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Was ist SecureLink?

SecureLink verwaltet den sicheren Remote-Zugriff und Remote-Support von Drittanbietern für Unternehmen und Technologieanbieter. Weltklasse-Unternehmen aus mehreren stark regulierten Branchen, darunter Gesundheitswesen, Einzelhandel, Regierung, Finanzen, Recht und Gaming, verlassen sich auf SecureLinks speziell entwickelte Plattform, um den Netzwerkzugriff sicher zu kontrollieren, die Einhaltung von Vorschriften sicherzustellen, Audit-Trails zu verwalten, die Zeit bis zur Lösung zu verkürzen die Haftung reduzieren.

Wer verwendet SecureLink?

Anbieter von Enterprise-Technologie und deren Kunden, insbesondere in regulierten Branchen.

SecureLink Software - 1
SecureLink Software - 2
SecureLink Software - 3
SecureLink Software - 4

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SecureLink

SecureLink

4,2 (177)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
38
6
4,0 (177)
4,1 (177)
4,1 (177)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7.995,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
85
19
3,0 (1)
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0,0 (1)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SecureLink

ManageEngine PAM360
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Drittanbieter-Integration
Filesharing
VISULOX
Am besten bewertete Funktionen
Multi-Faktor-Authentifizierung
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
LogMeIn Central
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Monitoring
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Wissensbasis-Management
Google Chat
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
GoToMyPC
Am besten bewertete Funktionen
Dateitransfer
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Sicheres Login
Zoho Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Wechselseitige Audio & Video
Zwei-Wege-Audio und -Video
RemotePC
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Zoho Assist
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
JumpCloud Directory Platform
Am besten bewertete Funktionen
Einmalige Anmeldung
Passwort-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über SecureLink

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
46%
3
11%
2
3%
1
2%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SecureLink as secure Remote support

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

secure Remote support - catalogue all your customers so you will search and access - web interface - good fit resolution

Nachteile:

for me , I have used it for 2 years ago without any issues but for budget the management have decided to switch to cheaper app

Nathaniel
Nathaniel
Technical Support Analyst II - IBM Watson Health Imaging in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Provides secure HIPAA compliant connections for hospitals.

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

-Secure -Functional -Compliant -Reliable -Supports many different connection types.

Nachteile:

-Requires a manager to be downloaded every X mins -Uses Java.

Drew
Solutions Engineer in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Long Time User: Least Reliable Remote Access Tool I Know

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I used to primarily use Windows, but now I am mostly a Mac user. My sole purpose for using this application is remote access. I use this application daily and have used it since 2015. I use many remote access tools and VPNs on a daily bases and this is the worst one I've experienced by far. In the last couple years, I can't think of many times I've use this software and had it work successfully. It consistently fails to log on and I've even had it fail to connect the session in older versions. I've reached out to support and they are professional, but the problems don't get resolved. Since I use many instances of this software, I've concluded it's not an issue with user configuration of the application, but rather the application itself. I suspect the issues tend to happen more on Mac OS, but I've experienced the log on issues on Windows as well. I would not recommend this product until the reliability drastically improves.

Vorteile:

It's easy to figure out how to use the remote access feature.

Nachteile:

In short, the remote access feature is very unreliable. I use multiple instances of this daily and always have issues connecting using the remote access feature. As another reviewer described, the authentication fails multiple times until it suddenly works. My coworkers have the same issue. The price was extremely high for such an unreliable application, especially with the size of our company being under 100 employees.

Alan
Tech Support Tier 2 in USA
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SecureLink is great as a VPN for tech support

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Using multiple VPN's for my job, I find that SecureLink is the easiest to use with the least amount of issues. End user can customize it to allow access only to specific servers and can control turning it on/off to specific times or for specific procedures to turn on (has message that pops up to say personalized entry message)

Vorteile:

It allowed very easy access to remote servers (fully controlled by end user for access). If it goes down , the customer support gets it running very quickly.

Nachteile:

It could only have 2 users on a platform at a time (not the best for multi server unless they use a Nexus) Cannot delete old Gatekeepers only deactivate (one of the clients has over 50 gatekeepers that we have to sort through.

Antwort von SecureLink

vor 3 Jahren

Alan, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product. We are glad to hear that you have had an overall positive experience with SecureLink and our customer support team. Currently in the UI users do have the ability to delete Gatekeepers, this is something that may have to be handled by your SecureLink administrator. I appreciate your feedback around having multiple users on a single platform and will make sure we open a ticket internally around that feature. Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.

Ramesh
Ramesh
Associate Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Securelink - Getting into Remote

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall we are OK with Securelink but concern over speed and frequent portal and gatekeeper issues that impacts our work. We use this 24X7 to connect client;s environment and we like to have a Desktop Utility which has easy gatekeeper connection method , customized gatekeeper list and settings per user.

Vorteile:

Easy to use and connect but with some issues Platform independent Easy to Search and find different gatekeeper Access RDP Widows size can be customized , allowing to clipboard access and print feature Shows Recent gatekeeper and servers list

Nachteile:

Biggest headache is JAVA Updates ,Every time i have to call support to fix the issue different browser have different way to connect , having much problems with Google Chrome there is no Desktop utility to connect, We are using this almost 24X7 and low Speed is major concern Support is good but they have to fix some common issues regularly after each upgrade Should have favorite feature and make custom Gatekeeper list per user