Wer nutzt diese Software?

From small businesses to multi-location franchises, we've provided easy to use solutions for time clock/attendance/vacation tracking, team communication, employee recognition and easy to use training.

Durchschnittliche Bewertung

29 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $19/Monat
    Preisinformationen
  • Preisinformationen Tier pricing based on users. Standard for 25 users starts at 19/mo
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • honeybeeBase
  • https://www.honeybeebase.com
  • Gegründet 2016

Über honeybeeBase

With honeybeeBase, you can track your employee's: paid time off, absences and vacation requests all from a web based platform anywhere you have an internet connection. Our intuitive tracking also integrates with our time clock system, communication and employee training to give you total management of your entire team for one low price. Start your free trial to see how you can start saving time and money today!

honeybeeBase Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • FMLA Nachverfolgung
  • Kalenderverwaltung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Self-Service Portal
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Stempeluhr
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Belohnungsprogramm
  • Feedback-Management
  • Gesellschaftliche Anerkennung
  • Gesundheit & Wellness-Programme
  • Kulturelle Ausrichtung
  • Leistungsmanagement
  • Mitarbeiterausrichtung
  • Mitarbeiterauszeichnungen
  • Mitarbeiterrichtlinien
  • Umfragen
  • Zielmanagement
  • Belohnungspunkte
  • Bonus-Katalog
  • Gesellschaftliche Anerkennung
  • Leistungsmanagement
  • Manager-to-Peer-Anerkennung
  • Nachverfolgung von Ranglisten / Aktivität
  • Nominierungen
  • Peer-to-Peer-Anerkennung
  • Verwaltung von Erwähnungen (online, in soz. Netzwerken)
  • Ziele
  • eKarten
  • Arbeitsplatz-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Biometrische Erkennung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Stechkarte
  • Stechkarte
  • Stündliche Mitarbeiter-Nachverfolgung
  • Textnachrichtenversand
  • Urlaubsverwaltung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Urlaubsverwaltung
  • Zeittabellen-Management
  • Überstunden-Berechnung

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für honeybeeBase

honeybeeBase

Mit Google übersetzen Bewertet am 22.3.2019
Director of Finance & Human Resources
Psychische Gesundheitsfürsorge, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The biggest area I have benefited from is the accrual of PTO. This used to take a significant amount of time every pay period to calculate manually. Honeybee allows us to input an employee's hire date and tell it how to calculate for each employee automatically. This has allowed us to become more efficient and also to ensure our calculations are exact with no errors.

Vorteile: It tracks an abundance of information. I like how you can customize it to your company's needs, such as your company's PTO policy. It made it easy to track different employees' time off accruals, which are unique to each employee depending upon date of hire, position, etc. Our employees like the fact that they can have the app on their personal smart phones so they can keep track of their own hours, requests for time off, etc. Utilizing this app has saved us money in the long run due to having to use less paper for time sheets, time off requests, and PTO updates to employees. Customer service is excellent. Anytime I've emailed or called, I've received a response in a very timely manner.

Nachteile: It took us quite awhile to learn how to maneuver the site. Sometimes I still get confused how to get back to a certain section. I'd like to see a more thorough instructional manual become available. Even though we've gotten used to most areas of the software that we use daily, those areas that are less frequently used still take up more time than we'd like just to remind ourselves of how to tackle certain issues. I've had to make our own HoneybeeBase instructional manual, so it would have been nice if a more thorough one was provided.

Overall, Great!

Mit Google übersetzen Bewertet am 20.2.2019
Thomas H.
Manager
Automotive, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Currently rolling out to the entire team, but it has made the vacation request & tracking extremely efficient as well as the time clock feature giving direct responsibility back to the employees.

Vorteile: Ease of adding employees, constantly adding updates and great customer support.

Nachteile: You can tell this tool is oriented towards smaller groups. For example, doing mass updates is not possible with vacation allowances or locations access. I had to manually modify the location for 67 employees 1 by 1. When mass updating it would be a god send to be able to input hire date and employee number instead of one by one later. While the knowledge section is a great starter, there is much left that's needed, specifically for managers , supervisors, and the account owners. There are several aspects that are missing from the tool, for example the absent function. When searching for it in the knowledge base, no results returned. How is it intended to be used?What can it be used for? Is there a way to set specific holidays? I'm not sure at this point still. I'd hate to have to add it for 130 agents, or even add 6 different accruement policies.

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