die Aufmerksamkeit deines potenziellen Kunden konkurrieren, ist es kein Wunder, dass die Rücklaufquoten niedrig sind. Mit QuickMail.io kannst du deinem Verkaufsteam die Möglichkeit geben, maßgeschneiderte Kontakt-E-Mails zu erstellen, automatische Follow-ups zu senden, leistungsstarke Teamworkflows zu erstellen und benutzerdefinierte Kampagnen zu erstellen. Google-, Outlook- und BriteVerify-Integrationen. Entwickelt für Teams, die ausgehende E-Mails skalieren und mehr Geschäfte abschließen möchten

QuickMail.io Funktionen

  • A/B-Tests
  • Ereignisbasierte Benachrichtigungen
  • Kampagnenmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Standortverfolgung
  • Team-Management
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für QuickMail.io

I'd give 10 STARS if possible!

Bewertet am 24.7.2019
Greg V.
Vice President, Sales & Marketing
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have multiple cold outreach programs going on at any given time. I love how I can set workflows to rank the results and optimize the time that I take following up in a more efficient method. I can call a more qualified list instead of "dialing for dollars" cold calling.

Vorteile: It's difficult to decide what I like most about this software. The functionality is amazing yet I have never encountered a support team like this one!

Nachteile: Some of the functionality took me a while to get used to, but it was a short learning curve thanks to the amazing support team.

Antwort des Softwareanbieters

von HCG Partners an 25.7.2019

Hi Greg, Wow thanks for your awesome review! I'm so thrilled to hear that you're finding QuickMail useful for your sales outreach campaigns, and that you even have multiple campaigns running at a time.

The rest of the team also saw your review and was happy to hear that you had a great experience with support.

We're all thankful and glad that you're seeing success. :-)

The Best Cold Emailing Solution

Bewertet am 18.7.2019
Verifizierter Rezensent
Managing Director
Übersetzung und Lokalisierung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Keeping my pipeline full without creating content, going to conferences or cold calling.

Vorteile: - QuickMail evolved over the years to make it easier to target bigger companies
- Great podcast and Facebook group to stay up-to-date to complement the software
- Extremely helpful support team

Nachteile: - it takes too long until the new version is released which has promising features
- it is not possible to automatically email another person in the company if the first person did not reply but things like that can be done with Zapier.

Great product- wildly impressive support

Bewertet am 10.7.2019
Hans S.
Vice President
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very satisfied with the product. Their 'kick ass support' team responds within minutes of my reachout which is really impressive.

Vorteile: Product allows me to communicate with my client base in bulk, but still coming right from my email addres.
A lot higher open rates/conversions because of this.

Nachteile: Site brands itself for cold reachouts. I think they have more to offer! I use it for communication with my client base!

Antwort des Softwareanbieters

von HCG Partners an 11.7.2019

Thanks so much for the awesome review, Hans! Totally humbled by your kind words. :-)

QM Review

Bewertet am 1.7.2019
Gerry N.
Owner
Personalbeschaffung & -besetzung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Good. but more than 5 Sequences would be great.

Vorteile: Good for email reach out automation for cold business development

Nachteile: Some parts of Quickmail can be more challenging to figure out.
Just being allow 5 sequences can be limiting. I am a recruiter and I'd have multiple sequences for different jobs I am reaching out to candidates for.
Also I need separate Sequence for the Client business development. so More than 5 sequences would be great.

Antwort des Softwareanbieters

von HCG Partners an 2.7.2019

Hi Gerry,

Thanks for your wonderful review! :-)

Good news: what you mentioned is actually possible, and there are no limits with sequences.

You can run as many sequences as you'd like (there are no limits). When importing automatically, you can use up to 5 spreadsheets, but it's flexible because they can be updated anytime and you can continue to add new contacts anytime in these spreadsheets, if that makes sense.

Feel free to reach out to us in support if you need any help with that -- we are glad to help!

Exceptional "always on" automated tools help me save time in all outbound email initiatives.

Bewertet am 30.1.2018
Verifizierter Rezensent
Digital Marketing
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Startup! I made a few sequences, real short and personable at first. Load a list in (real easy to do). Once you connect the sequence to the list you are off to the races. Real-time analytics help make adjustments. The system checks replies - all automated. What's awesome is you quickly find out you can scale with ease. The system has your back, support too when you get stuck.

Nachteile: You can endlessly tweak your workflows, tasks etc. The problem is you have to click into the tool icons for whatever part you are engaged in. I'd like to see a quick link tool bar in each sub category for those repetitive tasks (no biggie its just a UI bottleneck). Maybe they can cull the most used tool links from all users and start there. Overall though this automated email system saves me huge amounts of time.

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